Dat heb ik dus ook, de nummers waar je mee doodgegooid wordt draai ik zelf nauwelijks. Ik heb nu ff een 'BAD' periode en luister vooral naar 'Another Part Of Me' en 'Just Good Friends'quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:41 schreef Rnnz het volgende:
Over Billie Jean gesproken: ik kan het nummer sinds vandaag weer gewoon draaien en waarderen.
Na z'n dood kon ik dat namelijk niet, omdat overal waar je Michael Jackson hoorde, je Billie Jean ook hoorde.
Billie Jean![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef JX het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, de nummers waar je mee doodgegooid wordt draai ik zelf nauwelijks. Ik heb nu ff een 'BAD' periode en luister vooral naar 'Another Part Of Me' en 'Just Good Friends'
Een nummer als Bad draai ik dan niet tot zelden. Ik weet niet, maar op de één of andere manier vind ik dat zo'n (*minder leuk woord*) nummerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef JX het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, de nummers waar je mee doodgegooid wordt draai ik zelf nauwelijks. Ik heb nu ff een 'BAD' periode en luister vooral naar 'Another Part Of Me' en 'Just Good Friends'
het gaat ook om het album Bad hè, dus niet alleen om het nummer Badquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een nummer als Bad draai ik dan niet tot zelden. Ik weet niet, maar op de één of andere manier vind ik dat zo'n (*minder leuk woord*) nummer![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een nummer als Bad draai ik dan niet tot zelden. Ik weet niet, maar op de één of andere manier vind ik dat zo'n (*minder leuk woord*) nummer![]()
dus je vind het album wel goedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind Bad ook verschrikkelijk, ik vind dat zo'n ontzettend kinderachtig liedje. Thriller vind ik ook een kinderachtig liedje trouwens.
En de videoclip vind ik leukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
dus je vind het album wel goedof niet?
![]()
luister nu naar Ghosts, man, dat nummer is echt wel gaaf
Ik vind het album Bad gemiddeld. Niet echt super geweldig ofzo. Het album Thriller vind ik wel geweldig (behalve het nummer Thriller danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
![]()
Mijn favoriete nummer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
![]()
die clip is ook zo gaaf, z'n langste clip als ik het goed heb (35 minuten)quote:
WTF is wrong with Jackson?? It doesn't have the catchy sound, right?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Rnnz het volgende:
Shownieuws: er komt een nieuwe talentenjacht: 'Move like Jacko', waar het vooral om het dansen gaat.
...
Groot gelijk je wordt er een beetje moe van!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef Bevin het volgende:
[..]
WTF is wrong with Jackson?? It doesn't have the catchy sound, right?
Ik vind het maar een sneue bedoeling dat Jacko elke keer.
Niet lullig bedoeld, maar dat kun je heel makkelijk zelf op zoeken door hierboven te klikken op 'zoeken'.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:22 schreef mmetje41 het volgende:
Ben terug van een paar weekjes vakantie! Kan iemand mij de links van topics 61 t/m 66 geven!
Thanks
En o o o wat vinden ze dat erg dat ze the building heeft verlaten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar dat kun je heel makkelijk zelf op zoeken door hierboven te klikken op 'zoeken'.
Daarnaast is er weinig leuks gepost: er was vooral ruzie. En dat heeft ook een slachtoffer gekost: Robijn1961 has left the building.
amenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik had gewoon geen zin in die flauwekul, en heb me voornamelijk afzijdig gehouden in die topics. De inhoud had idd weinig meerwaarde.
mag ik vragen wat dit nummer van Stevie Wonder met Michael Jackson te maken heeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:24 schreef Shitney het volgende:
Ik kwam een fantastisch optreden van Stevie Wonder tegen, moet je even kijken. Echt te gek, is nog van voor MJ's dood uiteraard.
Die van Scream is toch geen LP? Dat is toch een maxisingle/12"?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb weer twee LP's gescoord![]()
[ afbeelding ]
(Had ik ook al op Maxi cd, maar moest ook gewoon de LP hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |