Ja, een pruilsmoeltje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Carice kan altijd zo lekker sip kijken... Alsof iemand totaal onverwacht haar ballon afgepakt heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef AardappelAnders. het volgende:
Volgende week Pechtold, dat lijkt me interessant.
Voordeel zal zijn dat Pechtold waarschijnlijk zelf dingen heeft om over praten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja daar hoop ik ook op, al hoop ik niet dat het weer verneukt wordt door stompzinnige vragen.
Dat is inderdaad het enige wat we van deze avond geleerd hebben. Maar kan zijn dat de "bladen"mutsen het al lang wisten...quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef Ryon het volgende:
Ik was nog even bier aan het halen bij de AH.. Maar is het uit tussen haar en die duitser?
Dat dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Voordeel zal zijn dat Pechtold waarschijnlijk zelf dingen heeft om over praten.
Nee ze is zo kippig als de pest.quote:
Ja ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan. Van iemand uit de provincie, skyrocket tot nummer 1 van een vervallen partij, en die nu weer opkrabbelt naar een middel/kop partij. Welke stappen zijn daar tussen geweest en welke keuzes... Kortom , reuze interessant als je van politiek houdt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Voordeel zal zijn dat Pechtold waarschijnlijk zelf dingen heeft om over praten.
Een rake opmerking.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef pfaf het volgende:
Suggereert Margriet nu (terecht) dat Carice kutfilms kiest de laatste tijd?
Terecht ook. Hoe kun je het in je hoofd halen om in verfilmingen van Kluun en Van Rooijen te spelen?quote:
Alsof dat bepalend is voor de kwaliteit van de film. De ontdekking van de hemel, van Mulisch, is bijvoorbeeld een waardeloze verfilming geworden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Terecht ook. Hoe kun je het in je hoofd halen om in verfilmingen van Kluun en Van Rooijen te spelen?
Ja nu durft die Margriet wel .quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef MrJones het volgende:
Klein steekje van Margriet net?
Zo prijs je jezelf de markt wel uit. Aan de onderkant, wel te verstaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Terecht ook. Hoe kun je het in je hoofd halen om in verfilmingen van Kluun en Van Rooijen te spelen?
Dat Carice verheven (sic) films en fragmenten kiest en interessant vindt, maar in films van commerciele chicklits speelt. Ze corrigeerde haar opmerking met "Herken je in die films iets van Das Leben der Anderen?", maar het kwaad is al geschied...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zei ze dan precies?
Je moet Minoes eens kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef N.i.c.k het volgende:
ik kijk weinig films. Heb geen ontwikkeld oog voor acteerprestaties.
Kan iemand uitleggen waarom Carice zo'n goede actrice is? Kheb alles is liefde gezien, en Valkery, en twee keer is me niets bijzonders opgevallen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat Carice verheven (sic) films en fragmenten kiest en interessant vindt, maar in films van commerciele chicklits speelt. Ze corrigeerde haar opmerking met "Herken je in die films iets van Das Leben der Anderen?", maar het kwaad is al geschied...
Kijk zwartboek en je weet het.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef N.i.c.k het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Carice zo'n goede actrice is? Kheb alles is liefde gezien, en Valkery, en twee keer is me niets bijzonders opgevallen.
Zo'n vraag zou eigenlijk ook aan Rutger Hauer gesteld kunnen worden als hij in Zomergasten zou willen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat Carice verheven (sic) films en fragmenten kiest en interessant vindt, maar in films van commerciele chicklits speelt. Ze corrigeerde haar opmerking met "Herken je in die films iets van Das Leben der Anderen?", maar het kwaad is al geschied...
dat overdreven afgeven op Kluun altijd is ook kuddengedrag. Was niet onder de indruk van het boek, maar heb heel veel even slechts gelezen. Intellectueel snobismequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk Zwartboek en oordeel zelf, ik vind haar in die film echt erg goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef N.i.c.k het volgende:
Nou sorry hoor, Ik vond Kluun echt ongekend slecht. En er zijn inderdaad boeken die net zo slecht zijn, maar die krijgen dan niet de lof die dat boek krijgt. Dat maakt het misschien net even slechter. Dat men weigert dat te zien ofzo...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat overdreven afgeven op Kluun altijd is ook kuddengedrag. Was niet onder de indruk van het boek, maar heb heel veel even slechts gelezen. Intellectueel snobisme
Ik vind haar ook een goede actrice, heb haar live gezien in een toneelstuk wat hier speelde (inclusief tietenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk Zwartboek en oordeel zelf, ik vind haar in die film echt erg goed.
Ik vind het ook wel degelijk een interessante vrouw overigens, ze verwoordt misschien niet alles even subtiel maar het is absoluut geen eendimensionaal typje.
Is ie wel, maar wordt vooral genoemd om erg slim over te komen, omdat het plebs hem niet "snapt". Dus Magnolia mooi vinden is interessant!quote:
Dat eerste ben ik wel met je eens, maar van Dis was echt om te kotsen met zijn quasi elitaire gereutel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef AardappelAnders. het volgende:
Na 3,5 uitzendingen Zomergasten 2009 kan ik zeggen dat ik Margriet geen goede interviewster vind.
Adriaan van Dis.
over snobisme gesproken: kuddegedragquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat overdreven afgeven op Kluun altijd is ook kuddengedrag. Was niet onder de indruk van het boek, maar heb heel veel even slechts gelezen. Intellectueel snobisme
Eén van de slechtste die ik gezien heb..quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef AardappelAnders. het volgende:
Na 3,5 uitzendingen Zomergasten 2009 kan ik zeggen dat ik Margriet geen goede interviewster vind.
Mwah, het boek was dommig, maar zeker niet slecht. Het geeft enkel een beeld van een 'scene' waar veel 'literaire' mensen niet zoveel mee hebben. Als je de kroeg "la bastille" bij het leidseplein nooit van binnen hebt gezien dan kan je het geen ene kanker schelen dat er in een boek even "een kader" neergezet wordt "dat je daar de meeste wijven kan regelen".quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, Ik vond Kluun echt ongekend slecht. En er zijn inderdaad boeken die net zo slecht zijn, maar die krijgen dan niet de lof die dat boek krijgt. Dat maakt het misschien net even slechter. Dat men weigert dat te zien ofzo...
Je zit daar om een boeiend en interessant gesprek te houden, en dat is er nog niet van gekomen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Reya het volgende:
Ik vind Margriet toch de beste interviewer sinds Joost Zwagerman. Er vallen soms onaangename stiltes, maar je zit daar ook niet om even een gezellig babbeltje te houden.
Ik vind dat er na Zwagerman helemaal niks goeds meer is gekomen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Reya het volgende:
Ik vind Margriet toch de beste interviewer sinds Joost Zwagerman. Er vallen soms onaangename stiltes, maar je zit daar ook niet om even een gezellig babbeltje te houden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan. Van iemand uit de provincie, skyrocket tot nummer 1 van een vervallen partij, en die nu weer opkrabbelt naar een middel/kop partij. Welke stappen zijn daar tussen geweest en welke keuzes... Kortom , reuze interessant als je van politiek houdt.
En die wetenschappelijke conclusie trek jij op grond van?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef SimonVanCyrene het volgende:
carice van houten is een retard.
Net zoals het Duits van Rudi Carell. Bij sommige mensen blijft het accent voor altijd hangen heb ik het idee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef TAV74 het volgende:
wow, Simek is echt geen haar beter Nederlands gaan praten in al die jaren.. Volgens mij is het gewoon een gimmick
lof? dan zullen we wel andere kranten lezen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, Ik vond Kluun echt ongekend slecht. En er zijn inderdaad boeken die net zo slecht zijn, maar die krijgen dan niet de lof die dat boek krijgt. Dat maakt het misschien net even slechter. Dat men weigert dat te zien ofzo...
Het spijt me, maar als dat je oordeel is ben je blijkbaar niet in staat om een beetje verder te kijken dan dat wat aan de oppervlakte ligt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef SimonVanCyrene het volgende:
carice van houten is een retard.
Nee in de kranten was geen lof voor dat boek. Maaar heeel Nederland werd er nat van in de broek, Lezers en niet lezers alike. Stuitend geweldig vond "men" dat boek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
lof? dan zullen we wel andere kranten lezen.
Bovendien, een boek dat zoveel verkoopt betekent ontegenzeggelijk iets voor de literatuur. maargoed, het gaat hier over Carice.
FANBOY!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar als dat je oordeel is ben je blijkbaar niet in staat om een beetje verder te kijken dan dat wat aan de oppervlakte ligt.
Ik zie een gespannen gevoelsmens die soms moeite heeft om dingen onder woorden te brengen. Mensen verwarren taalvaardigheid echt te vaak met intelligentie.
Je kan nou niet echt zeggen dat Carice veel diepgang heeft (hiermee wil ik geen link leggen met intelligentie).quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar als dat je oordeel is ben je blijkbaar niet in staat om een beetje verder te kijken dan dat wat aan de oppervlakte ligt.
Ik zie een gespannen gevoelsmens die soms moeite heeft om dingen onder woorden te brengen. Mensen verwarren taalvaardigheid echt te vaak met intelligentie.
Mag ook wel. Na twee en een half uur.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
cliche: "toch zeg je heel veel"
Herhaling is op zaterdagmiddag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Hik het volgende:
Je kunt de uitzendingen nergens terugkijken toch? Zou graag volgende week zien, maar ik ben er niet dan...
Hoeft toch ook niet om haar eventueel een interessant mens te vinden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef AardappelAnders. het volgende:
Je kan nou niet echt zeggen dat Carice veel diepgang heeft (hiermee wil ik geen link leggen met intelligentie).
ik zei het al na 15 minuten , maar mocht toen nog niet oordelen. Nu bijna aan het einde, heb ik nog steeds dezelfde mening. Kan er alleen nog niet over uit of deze slechter dan de Piktor&Muilkorf aflevering is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Je kan nou niet echt zeggen dat Carice veel diepgang heeft (hiermee wil ik geen link leggen met intelligentie).
Nou, ik heb al haar CD'squote:
Dat deed ik op de kleuterschool nou ook wel eens: dat expres verbasteren van namen van mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef waxmask het volgende:
Kan er alleen nog niet over uit of deze slechter dan de Piktor&Muilkorf aflevering.
Ik vind deze uitzending toch wel het dieptepunt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik zei het al na 15 minuten , maar mocht toen nog niet oordelen. Nu bijna aan het einde, heb ik nog steeds dezelfde mening. Kan er alleen nog niet over uit of deze slechter dan de Piktor&Muilkorf aflevering.
Kluun schrijft vooral erg goedkoop. Hij gebruikt amper metaforen en schrijft zoals Jan met de pet in het dagelijks leven praat. Op die manier kan een auteur wel 50 boeken per jaar schrijven. Boeken die je leest zoals je een McDonalds menu verorbert: een snelle en smakeloze hap die de eetlust dempt, maar nooit tot een nieuwe ontdekking leidt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mwah, het boek was dommig, maar zeker niet slecht. Het geeft enkel een beeld van een 'scene' waar veel 'literaire' mensen niet zoveel mee hebben. Als je de kroeg "la bastille" bij het leidseplein nooit van binnen hebt gezien dan kan je het geen ene kanker schelen dat er in een boek even "een kader" neergezet wordt "dat je daar de meeste wijven kan regelen".
Maar dat maakt het verder geen vlot geschreven en boeiend boek. Wellicht niet literair, maar zeker geem slecht geschreven boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |