quote:Keisuke Honda speelt het komend seizoen hoe dan ook in Nederland. Na afloop van het 2-2 gelijke spel tegen FC Utrecht gaf de gewilde Japanner te kennen dat hij zal kiezen uit een rijtje van drie clubs, waar ook VVV-Venlo er één van is. Ajax en PSV zijn de andere twee geïnteresseerde partijen. “Ik heb het erg naar mijn zin hier in Nederland”, zei de sterspeler van VVV enkele minuten na de wedstrijd, waarin hij zelf met een afstandsschot voor de 2-2 had gezorgd. “De mensen zijn vriendelijk, het is hier lekker rustig en daarom wil ik voorlopig gewoon in dit land blijven”, vertrouwde hij Eredivisie Live toe.
Voorzitter Hai Berden gaf nogmaals te kennen bereid te zijn om mee te werken aan de transfer, mits het verlangde bedrag van tien miljoen wordt betaald. “Tot op heden is er nog geen aanbieding die aan dat bedrag voldoet”, aldus Berden. “Ajax en PSV hebben zich gemeld om te vragen wat Honda moet kosten. Een voorstel hebben we echter nog niet ontvangen.”
Maar centraal zijn ze juist belangrijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Triptamine het volgende:
we hebben er wel 1 houthakker bij. Atouba heeft niet bepaald de stijl van een balletdanser
Ik vroeg me wel af hoe hij met zijn fysiek als back is komen te staan. Wat voor beren van negers waren die andere drie dan wel niet? Zou hij ook centraal kunnen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar centraal zijn ze juist belangrijk.
10 mil kan PSV nooit betalen lijkt me.quote:
Eens, verdedigen begint al voorin. Dat was duidelijk zichtbaar bij Atouba die de 2e helft constant 2 man tegenover zich hadquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Toch denk ik dat het vandaag niet echt aan de verdediging lag(behalve Greg). Maar ook vooral aan het middenveld, want Rommedahl en Urby deden ook amper iets
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
10 mil kan PSV nooit betalen lijkt me.
Misschien als ze een hele doos spaarlampen verkopen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die deden een wedstrijd op nutteloze manier de bal kwijtrakenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Toch denk ik dat het vandaag niet echt aan de verdediging lag(behalve Greg). Maar ook vooral aan het middenveld, want Rommedahl en Urby deden ook amper iets
Ajax lijkt ook niet al te veel te kunnen besteden dit jaar, maar Ajax heeft nog het voordeel dat het VVV een shitload aan spelers kan bieden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat er nog wat achter de hand is gehouden voor spelers.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax lijkt ook niet al te veel te kunnen besteden dit jaar, maar Ajax heeft nog het voordeel dat het VVV een shitload aan spelers kan bieden.
Ideale situatie Honda deze kant op zonder de knip open hoeven te trekken
Sno + Kennedy + de Jong
Waarom blijft 'ie niet bij VVV?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2
onnodige overtredingen op gevaarlijke plaatsen. 4 tegendoelpunten. mensen bal laten aannemen om rustig in te schieten. geen opbouw maar lange ballen al in de eerste helft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Geweldige foto's ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef denthemen het volgende:
http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=713&mode=&order=0&thold=0/
Die spelling
Die laatste minuut leek niet eens op een penaltyquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Klaphark het volgende:
Potdomme, eindelijk thuisWat een kolere eind
![]()
Bizarre pot voetbal gezienVerdediging van Ajax was echt om te huilen, zeker de laatste 20 mins
![]()
Ik kon niet goed zien of het nou een pingel was in de laatste minuut, ik dacht van niet?
Gaar donker hol trouwens dat uitvak van Psv![]()
Oh ja:
Ooijer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever een goede verdedigende verdediger. Dan weer een middenvelder erbij hoe goed die ook is, we scoren toch wel. De laatste seizoenen ook de meeste goals dacht ik? En nu liggen er ook al weer 9 in. We krijgen gewoon veel te makkelijk goals tegen en dat is niet iets van gister.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Natuurlijk is een extra verdediger welkom, maar met Honda koop je momenteel ook een zak creativiteit en scorend vermogen, iets wat alle middenvelders van Ajax missen, net als de aanvallers trouwens.
Dario en Rommedahl schieten er momenteel ook geen 20 in.
Van der Wiel moet in een wedstrijd waar hij zo aan alle kanten voorbij gelopen wordt gewoon minstens 1x geel halen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef manny het volgende:
[..]
onnodige overtredingen op gevaarlijke plaatsen. 4 tegendoelpunten. mensen bal laten aannemen om rustig in te schieten. geen opbouw maar lange ballen al in de eerste helft.
maar verder was de verdediging prima
Een scorende middenvelder is misschien wel handig met het oog op een Suarez die vast wel een keer geschorst of geblesseerd is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:27 schreef Spougle het volgende:
[..]
Liever een goede verdedigende verdediger. Dan weer een middenvelder erbij hoe goed die ook is, we scoren toch wel. De laatste seizoenen ook de meeste goals dacht ik? En nu liggen er ook al weer 9 in. We krijgen gewoon veel te makkelijk goals tegen en dat is niet iets van gister.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een scorende middenvelder is misschien wel handig met het oog op een Suarez die vast wel een keer geschorst of geblesseerd is.
Sowieso lekker dat je dan niet afhankelijk bent van je aanval. De interactie tussen een Honda. Suarez en Sulejmani kan ook heel interessant zijn.
4-4-2 Suarez en Sulejmani voorin en Honda daarachter.
Dat gaat de verdedigende problemen wel oplossenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus volgende week een middenveld met De Zeeuw, Honda en Enoh? En dan Micky, Dario en Suarez in de aanval?
Maar noem nou eens 2 goede, haalbare opties.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:27 schreef Spougle het volgende:
[..]
Liever een goede verdedigende verdediger. Dan weer een middenvelder erbij hoe goed die ook is, we scoren toch wel. De laatste seizoenen ook de meeste goals dacht ik? En nu liggen er ook al weer 9 in. We krijgen gewoon veel te makkelijk goals tegen en dat is niet iets van gister.
Dat dus, ik had die hongaar allang een tik gegevenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van der Wiel moet in een wedstrijd waar hij zo aan alle kanten voorbij gelopen wordt gewoon minstens 1x geel halen.
In een wedstrijd waar je zo zoek wordt gespeeld moet je toch een keer vet boos worden?
Ja, dan geef je ook iig een signaal af.. Hij is echt zo ongekend zoekgespeeld 90 minuten lang.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat dus, ik had die hongaar allang een tik gegeven
Aanval is de beste verdediging tochquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gaat de verdedigende problemen wel oplossen
Mensen die vertrouwen in Urby blijven houdenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die Urby ook nu weer afvallen, er stonden er 4 of 5 slechter te ballen.
Hij scoort een prachtgoal en was de eerste helft zeker niet slecht.
2de helft was iedereen kut aan Ajaxkant, op Suarez na.
Honda zou ook een aanvallende rol op rechts kunnen krijgen met veel vrijheid. Lijkt me ook ideaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een scorende middenvelder is misschien wel handig met het oog op een Suarez die vast wel een keer geschorst of geblesseerd is.
Sowieso lekker dat je dan niet afhankelijk bent van je aanval. De interactie tussen een Honda. Suarez en Sulejmani kan ook heel interessant zijn.
4-4-2 Suarez en Sulejmani voorin en Honda daarachter.
Dat dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:35 schreef navigator het volgende:
Ik word trouwens helemaal gek als we de spaarzame centen die over zijn, in Honda stoppen.
Goede voetballer hoor maar ik geloof dat we toch echt andere prioriteiten hebben op het moment.
Ja, ik ben geen scout en ik volg alleen de Nederlandse (waar geen goede verdedigers zijn) en de Engelse competitie ( waar ze niet haalbaar zijn). Maar er zijn heus wel goede verdedigers die haalbaar zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar noem nou eens 2 goede, haalbare opties.
Noem dan eens 2 haalbare opties voor de CV positie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:35 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik word trouwens helemaal gek als we de spaarzame centen die over zijn, in Honda stoppen.
Goede voetballer hoor maar ik geloof dat we toch echt andere prioriteiten hebben op het moment.
En wij hebben goed ruilmiddel (de Jong, Sarpong, v.d. Heijden, Blind etc.)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2
Als spelers als Lugano al liever bij Fenerbache blijven, dan denk ik dat het wel duidelijk is dat er verdedigend niet veel te vinden is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:38 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen scout en ik volg alleen de Nederlandse (waar geen goede verdedigers zijn) en de Engelse competitie ( waar ze niet haalbaar zijn). Maar er zijn heus wel goede verdedigers die haalbaar zijn.
En toch zijn nog steeds geen van die jongens verhuurdquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wij hebben goed ruilmiddel (de Jong, Sarpong, v.d. Heijden, Blind etc.)
1 + 1 + 1 = 3
Precies, is Ajax van de vele middenvelders af, VVV krijgt een seizoen lang 3 spelers die direct een versterking zijn en een mooi bedrag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wij hebben goed ruilmiddel (de Jong, Sarpong, v.d. Heijden, Blind etc.)
1 + 1 + 1 = 3
Dat komt wel goed hoor, las laatst in een interview met J-Arie dat ie zelf nog niet wist waar ie heen wilde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef Seam het volgende:
[..]
En toch zijn nog steeds geen van die jongens verhuurd
Ja, maar is Honda geen linkspoot?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Honda zou ook een aanvallende rol op rechts kunnen krijgen met veel vrijheid. Lijkt me ook ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |