Ja dat kan, dat kost bij sommige kaarten alleen 7.50 euro per keer pinnen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:20 schreef rishi120 het volgende:
Je kan toch ook gewoon pinnen met je CC?
Het probleem is, ik ben mijn kaart al lange tijd kwijt (zelf een keer in 1000 stukjes gebrokenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, dat kost bij sommige kaarten alleen 7.50 euro per keer pinnen.
Dat gaat niet gebeuren. Bij mij duurde het een aantal dagen geloof ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:44 schreef Alper het volgende:
Hmmm, doet de ABN AMRO dat wel? en het moet eigenlijk vandaag nog (over een uur nog) op mijn rekening zijn gestort. Heb met spoed 20 euro nodig, en mijn ouders zijn ook op vakantie........![]()
![]()
Nee volgens mij kan dit niet, ik heb toegang tot https://creditcards.abnamro.nl en daar kan je niet overboeken, alleen overzichten bekijken.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:07 schreef Alper het volgende:
"Die 5 euro'' kan ik wel regelen, maar heb ook geld nodig voor de rest van de dag weetje..... Dus het is niet mogelijk om via een website of iets anders geld over te maken van je creditcard naar je bankrekening?
Ja Mikkie dat gaat gebeuren, anders kan ik in de problemen komen.....quote:Op maandag 11 februari 2008 09:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon even bij een vriend ofzo 100 euro lenen, kun je weer even vooruit.
Lezen is blijkbaar ook een vak, TS zegt toch dat hij zijn pas kwijt is....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
En in noodgevallen: inderdaar pinnen met je CC. Als het zo vreselijk dringend is dan zouden die kosten ook niet mogen uitmaken?
Ik had even begrepen dat TS zijn bankpas kwijt wasquote:Op maandag 11 februari 2008 10:35 schreef Slasher het volgende:
[..]
Lezen is blijkbaar ook een vak, TS zegt toch dat hij zijn pas kwijt is....
Ik had allang een nieuwe aangevraagd, maar dat ben ik en dan had TS dit probleem ook niet gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |