Zijn officiele reactie:quote:Is jouw Macht afgepakt? Of ging het vrijwillig?
Er zijn zelfs Uservragen gesteld:quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgepakt omdat ik andere mods nazi-praktijken verweet.
Daar kondeb sommige niet mee omgaan, helaas.
Scheelt mij weer tijd en ik kan vrij in KLB posten
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef Hetiszover het volgende:
Vragen van de user Hetiszover (KLB) aan de forum admin van FOK! Forum, hierna te noemen FOK! over de afzetting van de_boswachter als moderator van Klaagbaak, hierna te noemen KLB.
1. Kent u de omstandigheden uit het onderzoek naar het privéleven van de_boswachter en zo ja,
2. Wat vindt u van de inhoud van die gegevens en het achterliggende onderzoek en deelt u de conclusie dat zijn privé leven een dusdanige rol heeft gespeeld dat hij onmogelijk op een volledige manier de rol van moderator kon vervullen?
3. Bent u, of een collega, al eerder geïnformeerd over de onwerkbare situatie die met name vanuit de andere moderators richting de_boswachter wordt gebezigd en hij hier dus eigenlijk gedemoniseerd wordt?
4. Bent u of een collega, op de hoogte van de pijpkwaliteiten van de_boswachter en bent u bereid deze mee te laten wegen bij een eventuele comeback van de desbetreffende moderator?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
IK OOK.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef IJsblock het volgende:
BoWa, ondanks het sluiten van 90% van mijn topics: bedankt!![]()
Is jouw Macht afgepakt? Of ging het vrijwillig?quote:
Afgepakt omdat ik andere mods nazi-praktijken verweet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Is jouw Macht afgepakt? Of ging het vrijwillig?
quote:De_boswachter is per direct gestopt met zijn crewtaken, omdat er een onwerkbare situatie was ontstaan met collegamods.
BoWa, hoe dan ook bedankt voor het lang modden van een erg druk forum.
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef Verlicht het volgende:
Ik had liever Biogarde op zwart gezien.
collegamods is niet hetzelfde als KLB mods!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zet 50 euro op onze vriend, hij die we Shoarmahoer noemen
Begrijpelijk ook. Hoeren zijn nooit te vertrouwen.
Die user bestaat niet op FOK!.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zet 50 euro op onze vriend, hij die we Shoarmahoer noemen
Daar heb je wel een punt. Maar, ware het niet dat hij amper iets van andere moderators zou moeten aannemen om te stoppen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
collegamods is niet hetzelfde als KLB mods!
In elk geval die gast die achter het raam van de shoarmaboer bijklust in het weekend.quote:
Wie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef Ploertendoder het volgende:
En de hamvraag is: Wie gaat hem opvolgen?IJsblock?
Jijquote:
eens!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef Verlicht het volgende:
Ik had liever Biogarde op zwart gezien.
Nah... Biogarde IS KLB....quote:
quote:
WAS, dat wil dus zeggen "niet meer".quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:19 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Wel dat was ooit een hele slechte relkloon
nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:18 schreef Nikmans het volgende:
Wanneer wordt dagdag eens mod?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:13 schreef Juup© het volgende:
Ondanks de vele kritiek die hij kreeg vind ik dat hij het goed gedaan heeft voor iemand uit een achterstandswijk
Maar hij bestond dus wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
WAS, dat wil dus zeggen "niet meer".
of Surveillance-Fietsquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
* murp kijkt tussen haar benen
nee, ik lek niet
wanneer kan ik beginnen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
of Surveillance-Fiets![]()
net zoals vroegâh
![]()
dan zou het nog een goede zet zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Tahiti het volgende:
betekend dit dat SHE weer terugkomt?
Dat is toch die altijd zeikende oude zuurpruim?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan is er plaats voor Swets gekomen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:22 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Dit grapje is zo niet leuk bij het zien van jouw userfoto.
Daar dacht ik ook direct aan. Binnen een weekje op de rails was het toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan is er plaats voor Swets gekomen.
Dat zal de onwerkbare situatie inderdaad wel geweest zijn. SHE heeft een foto opgestuurd naar andere mods en heeft beloofd de rest ook op te sturen zodra ze terug komt.quote:
Die mag alleen terugkomen mits pics.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Tahiti het volgende:
QFTquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:22 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Dit grapje is zo niet leuk bij het zien van jouw userfoto.
thnxquote:
Je hebt langer nodig om het volledig op de rails te krijgen, maar de grootste bagger ben je binnen een week wel vanaf. Dan veranderd het beleid van KLB gewoon en wordt er gestopt met het posten van al die standaardreacties.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook direct aan. Binnen een weekje op de rails was het toch?
Gisteren?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer kan ik beginnen?
thnxquote:
Zegt een of andere kutkloonquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef SimonVanCyrene het volgende:
grootste kneus ooit op dit forum, en dat nog een mod maken ook.
quote:
quote:
quote:
Nou dat is nu wel duidelijk hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
thnxheb er weer zin in
Ik heb wel een aantal foto's gezien van haar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Hetiszover het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die foto's van SHE?
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest en heb nog steeds niks gezien.
Je moet je dan wel eerst laten ontgroenen door Yvonnequote:
Ook de desbetreffende?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal foto's gezien van haar.
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Dus Fiets is weer terug als mod?
for what its worth bowaquote:
Bron en blauwe kleur?quote:
aub niet zegquote:
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aub niet zegdan haat echt heel de crew me hahah
Ik zeg Rickoquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:40 schreef J.Herrer het volgende:
Nu moet KLB een echte baas als mod aanstellen
Dus geen Paul of Tong, maar Rickokun of Juicyhil ofzo
Yvonne en na het weekend pasquote:
hoezo dat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aub niet zegdan haat echt heel de crew me hahah
krijgen collegamods donerkorting?quote:
We zullen zienquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Yvonne en na het weekend pas
Niet als ze er nazi praktijken op nahouden!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
krijgen collegamods donerkorting?
We hadden toch een tijdje geleden een open sollicitatie van PHPmyStyle of zoiets in die richting?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:40 schreef J.Herrer het volgende:
Kort maar krachtigquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef yvonne het volgende:
Godvernakendenondedju,
ik werk teveel.
BoWa, voor wat het waard is,
je bent een paardenlul, en ik vond je boven verwachting een goede mod, apart, maar oké.
En nu zat je gewoon fout en nee je krijgt geen pics van Brechtje.
Toche bedankt voor het modden!
Dan had jij al moderator moeten zijn geweestquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef SimonVanCyrene het volgende:
grootste kneus ooit op dit forum, en dat nog een mod maken ook.
Meldquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:40 schreef J.Herrer het volgende:
Vooruit...quote:
Zoveel liefde op dit forumquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef yvonne het volgende:
Godvernakendenondedju,
ik werk teveel.
je bent een paardenlul, en ik vond je boven verwachting een goede mod, apart, maar oké.
Neem je ook rotte tomaten mee?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:44 schreef Ezio het volgende:
Kom, we maken met zijn allen een famfare en gaan BoWa huldigen met onze muziek.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:44 schreef Ezio het volgende:
Kom, we maken met zijn allen een famfare en gaan BoWa huldigen met onze muziek.
een tip:quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef yvonne het volgende:
Godvernakendenondedju,
ik werk teveel.
Dat is geen baasquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
We hadden toch een tijdje geleden een open sollicitatie van PHPmyStyle of zoiets in die richting?
Hoe erg kan dat zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet je dan wel eerst laten ontgroenen door Yvonne
Dat wordt de IBTL race van het jaarquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
hmm, toch wel de leukste mod weg...
Bij hem heb je altijd het idee dat hij zich zelf ook niet aan de regels houdt... dat was leuk
Ben benieuwd wanneer zijn eerste topic gesloten wordt en door wie ...
zweden was redelijk neutraal, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Niet als ze er nazi praktijken op nahouden!
Vergeleken met een ontgroening door Yvonne is je ergste nachtmerrie een fijne droomquote:
Goed argument man, zorgt ervoor dat mijn argument dat jij een kutkloon bent meteen niet meer geldt.quote:
Ha daar pwn ik jou want ik heb nooit nachtmerries! Kom maar op dus!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vergeleken met een ontgroening door Yvonne is je ergste nachtmerrie een fijne droom
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Goed argument man, zorgt ervoor dat mijn argument dat jij een kutkloon bent meteen niet meer geldt.
Laat ik maar even niks meer zeggen daaroverquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ha daar pwn ik jou want ik heb nooit nachtmerries! Kom maar op dus!
PHPmyStyle is een pleurismongool die helemaal niks goed kan doenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
We hadden toch een tijdje geleden een open sollicitatie van PHPmyStyle of zoiets in die richting?
Oh god WAARHEID. Die toen ook op de FP aan het ouwehoeren was met zijn gristelijke gezemelquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef TNA het volgende:
Ik stel voor om WAARHEID mod te maken. Het zal KLB een nieuwe impuls geven.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef yvonne het volgende:
Godvernakendenondedju,
ik werk teveel.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef TNA het volgende:
Werken aan mijn toekomstquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef TNA het volgende:
Anne is het nuquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Tahiti het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat Waarheid een relkloon van Koningdavid isquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef TNA het volgende:
Daarom kan het toch wel een goede mod zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom zegt iedereen in het blauw nu dat ie zo`n goede mod was .. de rede waarom ie weg is gegaan is toch conflicten met andere mods ?
Ze zullen wel met Juicyhil ofzo aankomenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:54 schreef Afwazig het volgende:
De nieuwe mod zou wel weer een drama worden.
Met zijn topics van twee regelsquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze zullen wel met Juicyhil ofzo aankomendan ben ik hier weg
zie de pmquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom kan het toch wel een goede mod zijn?
Lamonquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze zullen wel met Juicyhil ofzo aankomendan ben ik hier weg
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom kan het toch wel een goede mod zijn?
Mijn pm is al tijden kapoet, mail maar.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rosbief als mod, eindelijk eens notes op spelfouten!
Dan kan die beter bij de FP aan de slagquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rosbief als mod, eindelijk eens notes op spelfouten!
quote:
Zal het beter doen qua spelling en taalgebruik dan Djeezquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan kan die beter bij de FP aan de slag
De FPquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan kan die beter bij de FP aan de slag
Djeez... tsja hij is vaker in opspraak geweestquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal het beter doen qua spelling en taalgebruik dan Djeez
Nog niet vaak genoeg dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Djeez... tsja hij is vaker in opspraak geweest
Pubergedrag in klaagbaakquote:
Hij lag overhoop met Ade. Ade noemde 'm een hoerenloper waarop BoWa zei dat Ade de groeten moest hebben van z'n moeder.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef Afwazig het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Afwazig op 16-08-2009 22:07 ]
Hierom dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij lag overhoop met Ade. Ade noemde 'm een hoerenloper waarop BoWa zei dat Ade de groeten moest hebben van z'n moeder.
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen ruggespraak van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij lag overhoop met Ade. Ade noemde 'm een hoerenloper waarop BoWa zei dat Ade de groeten moest hebben van z'n moeder.
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen bijstand van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.
Dan zit die Ade dus fout want hij begonquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen ruggespraak van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.
Vrij laf, als ik 't zo lees. Komt Adelante zelf ook nog even z'n zegje doen, in dat geval?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen bijstand van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.
Ja, dat volg ik ook niet helemaal, des te meer aangezien Adelante blijkbaar geen support van de crew kreeg?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan zit die Ade dus fout want hij begon
Nou het spijt me enorm hoor. Maar wie ruzie krijgt met Adelante heeft dat toch werkelijk aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En jij volgt hem op de voet om dit allemaal met 100% zekerheid te zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou het spijt me enorm hoor. Maar wie ruzie krijgt met Adelante heeft dat toch werkelijk aan zichzelf te danken.![]()
Ik ben blij dat die provocateur eindelijk van het toneel is verdwenen. Nog nooit een wijf geneukt en maar praten over hosselen, chickies en anaal verwennen. Kan zijn eigen forum niet eens serieus nemen.
Niet hatenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou het spijt me enorm hoor. Maar wie ruzie krijgt met Adelante heeft dat toch werkelijk aan zichzelf te danken.![]()
Ik ben blij dat die provocateur eindelijk van het toneel is verdwenen. Nog nooit een wijf geneukt en maar praten over hosselen, chickies en anaal verwennen. Kan zijn eigen forum niet eens serieus nemen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Laten we het erop houden dat BoWa het niet zo eens was met bepaalde dingen en daar wat over zei.
Mijn verhaal van net heeft daar geen kut mee te maken, want dat bedenk ik net. Alleen jullie gaan er zo serieus op in
Hoerenloper!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Laten we het erop houden dat BoWa het niet zo eens was met bepaalde dingen en daar wat over zei.
Mijn verhaal van net heeft daar geen kut mee te maken, want dat bedenk ik net. Alleen jullie gaan er zo serieus op in
Jawel, meneer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
En jij volgt hem op de voet om dit allemaal met 100% zekerheid te zeggen?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die boswachter was gewoon zum kotzen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niet haten
Boswachter had nog een chickie gesplitst op een camping in Roermond, op 5 minuten van zijn huis
Dat lijkt mij toch een typisch geval van waar er twee kijven hebben er twee schuld. Maar A. kennende zegt hij dat niet zomaar. Toch wel lullig dat dat zo uit de hand escaleert (quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zijn de juiste procedures wel gevolgd? Is hier niet stiekem sprake van een ao, en dus toepasselijkheid van de bepalingen uit boek 7 BW/het BBA?
Diederiks humor isquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.
Whehehequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Hetiszover het volgende:
de_boswachter heeft met de vriend van Adelante liggen ketsen?
Neequote:
Wat snap je er niet aanquote:
Nouja, 't klonk aannemelijk, niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Oprotten kutturkquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef DurumDoner het volgende:
DurumDoner admin !!!
Jij hebt een leuk foboquote:
Lijkt me leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Pubergedrag in klaagbaak
En als je ook maar iets zegt wat hem niet aanstaat wilt hij je opzoeken
Alleen als iedereen gratis kapsalon krijgtquote:
Ik vond het al vaagquote:
Wolla, wacht maar. Zijn matties komen vanavond klokslag 12 om je te gangrapenquote:
Waarom kijk ik alweer in jouw FoBo? Ik was daar vanmiddag ook al, post eens niet telkens in dezelfde topics als ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef Myraela het volgende:
Wat een drama zeg.
Beetje KLB-modje kan wel wat hebben gezien het wel en wee in KLB niet?quote:
Sorry.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waarom kijk ik alweer in jouw FoBo? Ik was daar vanmiddag ook al, post eens niet telkens in dezelfde topics als ik
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens smaakpolitie op sbs6 hoor..
Pedoquote:
Ik had het over het Boswachter-gedeelte.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje KLB-modje kan wel wat hebben gezien het wel en wee in KLB niet?
Oh, ik over de dijken in België.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik had het over het Boswachter-gedeelte.
Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens smaakpolitie op sbs6 hoor..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Chickies met fobo verleiden in KLBquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje KLB-modje kan wel wat hebben gezien het wel en wee in KLB niet?
Ja, ik had al iets in mijn hoofd, iets Arabisch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor wederom een nieuwe username?
Nee, ik kan er niks mee denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heje die kut site al aangepakt Bio?
Nog niet, volgend jaar juniquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Adelante gewoon een vrouw hoor.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Danku.
Dus jou stem heb ik bij de mods verkiezingen?
Jij bent duidelijk zo'n inhoudsloze schoonheidquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk zo'n inhoudsloze schoonheid
Dat is het net niet. Althans, niet voor een lange relatie.
Ow echt? Tof! Dan wordt het echt mevrouw A.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog niet, volgend jaar juni
En die ontbrekende steun van het admin team is van het weekend uitgebreid, maar dat had niets met bowa's vertrek te maken.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die inhoud stop je er toch zelf in?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Sorry, dat is geen introductiekennis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
en nogmaalsquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.![]()
Ik mag hopen dat ik inhoudelijk wat voorstel, want als het alleen me uiterlijk is dan is het niet veel.
Even voor ik verder ga: ben je wel 18 of ouder?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik inhoudelijk wat voorstel, want als het alleen me uiterlijk is dan is het niet veel.
Nou jongens, gaan we nu met z'n allen zeggen dat dat niet zo is? :pquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee dat is ze niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Even voor ik verder ga: ben je wel 18 of ouder?
Nee, maar hou je vooral niet in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Even voor ik verder ga: ben je wel 18 of ouder?
Flikker eens op met het gezeik dat het vissen naar een compliment is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou jongens, gaan we nu met z'n allen zeggen dat dat niet zo is? :p
Dat is wel de bedoeling namelijk.
Ik wou al zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:31 schreef Afwazig het volgende:
Oh jezus wat een topickaap. WE HEBBEN HET HIER OVER BOWA ENZO JA
Hap hap hapquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker eens op met het gezeik dat het vissen naar een compliment is.
Dat is niet de bedoeling namelijk.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
Afgepakt omdat ik andere mods nazi-praktijken verweet.
Daar kondeb sommige niet mee omgaan, helaas.
Scheelt mij weer tijd en ik kan vrij in KLB posten
Krijgen we 3x per dag een gebedstopic .quote:
geen zin in variatie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:33 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Krijgen we 3x per dag een gebedstopic .
geen zin in hoor
JONGEEEEEEEEquote:
waar kunnen we dan stemmen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe vinden jullie mijn bazencampagne?
[ afbeelding ]
NEEquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:33 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
![]()
Ook geen mod meer in wos dus?
Ik krijg nog meer stemmen door me borsten te posten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg nog meer stemmen door me borsten te posten.
Doe dan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder een ban voor kinderporno krijgtquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het eerder een faalhazencampagnequote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg nog meer stemmen door me borstjes te posten.
Snap jij het verschil niet tussen een moderator en een admin?quote:
Ik stel deze voor:quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de vraag is: doe je dat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik stel deze voor:
Topics maken van twee zinnen,
0 ervaring met vriendinnen,
weet zelf nimmer wat hij wil,
stem blanco, niet op Juicyhil.
Typisch een geval van grote mond...quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik stel deze voor:
Topics maken van twee zinnen,