Ja want de meerderheid van de mensen staat daar op elkaar in te beuken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet normaal doet daar
Wat dacht je van mensen die als apen rijden in hun volkswagen golfjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef sander-3 het volgende:
Mensen die door daaraan mee te doen hun arm breken of een andere verwonding oplopen, mogen wat mij betreft zelf de zorgkosten betalen.Wat een idioot fenomeen zeg.
Die ook ja..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Laertes het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die als apen rijden in hun volkswagen golfjes?
"Extreme" sports?
Jackass praktijken?
Roken? Drinken?
Ik verzeker me toch niet voor niets?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef sander-3 het volgende:
Mensen die door daaraan mee te doen hun arm breken of een andere verwonding oplopen, mogen wat mij betreft zelf de zorgkosten betalen.Wat een idioot fenomeen zeg.
Om zelf zo achterlijk te gaan lopen doen waardoor je je verwond? Dan zou je m.i. eerder in aanmerking komen voor psychische hulp om dat gedrag te voorkomen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik verzeker me toch niet voor niets?
Ik ga er toch niet in met het idee, laat ik mn been ff lekker brekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Om zelf zo achterlijk te gaan lopen doen waardoor je je verwond? Dan zou je m.i. eerder in aanmerking komen voor psychische hulp om dat gedrag te voorkomen..
Als jij het zo zietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja want de meerderheid van de mensen staat daar op elkaar in te beuken?
Sterker nog, wat denk je van die gasten die gewoon op een fiets door het dorp rijden? of met de auto, of trein? levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Laertes het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen die als apen rijden in hun volkswagen golfjes?
"Extreme" sports?
Jackass praktijken?
Roken? Drinken?
Er zijn zoveel onnodige risico's die mensen dag in dag uit nemen.
Als je 100 kilo te zwaar bent graaf je ook je eigen graf, waar trek je dan de grens?
Ik vind het ook maf, maar snap het wel. Een buitenstaander ziet leip volk elkaar duwen en heen en weer stuiteren, maar als je bij een concert staat van een act die je geweldig vindt en de muziek zweept je op ofzo.
Gewoon niet vooraan staan, opgelost.
Wat lul je? De laatste goede moshpit waar ik in heb gestaan was bij een Pro-pain concert.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:45 schreef Ra-z het volgende:
in de nederlandse hardcore scene worden mosh pits en aanverwanten echt niet gewardeerd![]()
Bij dubstep??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Bij de meeste dubstepfeesten is ook altijd wel een pit. Leuk voor een minuutje, maar als ik buiten de pit sta, trek me er dan niet in zodat mijn bier over de grond tieft
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bij dubstep??Bij breakcore kan ik me er nog wel iets bij voorstellen maar dubstep lijkt me eigenlijk toch net iets te relaxedte muziek om op te moshen...
Nee. Ik kan hier prima op los gaan maar er op moshen zie ik mezelf absoluut niet doen. Iets met tempo enzo, dit is er gewoon te relaxte muziek voor.quote:
Ik vind het juist een ideaal tempo (Niet dat ik zo'n grote fan ben van moshen hoor)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee. Ik kan hier prima op los gaan maar er op moshen zie ik mezelf absoluut niet doen. Iets met tempo enzo, dit is er gewoon te relaxte muziek voor.
Mja ieder zijn ding, ik blijf het een vreemde combi vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik vind het juist een ideaal tempo (Niet dat ik zo'n grote fan ben van moshen hoor)
Filmpje ter illustratie: (beetje rustig nog omdat de zaal erg leeg is)
Bij nummers van August Burns Red heb je op het ene moment een pit en op het andere moment hardcore gemosh door hun hoeveelheid breakdownsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja ieder zijn ding, ik blijf het een vreemde combi vinden![]()
Zelf krijg ik eerder van dit soort muziek zin om een pit te bouwen:
ABRquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bij nummers van August Burns Red heb je op het ene moment een pit en op het andere moment hardcore gemosh door hun hoeveelheid breakdowns
Er staan ook mooie voorbeelden tussenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja ieder zijn ding, ik blijf het een vreemde combi vinden![]()
Zelf krijg ik eerder van dit soort muziek zin om een pit te bouwen:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bij nummers van August Burns Red heb je op het ene moment een pit en op het andere moment hardcore gemosh door hun hoeveelheid breakdowns
Jup, helaas als voorprogramma.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:04 schreef plus44 het volgende:
[..]
ABR![]()
komen in november in de melkweg geloof ik!
Grappig, die figuren die keihard mee zingen met een band die homo is en homo teksten zingt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:06 schreef RunningRiot het volgende:
Ben al jaar of 10 bezig met moshen en dan vooral op punk/hardcore shows met weinig mensen. Je kent meestal iedereen die meedoet in de pit. Gewoon vaak een pit ingaan en je weet hoe je bepaalde moves het beste kan ontwijken of opvangen. Headwalks,stagediven of met je benen verticaal de lucht in crowdsurfen is best wel gevaarlijk als je niemand kent. Niet zozeer voor je zelf, maar meer voor de mensen om je heen die niet weten wat er gebeurt. Ooit op jongen in rolstoel gevallen na slechte crowdsurf op een popfestivalletje hier in de buurt en dan ga je wel nadenken over wat je doet bij welk publiek
Om mooie stagedives met salto's te maken is al stuk lastiger, vooral mensen die hebben geskate zijn hier vaak goed in. Ze weten hoe het is om in de lucht te zijn. Crowdsurfen met luchtbedden en bodyboards is vaak ook erg vermakelijk. Hoorde laatst dat je het ook wel vaker op de vaak bij metalbandjes ziet.
Een van de betere moshpits waar ik in heb gestaan afgelopen maanden.
Lol, Metallica.quote:
Ga je mond spoelen jij, emo's vallen flauw als ze Oli Sykes zien, die durven niet eens in een pit te komen, laat staan een hardcore pit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:49 schreef Nachtraaf het volgende:
Overigens komt in het filmpje veel Hardcore Dancing voor, een lompe vorm waarin emos hun aggressie in uiten om verder weer emo te kunnen zijn.
Hardcore dancing wordt meestal uitgevoerd door 16 jarigen debielen die net de gemiddelde Roadrunner band hebben gevonden die ze om geen enkele muziekale redenen aanbidden. Hiervoor moeten deze mensen allemaal dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |