En toen was ik enkele bakkies koffie verder weer thuis, erg leuke dag gehad en veel gezien van het bedrijf... Grappigerwijs wordt de webmail van mijn school wel geblokkeerd door de filter op het werk, maar FOK! niet...quote:
We hebben je niet gezien!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:42 schreef DanielBo het volgende:
[..]
En toen was ik enkele bakkies koffie verder weer thuis, erg leuke dag gehad en veel gezien van het bedrijf... Grappigerwijs wordt de webmail van mijn school wel geblokkeerd door de filter op het werk, maar FOK! niet...
Had je al gefeliciteerd (2x)quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben IKKKKKKKK![]()
![]()
Ik wilde gewoon graag even voor mezelf zingenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Had je al gefeliciteerd (2x)
maar nogmaals eendan maar
Mijn stagebegeleider zit vrijwel naast me, ik kan moeilijk uitgebreid gaan zitten FOK!en dan ;-). Bovendien werkte pas rond 15:00 mijn account en mocht ik om 16:00 alweer naar huis...quote:
Lijkt me sterk aangezien het een redelijk nieuwe/auto met weinig km is.. Mn pa gaat nu ff rijden om zelf even te kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef The_Dean het volgende:
Losse wielbouten? Versleten wiellagers? Homokineten? Fusees?
zoiets heb ik ook eens gehad. Ik dacht ook eerst aan lekke band, maar die kon ik niet ontdekken. Dat was nu alweer aantal maanden geleden, heb er nooit iets aan gedaan, maar heb er nu geen last meer van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:08 schreef DjRex89 het volgende:
En weer thuis
Onderweg begon de auto opeens raar te schudden enzo :S Dus ik dacht lekke band oid. Maar ik kan niks vinden.. Is alleen als ik boven de 100km/h rijd. Vet vaag
Net een rondje gereden maar niks kunnen ontdekken.. Geen idee wat het was, hopelijk blijft het hierbij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook eens gehad. Ik dacht ook eerst aan lekke band, maar die kon ik niet ontdekken. Dat was nu alweer aantal maanden geleden, heb er nooit iets aan gedaan, maar heb er nu geen last meer van.
altijd raar, zulke dingen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net een rondje gereden maar niks kunnen ontdekken.. Geen idee wat het was, hopelijk blijft het hierbij.
Dat zegt helemaal niksquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien het een redelijk nieuwe/auto met weinig km is.. Mn pa gaat nu ff rijden om zelf even te kijken.
Een Mercedes A140. Is van mijn oma en die heeft er maar heel weinig mee gereden. Ik rij er juist mee om wat km te maken..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks
Doet er niet toe hoeveel km's hij heeft, maar hoe die km's gereden zijn
Wat voor auto?
Net op dezelfde weg gereden als dat ik er last van had en toen was er niks aan de hand. Nogal vaag dus..quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef The_Dean het volgende:
Niet gewoon wat spoorvorming geweest ofzo?
Tsja maar om nou naar mn werk te lopen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |