Voor mij normaal gesproken ook hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Engels/Amerikaans klinkt voor mij een stuk beter, maarja, ieder z'n eigen mening toch![]()
Woehahaha, wat briljant gevonden!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:02 schreef piepie het volgende:
Ik kreeg deze link via een vriendin, echt heel grappig:
dat stukje is gaaf ja, de rest vind ik maar mwahquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Zapato het volgende:
Wat vonden we van dit nummer dan? De break van 2:00 tot 2:50 is erg gaaf!
Het is idd een mwah nummerquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:47 schreef dollce het volgende:
[..]
dat stukje is gaaf ja, de rest vind ik maar mwah
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Een Spoanse
Neem er nog eentje Dr.Dentzquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Billie Jean is not my luvver
Ik begrijp dat je CC direct is gekoppeld aan je bankrekening? Ik heb namelijk een CC, maar dan via de ING die is gekoppeld aan m'n girorekening. Zodra er op mijn CC sprake is van een positief saldo, dan blijft dat saldo erop staan, totdat het een keer wordt verrekend met een uitgave. Wat je bij de ING dan moet doen, is een aanvraag doen om het overschot terug te storten naar je giro. Misschien dat dat ook geldt bij de ABN.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef Gauner het volgende:
Heeft iemand hier al zijn refund gekregen?
Ik wel een maand geleden een afschrift van mijn creditcard gekregen met +115 euro van Ticketmaster (wat dat ook moge betekeken..) maar op mijn rekening is nog niks bijgeschreven. Vind het een beetje vreemd omdat het ongeveer 4 weken zou duren en het nu al bijna 2 maanden geleden is. Heb ABN Amro trouwens..
Er komt elke dag nog wel "nieuws" binnen hoorquote:
Dat dus, SNS net zoquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je CC direct is gekoppeld aan je bankrekening? Ik heb namelijk een CC, maar dan via de ING die is gekoppeld aan m'n girorekening. Zodra er op mijn CC sprake is van een positief saldo, dan blijft dat saldo erop staan, totdat het een keer wordt verrekend met een uitgave. Wat je bij de ING dan moet doen, is een aanvraag doen om het overschot terug te storten naar je giro. Misschien dat dat ook geldt bij de ABN.
Niet echt interessant nieuws, vind ik. De ene dag is Michael wel begraven, daarna wordt hij weer op z'n verjaardag begraven... Tja, dat boeit me echt weinig eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er komt elke dag nog wel "nieuws" binnen hoor
Vandaar ook de ".."quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Niet echt interessant nieuws, vind ik. De ene dag is Michael wel begraven, daarna wordt hij weer op z'n verjaardag begraven... Tja, dat boeit me echt weinig eerlijk gezegd.
Tja, hij is ook gebalsemd. Gaat ie niet do..quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef R4m0n_46 het volgende:
dan moet Michael nog 12 dagen in de koeling blijven liggen, en dat al vanaf 25 juni
Inderdaad, dus gewoon even de ABN bellen of misschien via internetbankieren even aanvragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef Gauner het volgende:
Ja ik had in maart 109 euro betaald en op het afschrift van afgelopen maand was het 115 euro. Komt zeker door een gedaalde pondkoers?
Dus als ik het goed begrijp: het geld heb ik al, maar staat dus op mijn CC. Mocht ik iets met CC kopen, dan wordt dit verrekend met die 115 euro, maar als ik het niet wil moet ik het aanvragen om over te zetten op mijn bankrekening?
Ja mijn CC is inderdaad gekoppeld aan mijn bankrekening.
Maak de zin maar afquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, hij is ook gebalsemd. Gaat ie niet do..
quote:
Kwam na snel zoeken dit topic tegen:quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, dus gewoon even de ABN bellen of misschien via internetbankieren even aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |