quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij lag overhoop met Ade. Ade noemde 'm een hoerenloper waarop BoWa zei dat Ade de groeten moest hebben van z'n moeder.
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen bijstand van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Laten we het erop houden dat BoWa het niet zo eens was met bepaalde dingen en daar wat over zei.
Mijn verhaal van net heeft daar geen kut mee te maken, want dat bedenk ik net. Alleen jullie gaan er zo serieus op in
Die boswachter was gewoon zum kotzen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niet haten
Boswachter had nog een chickie gesplitst op een camping in Roermond, op 5 minuten van zijn huis
Laten we het erop houden dat BoWa het niet zo eens was met bepaalde dingen en daar wat over zei.
Mijn verhaal van net heeft daar geen kut mee te maken, want dat bedenk ik net. Alleen jullie gaan er zo serieus op in
Dat lijkt mij toch een typisch geval van waar er twee kijven hebben er twee schuld. Maar A. kennende zegt hij dat niet zomaar. Toch wel lullig dat dat zo uit de hand escaleert (quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij lag overhoop met Ade. Ade noemde 'm een hoerenloper waarop BoWa zei dat Ade de groeten moest hebben van z'n moeder.
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen bijstand van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zijn de juiste procedures wel gevolgd? Is hier niet stiekem sprake van een ao, en dus toepasselijkheid van de bepalingen uit boek 7 BW/het BBA?
Diederiks humor isquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.
Whehehequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Hetiszover het volgende:
de_boswachter heeft met de vriend van Adelante liggen ketsen?
Neequote:
Wat snap je er niet aanquote:
Nouja, 't klonk aannemelijk, niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Oprotten kutturkquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef DurumDoner het volgende:
DurumDoner admin !!!
Jij hebt een leuk foboquote:
Lijkt me leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Pubergedrag in klaagbaak
En als je ook maar iets zegt wat hem niet aanstaat wilt hij je opzoeken
Alleen als iedereen gratis kapsalon krijgtquote:
Ik vond het al vaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |