quote:Keisuke Honda speelt het komend seizoen hoe dan ook in Nederland. Na afloop van het 2-2 gelijke spel tegen FC Utrecht gaf de gewilde Japanner te kennen dat hij zal kiezen uit een rijtje van drie clubs, waar ook VVV-Venlo er één van is. Ajax en PSV zijn de andere twee geïnteresseerde partijen. “Ik heb het erg naar mijn zin hier in Nederland”, zei de sterspeler van VVV enkele minuten na de wedstrijd, waarin hij zelf met een afstandsschot voor de 2-2 had gezorgd. “De mensen zijn vriendelijk, het is hier lekker rustig en daarom wil ik voorlopig gewoon in dit land blijven”, vertrouwde hij Eredivisie Live toe.
Voorzitter Hai Berden gaf nogmaals te kennen bereid te zijn om mee te werken aan de transfer, mits het verlangde bedrag van tien miljoen wordt betaald. “Tot op heden is er nog geen aanbieding die aan dat bedrag voldoet”, aldus Berden. “Ajax en PSV hebben zich gemeld om te vragen wat Honda moet kosten. Een voorstel hebben we echter nog niet ontvangen.”
Maar centraal zijn ze juist belangrijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Triptamine het volgende:
we hebben er wel 1 houthakker bij. Atouba heeft niet bepaald de stijl van een balletdanser
Ik vroeg me wel af hoe hij met zijn fysiek als back is komen te staan. Wat voor beren van negers waren die andere drie dan wel niet? Zou hij ook centraal kunnen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar centraal zijn ze juist belangrijk.
10 mil kan PSV nooit betalen lijkt me.quote:
Eens, verdedigen begint al voorin. Dat was duidelijk zichtbaar bij Atouba die de 2e helft constant 2 man tegenover zich hadquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Toch denk ik dat het vandaag niet echt aan de verdediging lag(behalve Greg). Maar ook vooral aan het middenveld, want Rommedahl en Urby deden ook amper iets
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
10 mil kan PSV nooit betalen lijkt me.
Misschien als ze een hele doos spaarlampen verkopen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die deden een wedstrijd op nutteloze manier de bal kwijtrakenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Toch denk ik dat het vandaag niet echt aan de verdediging lag(behalve Greg). Maar ook vooral aan het middenveld, want Rommedahl en Urby deden ook amper iets
Ajax lijkt ook niet al te veel te kunnen besteden dit jaar, maar Ajax heeft nog het voordeel dat het VVV een shitload aan spelers kan bieden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat er nog wat achter de hand is gehouden voor spelers.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax lijkt ook niet al te veel te kunnen besteden dit jaar, maar Ajax heeft nog het voordeel dat het VVV een shitload aan spelers kan bieden.
Ideale situatie Honda deze kant op zonder de knip open hoeven te trekken
Sno + Kennedy + de Jong
Waarom blijft 'ie niet bij VVV?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2
onnodige overtredingen op gevaarlijke plaatsen. 4 tegendoelpunten. mensen bal laten aannemen om rustig in te schieten. geen opbouw maar lange ballen al in de eerste helft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Geweldige foto's ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef denthemen het volgende:
http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=713&mode=&order=0&thold=0/
Die spelling
Die laatste minuut leek niet eens op een penaltyquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Klaphark het volgende:
Potdomme, eindelijk thuisWat een kolere eind
![]()
Bizarre pot voetbal gezienVerdediging van Ajax was echt om te huilen, zeker de laatste 20 mins
![]()
Ik kon niet goed zien of het nou een pingel was in de laatste minuut, ik dacht van niet?
Gaar donker hol trouwens dat uitvak van Psv![]()
Oh ja:
Ooijer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever een goede verdedigende verdediger. Dan weer een middenvelder erbij hoe goed die ook is, we scoren toch wel. De laatste seizoenen ook de meeste goals dacht ik? En nu liggen er ook al weer 9 in. We krijgen gewoon veel te makkelijk goals tegen en dat is niet iets van gister.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Natuurlijk is een extra verdediger welkom, maar met Honda koop je momenteel ook een zak creativiteit en scorend vermogen, iets wat alle middenvelders van Ajax missen, net als de aanvallers trouwens.
Dario en Rommedahl schieten er momenteel ook geen 20 in.
Van der Wiel moet in een wedstrijd waar hij zo aan alle kanten voorbij gelopen wordt gewoon minstens 1x geel halen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef manny het volgende:
[..]
onnodige overtredingen op gevaarlijke plaatsen. 4 tegendoelpunten. mensen bal laten aannemen om rustig in te schieten. geen opbouw maar lange ballen al in de eerste helft.
maar verder was de verdediging prima
Een scorende middenvelder is misschien wel handig met het oog op een Suarez die vast wel een keer geschorst of geblesseerd is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:27 schreef Spougle het volgende:
[..]
Liever een goede verdedigende verdediger. Dan weer een middenvelder erbij hoe goed die ook is, we scoren toch wel. De laatste seizoenen ook de meeste goals dacht ik? En nu liggen er ook al weer 9 in. We krijgen gewoon veel te makkelijk goals tegen en dat is niet iets van gister.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een scorende middenvelder is misschien wel handig met het oog op een Suarez die vast wel een keer geschorst of geblesseerd is.
Sowieso lekker dat je dan niet afhankelijk bent van je aanval. De interactie tussen een Honda. Suarez en Sulejmani kan ook heel interessant zijn.
4-4-2 Suarez en Sulejmani voorin en Honda daarachter.
Dat gaat de verdedigende problemen wel oplossenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus volgende week een middenveld met De Zeeuw, Honda en Enoh? En dan Micky, Dario en Suarez in de aanval?
Maar noem nou eens 2 goede, haalbare opties.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:27 schreef Spougle het volgende:
[..]
Liever een goede verdedigende verdediger. Dan weer een middenvelder erbij hoe goed die ook is, we scoren toch wel. De laatste seizoenen ook de meeste goals dacht ik? En nu liggen er ook al weer 9 in. We krijgen gewoon veel te makkelijk goals tegen en dat is niet iets van gister.
Dat dus, ik had die hongaar allang een tik gegevenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van der Wiel moet in een wedstrijd waar hij zo aan alle kanten voorbij gelopen wordt gewoon minstens 1x geel halen.
In een wedstrijd waar je zo zoek wordt gespeeld moet je toch een keer vet boos worden?
Ja, dan geef je ook iig een signaal af.. Hij is echt zo ongekend zoekgespeeld 90 minuten lang.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat dus, ik had die hongaar allang een tik gegeven
Aanval is de beste verdediging tochquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gaat de verdedigende problemen wel oplossen
Mensen die vertrouwen in Urby blijven houdenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die Urby ook nu weer afvallen, er stonden er 4 of 5 slechter te ballen.
Hij scoort een prachtgoal en was de eerste helft zeker niet slecht.
2de helft was iedereen kut aan Ajaxkant, op Suarez na.
Honda zou ook een aanvallende rol op rechts kunnen krijgen met veel vrijheid. Lijkt me ook ideaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een scorende middenvelder is misschien wel handig met het oog op een Suarez die vast wel een keer geschorst of geblesseerd is.
Sowieso lekker dat je dan niet afhankelijk bent van je aanval. De interactie tussen een Honda. Suarez en Sulejmani kan ook heel interessant zijn.
4-4-2 Suarez en Sulejmani voorin en Honda daarachter.
Dat dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:35 schreef navigator het volgende:
Ik word trouwens helemaal gek als we de spaarzame centen die over zijn, in Honda stoppen.
Goede voetballer hoor maar ik geloof dat we toch echt andere prioriteiten hebben op het moment.
Ja, ik ben geen scout en ik volg alleen de Nederlandse (waar geen goede verdedigers zijn) en de Engelse competitie ( waar ze niet haalbaar zijn). Maar er zijn heus wel goede verdedigers die haalbaar zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar noem nou eens 2 goede, haalbare opties.
Noem dan eens 2 haalbare opties voor de CV positie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:35 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik word trouwens helemaal gek als we de spaarzame centen die over zijn, in Honda stoppen.
Goede voetballer hoor maar ik geloof dat we toch echt andere prioriteiten hebben op het moment.
En wij hebben goed ruilmiddel (de Jong, Sarpong, v.d. Heijden, Blind etc.)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2
Als spelers als Lugano al liever bij Fenerbache blijven, dan denk ik dat het wel duidelijk is dat er verdedigend niet veel te vinden is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:38 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen scout en ik volg alleen de Nederlandse (waar geen goede verdedigers zijn) en de Engelse competitie ( waar ze niet haalbaar zijn). Maar er zijn heus wel goede verdedigers die haalbaar zijn.
En toch zijn nog steeds geen van die jongens verhuurdquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wij hebben goed ruilmiddel (de Jong, Sarpong, v.d. Heijden, Blind etc.)
1 + 1 + 1 = 3
Precies, is Ajax van de vele middenvelders af, VVV krijgt een seizoen lang 3 spelers die direct een versterking zijn en een mooi bedrag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wij hebben goed ruilmiddel (de Jong, Sarpong, v.d. Heijden, Blind etc.)
1 + 1 + 1 = 3
Dat komt wel goed hoor, las laatst in een interview met J-Arie dat ie zelf nog niet wist waar ie heen wilde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef Seam het volgende:
[..]
En toch zijn nog steeds geen van die jongens verhuurd
Ja, maar is Honda geen linkspoot?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Honda zou ook een aanvallende rol op rechts kunnen krijgen met veel vrijheid. Lijkt me ook ideaal.
Als ik dan toch iemand moet noemen dan vind ik Douglas van Twente nog wel aardig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als spelers als Lugano al liever bij Fenerbache blijven, dan denk ik dat het wel duidelijk is dat er verdedigend niet veel te vinden is.
Hopen op die Fransman van Tottenham, die had iig de bouw van een slager.
Nope, was overigens naar Wielaertquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef NoizEkick het volgende:
Heb niet de vorige topics doorgelezen, maar waren er nog meer mensen die bijna een hartverzakking kregen bij die ingooi van Atouba naar Stekelenburg?
Hij lijkt me ook de minst waarschijnlijke uit dat rijtje om naar VVV te gaan. Hopen dat hij naar Groningen gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies, is Ajax van de vele middenvelders af, VVV krijgt een seizoen lang 3 spelers die direct een versterking zijn en een mooi bedrag.
Hoewel ik Van der Heijden liever wat hoger zie spelen dan VVV..
Maar die Atouba haalt vreemde capriolen uit, precies de reden waarom supporters van de Spurs en HSV blij waren met zijn vertrek. Die gast speelt echt met vuur.quote:
Dan krijgen we weer een eis van 10 miljoen dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:45 schreef Spougle het volgende:
[..]
Als ik dan toch iemand moet noemen dan vind ik Douglas van Twente nog wel aardig.
Die is niet haalbaar. Munsterman zou hem misschien voor 15 miljoen laten gaan ofzoquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:45 schreef Spougle het volgende:
[..]
Als ik dan toch iemand moet noemen dan vind ik Douglas van Twente nog wel aardig.
Het gaat om een haalbare verdedigerquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:45 schreef Spougle het volgende:
[..]
Groningen is op het moment niet veel sterker dan VVV met Honda hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:45 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook de minst waarschijnlijke uit dat rijtje om naar VVV te gaan. Hopen dat hij naar Groningen gaat.
Hadden wij trouwens echt recht op een penalty? Heb dat stukje gemist vanmiddag.
Wat ik op de vorige pagina al zij is dat ik geen scout ben en dat ik alleen de Nederlandse en Engelse competitie volg. Dan is Douglas de enige die imo goed genoeg zou zijn. En niet per definitie onhaalbaar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het gaat om een haalbare verdediger
Ik deel je gevoel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef TAV74 het volgende:
ik zit nu echt al een paar jaar met een terugkerend gevoel van moedeloosheid waar ik zo langzaam echt gek van word: hoe kan het dat wij met spelermateriaal dat absoluut niets onderdoet voor welke club in Nederland ook niet meer in staat zijn een ploeg neer te zetten die constant is en fatsoenlijk in de organisatie blijft spelen?
En waarom komen veel goede spelers bij ons niet uit de verf?
Veel mensen hier pakken er individuele spelers uit die de schuld zouden zijn, maar ik geloof daar al lang niet meer in. Voorbeeld: Wielaert laat bij Twente zien dat hij makkelijk mee kan bovenin de eredivisie, maar bij Ajax komt het er niet uit. Ander voorbeeld: ik ben er van overtuigt dat als we Stam en v.d. Wiel morgen ruilen dat vd Wiel het uitstekend gaat doen bij Twente maar dat Stam door het ijs gaat in A'dam.
Ik weet eigenlijk zeker dat iedere speler die vandaag in de basis stond moeiteloos een goed seizoen zou draaien bij andere clubs die bovenin meedraaien (en daarmee direct op het verlanglijstje van Ajax zou komen te staan).
Nou ja, ik weet niet of ik het helemaal lekker verwoord, maar duidelijker kan ik het niet uitleggen....
Met de hoogste begroting in Nederland had het de afgelopen vijf jaar toch mogelijk moeten zijn om de landstitel minimaal 2 keer binnen te halen. Maar waar het probleem ligt dat het elke keer misgaat weet ik zo langzamerhand ook niet meer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:50 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik deel je gevoel.
Het is gewoon frustrerend dat spelers bij Ajax de verwachtigen niet waar kunnen maken.
Wel is het zo dat soms de verwachtingen ook veel te hoog zijn.
Met Enoh en de Zeeuw heb je verdedigend gezien een fatsoenlijk slot op de deur. Honda zou daar in een vrije rol voor kunnen spelen. Tegen zwakke opponenten en zelfs middenmoters en subtoppers kun je prima met drie spitsen, Sulejmani---Cvitanich----Suarez, spelen. In de echt moeilijke wedstrijden kun je eventueel Cvitanich inwisselen voor een exra verdedigende middenvelder (Gabri, Vertonghen, Donald) Hoewel: is dat echt nodig? Speelt een ploeg als Twente ook niet structureel 4-3-3, zelfs uit in Marseille? Vandaag kregen we vier doelpunten tegen, terwijl we met vier verdedigers speelden en vier verdedigend ingestelde middenvelders. Ligt de oorzaak van onze verdedigende problemen dan werkelijk in een te offensieve manier van spelen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gaat de verdedigende problemen wel oplossen
Nee, je verwoordt het prima. En je hebt ook wel gelijk. Bij Ajax heb je gewoon meer druk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef TAV74 het volgende:
ik zit nu echt al een paar jaar met een terugkerend gevoel van moedeloosheid waar ik zo langzaam echt gek van word: hoe kan het dat wij met spelermateriaal dat absoluut niets onderdoet voor welke club in Nederland ook niet meer in staat zijn een ploeg neer te zetten die constant is en fatsoenlijk in de organisatie blijft spelen?
En waarom komen veel goede spelers bij ons niet uit de verf?
Veel mensen hier pakken er individuele spelers uit die de schuld zouden zijn, maar ik geloof daar al lang niet meer in. Voorbeeld: Wielaert laat bij Twente zien dat hij makkelijk mee kan bovenin de eredivisie, maar bij Ajax komt het er niet uit. Ander voorbeeld: ik ben er van overtuigt dat als we Stam en v.d. Wiel morgen ruilen dat vd Wiel het uitstekend gaat doen bij Twente maar dat Stam door het ijs gaat in A'dam.
Ik weet eigenlijk zeker dat iedere speler die vandaag in de basis stond moeiteloos een goed seizoen zou draaien bij andere clubs die bovenin meedraaien (en daarmee direct op het verlanglijstje van Ajax zou komen te staan).
Nou ja, ik weet niet of ik het helemaal lekker verwoord, maar duidelijker kan ik het niet uitleggen....
De begroting is het hoogste, Ajax smijt ook met de hoogste bedragen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met de hoogste begroting in Nederland had het de afgelopen vijf jaar toch mogelijk moeten zijn om de landstitel minimaal 2 keer binnen te halen. Maar waar het probleem ligt dat het elke keer misgaat weet ik zo langzamerhand ook niet meer.
Ik denk dat je hier de mist mee in gaat. Het zijn voor een groot deel aardige voetballers, maar weinig die echt het verschil kunnen maken. Gasten die bij een off-day meteen echt kut spelen. Ik denk dat de selecties van AZ, PSV en Ajax elkaar nauwelijks ontlopen op het moment. En dat is niet zo een goed teken voor het NL voetbal wat mij betreft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef TAV74 het volgende:
spelermateriaal dat absoluut niets onderdoet voor welke club in Nederland
Ajax is natuurlijk niet de enige club die zoekt. En het feit is dat clubs in landen als Turkije en Griekenland gewoon goed betalen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:50 schreef Spougle het volgende:
[..]
Wat ik op de vorige pagina al zij is dat ik geen scout ben en dat ik alleen de Nederlandse en Engelse competitie volg. Dan is Douglas de enige die imo goed genoeg zou zijn. En niet per definitie onhaalbaar.
Maar goed als of er nergens op de wereld een haalbare verdediger is te vinden die ook daadwerkelijk kan verdedigen.
Ik krijg bij elke actie van Stekelenburg een hartverzakking.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef NoizEkick het volgende:
Heb niet de vorige topics doorgelezen, maar waren er nog meer mensen die bijna een hartverzakking kregen bij die ingooi van Atouba naar Stekelenburg?
Die 3-3 was ook weer lekker gekeept trouwens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:56 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Ik krijg bij elke actie van Stekelenburg een hartverzakking.
Zou Honda kunnen wordenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de mist mee in gaat. Het zijn voor een groot deel aardige voetballers, maar weinig die echt het verschil kunnen maken. Gasten die bij een off-day meteen echt kut spelen. Ik denk dat de selecties van AZ, PSV en Ajax elkaar nauwelijks ontlopen op het moment. En dat is niet zo een goed teken voor het NL voetbal wat mij betreft.
Wil je echt mee gaan doen moet je op het middenveld en in de verdediging een exeptionele speler hebben zoals je dat ook in de aanval hebt (Suarez). Maar dat is er op het moment niet.
Met Honda haal je die iig wel voor het middenveld. Als je daarachter Enoh - De Zeeuw hebt om het slot op de deur te gooien, dan is dat echt wel genoeg in wedstrijden tegen clubs waar we vorig jaar van verloren. (zoals een Sparta bijv.).quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de mist mee in gaat. Het zijn voor een groot deel aardige voetballers, maar weinig die echt het verschil kunnen maken. Gasten die bij een off-day meteen echt kut spelen. Ik denk dat de selecties van AZ, PSV en Ajax elkaar nauwelijks ontlopen op het moment. En dat is niet zo een goed teken voor het NL voetbal wat mij betreft.
Wil je echt mee gaan doen moet je op het middenveld en in de verdediging een exeptionele speler hebben zoals je dat ook in de aanval hebt (Suarez). Maar dat is er op het moment niet.
Staat er bij, kijkt er naar.. Bijna laconiek. Zo een bal mag er nooit in natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die 3-3 was ook weer lekker gekeept trouwens.
Honda gaat niet komen, want Ajax gaat geen 10 miljoen neer leggen. Zou mooi zijn, maar nee. Met de Zeeuw en Enoh (Gabri) heb je het dichtgetimmerd en kan die verdediging wat minder op de proef gesteld worden. Urby eruit voor Sulejmani, Rommedahl voor Cvitanich en je hebt imo een goed elftalquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met Honda haal je die iig wel voor het middenveld. Als je daarachter Enoh - De Zeeuw hebt om het slot op de deur te gooien, dan is dat echt wel genoeg in wedstrijden tegen clubs waar we vorig jaar van verloren. (zoals een Sparta bijv.).
Uiteindelijk word je kampioen door van de kleintjes te winnen. En het is niet zo dat Ajax kansloos is afgedroogd in de moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen.
Al jarenlang maakt Stekelenburg dezelfde fouten, ik zie hem qua niveau ook niet vooruitgaan de laatste jaren. Op een gegeven moment moet je maar eens afscheid nemen van elkaar en uitkijken naar een andere keeper.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Staat er bij, kijkt er naar.. Bijna laconiek. Zo een bal mag er nooit in natuurlijk
De 3-3 was van Ajaxquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De 3-3 was van Emanuelsonquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Jol zei ook dat geen enkele speler uit de Eredivisie meer dan 6 miljoen waard was, een paar dagen later tekent De Zeeuw voor een slordige 7 miljoenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Honda gaat niet komen, want Ajax gaat geen 10 miljoen neer leggen. Zou mooi zijn, maar nee. Met de Zeeuw en Enoh (Gabri) heb je het dichtgetimmerd en kan die verdediging wat minder op de proef gesteld worden. Urby eruit voor Sulejmani, Rommedahl voor Cvitanich en je hebt imo een goed elftal
Hij had het ook over een bedrag van 8 miljoen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Jol zei ook dat geen enkele speler uit de Eredivisie meer dan 6 miljoen waard was, een paar dagen later tekent De Zeeuw voor een slordige 7 miljoen
Liver niet. Hoewel het geen nieuwe van der Sar is, zie ik op de Nederlandse velden momenteel geen betere, Romero niet te na gesproken. Tim Krul gaat natuurlijk een topper worden, maar Newcastle Utd wil hem niet kwijt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Al jarenlang maakt Stekelenburg dezelfde fouten, ik zie hem qua niveau ook niet vooruitgaan de laatste jaren. Op een gegeven moment moet je maar eens afscheid nemen van elkaar en uitkijken naar een andere keeper.
Maar als Ajax 2 of 3 spelers een jaar (of 2) voor niets die kant op stuurt, hoef je die 10 natuurlijk niet te betalen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Honda gaat niet komen, want Ajax gaat geen 10 miljoen neer leggen. Zou mooi zijn, maar nee. Met de Zeeuw en Enoh (Gabri) heb je het dichtgetimmerd en kan die verdediging wat minder op de proef gesteld worden. Urby eruit voor Sulejmani, Rommedahl voor Cvitanich en je hebt imo een goed elftal
De Zeeuw was helemaal geen 7 miljoen hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Jol zei ook dat geen enkele speler uit de Eredivisie meer dan 6 miljoen waard was, een paar dagen later tekent De Zeeuw voor een slordige 7 miljoen
Ik vond hem alleen tegenvallen vanaf het moment dat hij tegenover Amrabat kwam te staan, maar toen was wat hij liet zien ook wel erg schrijnend.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:02 schreef Wooldoor het volgende:
Maar vindt iedereen hier Atouba dan zo tegenvallen, de eerste helft vond ik hem prima en erg zeker spelen. Hij kan ook lekker ingooijen trouwens. Als hij wat vreemd ging doen heb ik niet het idee gehad dat het mis zou gaan.
Tweede helft minder maar toen was iedereen kut. En toen speelde natuurlijk de vermoeidheid bij hem.
Onzin, het was minder dan 6.5 miljoen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is toch een, vrij doorzichtige, onderhandelingstactiek van de voorzitter van VVV. Die zet hoog in en wil eruit slepen wat erin zit. Met een bedrag van zo'n 6/7 miljoen zal hij uiteindelijk wel akkoord gaan. Ze zullen in Venlo wel niet zo stom zijn als bij Feyenoord met de Guzman, die straks gratis de Kuip uit loopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij heeft beide gezegdquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij had het ook over een bedrag van 8 miljoen.
Ah oke, zo zat het dus in elkaar. De geruchten destijds zeker verward met het echte geld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, het was minder dan 6.5 miljoen.
Bij een bedrag meer dan 10% van de begroting moet het openbaar (want beursnotering). Het is niet openbaar gemaakt, dus minder dan 6.5 miljoen.
De overtreding op affelay wel, maar niet gegeven, waarop emanuelson scoorde. Snel weer gecompenseerd dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die overtreding waar de 3-2 uit valt was trouwens helemaal geen overtreding.
Snap ik ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik weet toch echt zeker dat Suarez die bal raakte. Waarom is het dan een eigen goal van ooijer?
Is het een eigen goal geworden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik weet toch echt zeker dat Suarez die bal raakte. Waarom is het dan een eigen goal van ooijer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |