Ik vind dat er na Zwagerman helemaal niks goeds meer is gekomen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Reya het volgende:
Ik vind Margriet toch de beste interviewer sinds Joost Zwagerman. Er vallen soms onaangename stiltes, maar je zit daar ook niet om even een gezellig babbeltje te houden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan. Van iemand uit de provincie, skyrocket tot nummer 1 van een vervallen partij, en die nu weer opkrabbelt naar een middel/kop partij. Welke stappen zijn daar tussen geweest en welke keuzes... Kortom , reuze interessant als je van politiek houdt.
En die wetenschappelijke conclusie trek jij op grond van?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef SimonVanCyrene het volgende:
carice van houten is een retard.
Net zoals het Duits van Rudi Carell. Bij sommige mensen blijft het accent voor altijd hangen heb ik het idee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef TAV74 het volgende:
wow, Simek is echt geen haar beter Nederlands gaan praten in al die jaren.. Volgens mij is het gewoon een gimmick
lof? dan zullen we wel andere kranten lezen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, Ik vond Kluun echt ongekend slecht. En er zijn inderdaad boeken die net zo slecht zijn, maar die krijgen dan niet de lof die dat boek krijgt. Dat maakt het misschien net even slechter. Dat men weigert dat te zien ofzo...
Het spijt me, maar als dat je oordeel is ben je blijkbaar niet in staat om een beetje verder te kijken dan dat wat aan de oppervlakte ligt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef SimonVanCyrene het volgende:
carice van houten is een retard.
Nee in de kranten was geen lof voor dat boek. Maaar heeel Nederland werd er nat van in de broek, Lezers en niet lezers alike. Stuitend geweldig vond "men" dat boek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
lof? dan zullen we wel andere kranten lezen.
Bovendien, een boek dat zoveel verkoopt betekent ontegenzeggelijk iets voor de literatuur. maargoed, het gaat hier over Carice.
FANBOY!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar als dat je oordeel is ben je blijkbaar niet in staat om een beetje verder te kijken dan dat wat aan de oppervlakte ligt.
Ik zie een gespannen gevoelsmens die soms moeite heeft om dingen onder woorden te brengen. Mensen verwarren taalvaardigheid echt te vaak met intelligentie.
Je kan nou niet echt zeggen dat Carice veel diepgang heeft (hiermee wil ik geen link leggen met intelligentie).quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar als dat je oordeel is ben je blijkbaar niet in staat om een beetje verder te kijken dan dat wat aan de oppervlakte ligt.
Ik zie een gespannen gevoelsmens die soms moeite heeft om dingen onder woorden te brengen. Mensen verwarren taalvaardigheid echt te vaak met intelligentie.
Mag ook wel. Na twee en een half uur.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
cliche: "toch zeg je heel veel"
Herhaling is op zaterdagmiddag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Hik het volgende:
Je kunt de uitzendingen nergens terugkijken toch? Zou graag volgende week zien, maar ik ben er niet dan...
Hoeft toch ook niet om haar eventueel een interessant mens te vinden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef AardappelAnders. het volgende:
Je kan nou niet echt zeggen dat Carice veel diepgang heeft (hiermee wil ik geen link leggen met intelligentie).
ik zei het al na 15 minuten , maar mocht toen nog niet oordelen. Nu bijna aan het einde, heb ik nog steeds dezelfde mening. Kan er alleen nog niet over uit of deze slechter dan de Piktor&Muilkorf aflevering is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Je kan nou niet echt zeggen dat Carice veel diepgang heeft (hiermee wil ik geen link leggen met intelligentie).
Nou, ik heb al haar CD'squote:
Dat deed ik op de kleuterschool nou ook wel eens: dat expres verbasteren van namen van mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef waxmask het volgende:
Kan er alleen nog niet over uit of deze slechter dan de Piktor&Muilkorf aflevering.
Ik vind deze uitzending toch wel het dieptepunt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik zei het al na 15 minuten , maar mocht toen nog niet oordelen. Nu bijna aan het einde, heb ik nog steeds dezelfde mening. Kan er alleen nog niet over uit of deze slechter dan de Piktor&Muilkorf aflevering.
Kluun schrijft vooral erg goedkoop. Hij gebruikt amper metaforen en schrijft zoals Jan met de pet in het dagelijks leven praat. Op die manier kan een auteur wel 50 boeken per jaar schrijven. Boeken die je leest zoals je een McDonalds menu verorbert: een snelle en smakeloze hap die de eetlust dempt, maar nooit tot een nieuwe ontdekking leidt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mwah, het boek was dommig, maar zeker niet slecht. Het geeft enkel een beeld van een 'scene' waar veel 'literaire' mensen niet zoveel mee hebben. Als je de kroeg "la bastille" bij het leidseplein nooit van binnen hebt gezien dan kan je het geen ene kanker schelen dat er in een boek even "een kader" neergezet wordt "dat je daar de meeste wijven kan regelen".
Maar dat maakt het verder geen vlot geschreven en boeiend boek. Wellicht niet literair, maar zeker geem slecht geschreven boek.
Daar had best wat dieper op in kunnen worden gegaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef Mister1977 het volgende:
Toch best interessant. Clarice haar aftrekmethode.
Ja inderdaad nu zie ik het zelf ook. Ik kom uit Geldrop en daar noemde we ze altijd al zo. Je wilt niet weten hoe we die zwemmer noemde...Zal wel afgunst geweest zijn...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat deed ik op de kleuterschool nou ook wel eens: dat expres verbasteren van namen van mensen.
Voor jou waarschijnlijk niet zo lang geleden, zo te zien?
Ik vind dit een goed punt van je. Als interviewer moet je aanvoelen bij wie dat wel of geen zin heeft en ook bij welke onderwerpen wel of niet. Daar ontbreekt het een beetje aan helaas...daardoor lijkt een gast soms misschien wat oppervlakkig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vind van zulke programma's irritant dat alles voor de interviewer een reden moet hebben. En volgens mij heeft Carice ook steeds het idee, gewoon 'daarom' en dat ze er dan toch maar een semi-diep antwoord uit probeert te persen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef Mister1977 het volgende:
Toch best interessant. Clarice haar aftrekmethode.
Zeker als dan blijkt dat er tegenover je een uiterst oppervlakkig persoon bevindt, dan draait het gesprek in cirkels.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind dit een goed punt van je. Als interviewer moet je aanvoelen bij wie dat wel of geen zin heeft en ook bij welke onderwerpen wel of niet. Daar ontbreekt het een beetje aan helaas...daardoor lijkt een gast soms misschien wat oppervlakkig.
Net met de liefde voor muziek van Carice vroeg Margriet weer waar dat vandaan kwam. Tsja bij haar vader waarschijnlijk. Dat was namelijk als 10x genoemd. Vraag dan waar die liefde uit blijkt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind dit een goed punt van je. Als interviewer moet je aanvoelen bij wie dat wel of geen zin heeft en ook bij welke onderwerpen wel of niet. Daar ontbreekt het een beetje aan helaas...daardoor lijkt een gast soms misschien wat oppervlakkig.
Hmm, nou word ik nieuwsgierig... *noteert*quote:
Ik vind zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Hoe je het ook went of keert, het is wel een lekker wijf.
Het oog wil ook wat, volgende week naar dat lelijke hoofd van Pechtold aankijken is ook geen pretje.
Mja, dat lukt dus ook niet. Maar wel bedankt!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Herhaling is op zaterdagmiddag.
Dat was een deel van de bewondering, het onbespreekbare, bespreekbaar maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens wel leuk dat iedereen meteen Simek weer de hemel in prijst maar ze juist een fragment laat zien waarin hij hemel en aarde beweegt maar niet voor vindt waar hij naar op zoek is?
Ik had oook wel wat FAILS van : We hebben hier een bloemtje van iemand die iets goed wil maken, moet jij eens raden wie dat is...en dan eerst elk akkefietje uit kouwen voor ze de stuurder weet... enorm grappig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:41 schreef AardappelAnders. het volgende:
Ik had liever een fragment van Geef nooit op! willen zien.
Tja, bij Trudy gebeurde hetzelfde. Wie is de constante factor?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zeker als dan blijkt dat er tegenover je een uiterst oppervlakkig persoon bevindt, dan draait het gesprek in cirkels.
Dan is er nog de videorecorder of de dvdrecorder. Of weet jij -net als tong90- ook niet hoe die werkt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Mja, dat lukt dus ook niet. Maar wel bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |