quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:25 schreef chris10 het volgende:[..]
Da's de juiste spirit!

't Is echt irritant als mannen/jongens zich inhouden... ik kies er idd toch zelf voor?
hmm..
de meeste van het vrouwelijke geslacht die ik de pit in zie springen zijn tussen de 16 en 20 en wegen minder dan 60 kilo.
1 duwtje en ze vliegen aan de andere kant de pit weer uit. sorry maar dat werkt niet echt goed. van mij mag ik vind het alleen maar grappig, maar verwacht niet dat ik veel doe als je mij gaat duwen (net zoals er niet veel met mij gebeurd als ik geduwd word door zo'n type als ik hierboven gebeurd).
als je wat langer bent en zwaarder duw ik wel, dus het ligt vooral daar aan (helemaal grappig, van die emo jongens in de pit, die vliegen ook echt rond bij een metal concert, echt grappig!).
ik was enkele jaren geleden bij een concert van children of bodom in amsterdam. er was daar een japanner in hawaii shirt (uit mijn hoofd blauw shirt met een witte broek), en die heeft het hele concert in de pit gestaan. hij was ongeveer 1.50 en was zeer dun gebouwd. vooral vanwege zijn postuur denk ik werd hij wel heen en weer geduwd, maar was het nog redelijk veilig voor hem. af en toe werd hij omgeduwd (en weer opgevangen), en hij probeerde heel veel mensen om te duwen (wat natuurlijk niet lukte). die gast heeft het hele concert daar gestaan/gevlogen en had het hele concert een gigantische lach op zijn gezicht.
enkele jaren geleden was ik bij een optreden van een lokaal bandje, toen er een paar studentjes binnen kwamen lopen. die gingen de pit in en begonnen mensen echt te slaan in hun buik/rug etc. eerst er goed uitgeduwd, maar 1 kwam terug en heeft iemand in zijn buik geslagen. die gast heeft aardig lang op de grond gelegen en gekermd van de pijn, omdat een vriend van mij hem in zijn ballen had geslagen, met volle kracht.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.