abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72219765

Hoe heet die achtergrondmuziek dat na 0:40 gedraaid word?
pi_72219805
in een loopje?
hula
pi_72220734
Ik zoek een engelse vrouwelijke singer-songwriter met een lied waar de tekst zoiets van gaat:

all the birds and the bees in the sky

En ze zingt nog meer over hoe zo'n klootzak haar vriend is, het is een tijd geleden populair liedje geweest
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:30:31 #214
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_72223388
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:23 schreef F04 het volgende:

Hoe heet die achtergrondmuziek dat na 0:40 gedraaid word?

En zoals NikkelCobalt al aangeeft, komt dit ook voor in het liedje van The Fugees.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:02:26 #215
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_72224205
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:36 schreef ranja het volgende:
Dat is Glenn Miller
Liedje 'In the mood'?

JIJ HELD

Dankje!
Ik denk dat ik nu helemaal in de jaren '40 muziek ga
pi_72224686

iemand enig idee hoe het nummer heet vanaf 8:30

bedankt!
Hattrick: FC Logtclub (770122)
pi_72224775
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:21 schreef DJqbl5 het volgende:

bedankt!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:26:43 #218
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_72224825
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:21 schreef DJqbl5 het volgende:

bedankt!
pi_72225143
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 06:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek een engelse vrouwelijke singer-songwriter met een lied waar de tekst zoiets van gaat:

all the birds and the bees in the sky

En ze zingt nog meer over hoe zo'n klootzak haar vriend is, het is een tijd geleden populair liedje geweest
Kom wel iets tegen met Bird, Bee en een F#cking boyfriend in 1 titel, dus misschien is dit iets?

Where facts are few, experts are many.
pi_72228231
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:01 schreef dabadbass het volgende:
Ik heb 2 seconden opgenomen, maar wel 2 seconden die de kenner direct herkend

Ici http://drop.io/wietp7v#

heb trouwens niet die url zelf bedacht, daar kwam hij mee nadat ik wie als eerst opgaf
Volgens mij is het de theme van Eternal Sunshine:

vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:30:23 #221
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_72228526
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Guppi het volgende:

[..]

Volgens mij is het de theme van Eternal Sunshine:

shit ja, inderdaad, dat is m. Ik heb een tijd geleden die film gezien. Vandaar dat hij me zo bekend voor kwam
voor jou
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_72229757
Graag gedaan, tis ook mooi
pi_72231992
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

En zoals NikkelCobalt al aangeeft, komt dit ook voor in het liedje van The Fugees.
Oh was dat orgineel van Enya. Dat wist ik niet
hula
pi_72234108
Wie kent dit nr?

Klik!
Sample uit set van Chuckie - F8ck me Im famous preparty, rond 17.30 . Zit ook een sample van Noir - All About House Music.. Help me!!
pi_72238737
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Kom wel iets tegen met Bird, Bee en een F#cking boyfriend in 1 titel, dus misschien is dit iets?

Nee het liedje had die tekst en ze zong over hoe haar vriend die zoveel dronk
pi_72241512
Ik was een tijdje geleden met mijn vriendin in parijs, en toen zong daar een man in de metro "hello" van lionel richy, ik heb daar nu een mooie herinnering aan met mn vriendin. die man ging zag ons ook echt als stelletje enz en keek zo naar ons net alsof hij speciaal voor ons zong, echt leuk

Nou zoek ik eigenlijk een filmpje van die zanger in de metro of een audio fragment zonder video mag ook. er staan op youtube vele filmpjes zoals :

dus ik denk dan, dit bovenstaande stelt niet zo veel voor, maar die man daar zong echt heeeel erg mooi. kan me niet voorstellen dat niemand hem ooit heeft opgenomen. zou iemand me willen helpen zoeken?

hier een vergelijkbaar iets gevonden:

in 2006 opgenomen, dus waarschijnlijk staat "mijn" filmpje er over 3 jaar op, nouja, dan heb ik dan in ieder geval een mooie herinnering

[ Bericht 15% gewijzigd door DX11 op 28-08-2009 20:43:51 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_72242314

Ik zit me al een tijdje af te vragen hoe dit mariachimuziekje heet dat bijna standaard opduikt zodra het over Mexico gaat (aan het begin van het filmpje). Weet iemand hier het misschien?
pi_72242617
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee het liedje had die tekst en ze zong over hoe haar vriend die zoveel dronk
Ik kreeg een ingeving

Ik had het over kate nash...
quote:
All the stars up in the sky and the leaves in the trees
pi_72244844
Ik zoek het laatste nummer uit volgend youtube filmpje.

Het klinkt zo gigantisch bekend, en dat zegt iedereen die ik dit laat horen, maar niemand weet waar dit nou precies van is. Wie o wie kan mij helpen aan de gouden tip

het herkenbare stukje begint overigens op 4:12. Het nummer zelf begint op 3:20.
pi_72246790
van iemand anders;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt op het puntje van me tong, kan het alleen niet herinneren

volgens mij iets met 'IN MY ARMS" dacht ik
pi_72249508
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:34 schreef T-lecom het volgende:
Een poos geleden, het zal zo'n tien jaar zijn geweest, zag ik op TV een keer een videoclip van een liedje, met een vrouw met lang blond haar en een neger, die vrouw stond in een nep-kapelletje/huis op een nep-berg, die man stond voor een computer-achtergrond met bolletjes, het was een beetje 2unlimited-achtige muziek (of wás het 2unlimited)?

In ieder geval, wie weet welk liedje dit is?
Graag kom ik nog eens terug op dit oude berichtje. Want inmiddels heb ik het betreffende nummer gevonden!

13 jaar geleden, zo blijkt, heb ik dit nummer één keer op TV gezien. Dat heeft op mij als 10-jarig kind zo'n indruk gemaakt, dat ik het deuntje en de videoclip ook nu nog kon herinneren als de dag van gisteren. Daarom wilde ik ook zo dolgraag weten welk nummer het nou eigenlijk precies was.

Maar ik heb het gevonden! Eindelijk, na 13 jaar wachten, na 13 jaar navragen en zoeken! Het nummer heet:

2 brothers on the 4th floor - Fairytales.

En de beschrijving die ik zes jaar geleden postte klopt gewoon precies. Geweldig!

Nou kan ik met een opgelucht hart hopelijk nog lang en gelukkig leven.
pi_72252529

Weet iemand hoe de muziek van deze video heet?
pi_72252704
Vraag het aan murp
pi_72253131
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef raaavi het volgende:
van iemand anders;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt op het puntje van me tong, kan het alleen niet herinneren

volgens mij iets met 'IN MY ARMS" dacht ik

Lekker nummer
Rise and rise again, until lambs become lions...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:52:21 #235
147650 based
my very own drum!
pi_72254269
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:07 schreef delano.888 het volgende:

Weet iemand hoe de muziek van deze video heet?
party boy theme van jackass
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_72258072
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:52 schreef T-lecom het volgende:

[..]

Graag kom ik nog eens terug op dit oude berichtje. Want inmiddels heb ik het betreffende nummer gevonden!

13 jaar geleden, zo blijkt, heb ik dit nummer één keer op TV gezien. Dat heeft op mij als 10-jarig kind zo'n indruk gemaakt, dat ik het deuntje en de videoclip ook nu nog kon herinneren als de dag van gisteren. Daarom wilde ik ook zo dolgraag weten welk nummer het nou eigenlijk precies was.

Maar ik heb het gevonden! Eindelijk, na 13 jaar wachten, na 13 jaar navragen en zoeken! Het nummer heet:

2 brothers on the 4th floor - Fairytales.

En de beschrijving die ik zes jaar geleden postte klopt gewoon precies. Geweldig!

Nou kan ik met een opgelucht hart hopelijk nog lang en gelukkig leven.
Vond ik een beetje lijken op

Als je van die muziek houdt, ws vind je Charly Lownoise & Mental Theo ook erg aardig
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_72261272
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:37 schreef labbit het volgende:

[..]

Ja dat weet ik dus niet meer, maar iig niet zulke muziek. Tijdens muziek was er ook geen stem te horen volgens mij maar voordat de muziek begon.
ik moest aan deze denken

The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_72262658
iemand een idee van de titel/artiest van dit dance nummer, gehoord op FreshFM.
De tekst die uberhaubt al gezongen word is moeilijk te horen, ook in het nummer zelf, maar word gezongen door een vrouw lijkt.
Het nummer is naar m'n idee nog niet zo gek oud...
alvast bedankt

http://www.ktm-stuntrider.nl/nummer.wav
pi_72263408
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:14 schreef WB21 het volgende:
iemand een idee van de titel/artiest van dit dance nummer, gehoord op FreshFM.
http://www.ktm-stuntrider.nl/nummer.wav

Het klinkt als Utah Saints, maar volgens mij is het niet "Something good".. of wel?

"It was the freshest move I've ever seen, like he was floatin' on air! I've never anything like it in my life!"

Edit: goed ik zat er helemaal naast aldus Shazam: We belong van Ferry Corsten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Guppi op 29-08-2009 18:51:16 ]
pi_72265472
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:44 schreef Stinus het volgende:

[..]

Vond ik een beetje lijken op

Als je van die muziek houdt, ws vind je Charly Lownoise & Mental Theo ook erg aardig
Mên, wat een kutnummer. Dat is van dezelfde artiesten als Wonderful Days!?
pi_72265519
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik was een tijdje geleden met mijn vriendin in parijs, en toen zong daar een man in de metro "hello" van lionel richy, ik heb daar nu een mooie herinnering aan met mn vriendin. die man ging zag ons ook echt als stelletje enz en keek zo naar ons net alsof hij speciaal voor ons zong, echt leuk

Nou zoek ik eigenlijk een filmpje van die zanger in de metro of een audio fragment zonder video mag ook. er staan op youtube vele filmpjes zoals :

dus ik denk dan, dit bovenstaande stelt niet zo veel voor, maar die man daar zong echt heeeel erg mooi. kan me niet voorstellen dat niemand hem ooit heeft opgenomen. zou iemand me willen helpen zoeken?

hier een vergelijkbaar iets gevonden:

in 2006 opgenomen, dus waarschijnlijk staat "mijn" filmpje er over 3 jaar op, nouja, dan heb ik dan in ieder geval een mooie herinnering
pi_72266358
Hey,

Zoek een dance-nummer waarin ik in de videoclip een blauw geschilderde dikke man zag en daarin wat schaars geklede meisjes.

Dat is alles wat ik weet, sorry voor de schaarse informatie maar hoop dat er iemand weet met wat ik bedoel.

Bedankt bij voorbaat.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:03:31 #243
62646 Gweaneth
Merry meet and merry part...
pi_72268085
Hallo allemaal, wie oh wie kan mij helpen?
.
In het volgende filmpje (Huis Anubis) vanaf 1 minuut hoor je een akoestisch gitaarstuk, van wie is dat en hoe heet het?
Het gitaarstuk kwam voor in "Het huis Anubis" maar ook in de serie "Spring" (beide Studio 100 producties).

Bij voorbaat bedankt
Daar waar men met elkaar en voor elkaar leeft, daar wordt zelfs het armzaligste huis een Thuis...
pi_72274097
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:45 schreef Guppi het volgende:

[..]

Het klinkt als Utah Saints, maar volgens mij is het niet "Something good".. of wel?

"It was the freshest move I've ever seen, like he was floatin' on air! I've never anything like it in my life!"

Edit: goed ik zat er helemaal naast aldus Shazam: We belong van Ferry Corsten.

Thanks! de laatste was het inderdaad
pi_72276876
Ik zag vorige week dinsdag op de Belgische EEN een duo spelen in 't programma Villa van Tilt. Een man op gitaar en een meisje op marimba. Het klonk ZOOO vet! Ze zouden ook op Pukkelpop hebben gestaan, maar ik kan niet terugvinden wie ze zijn. De presentator had 't over iets als Aiko ofzo, maar alles dat daar op lijkt in de line-up van Pukkelpop is 't niet

Weet iemand wie ze zijn?
pi_72277114
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben op zoek naar een rustig nieuw nummer waarin een man 'when you're standing at the bar and the band plays' zingt...
Iemand?
pi_72278563
Hey ik was laatst in een club in luxemburg (Secret Garden) en toen hoorde ik een nummer die ik al een paar keer eerder heb gehoord, maar kweet nog steeds de naam niet -_-

Ik heb de melodie (geprobeerd) na te maken, ten minste wat ik er nog van herinner...

Hier is de link: http://files.uploadffs.com/4/f1754775/song.mp3

Enige hulp zou ik zeer op prijs stellen
pi_72280547
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef Antiono het volgende:
Hey ik was laatst in een club in luxemburg (Secret Garden) en toen hoorde ik een nummer die ik al een paar keer eerder heb gehoord, maar kweet nog steeds de naam niet -_-

Ik heb de melodie (geprobeerd) na te maken, ten minste wat ik er nog van herinner...

Hier is de link: http://files.uploadffs.com/4/f1754775/song.mp3

Enige hulp zou ik zeer op prijs stellen
ATB - You're not alone?
hula
pi_72281087
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:56 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

ATB - You're not alone?
Yai! Heel erg bedankt
pi_72281679
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Iemand?
Bedoel je Sometime Around Midnight - The Airborne Toxic Event?

"As you stand...
under the barlights
and the band plays some song"

pi_72287220
Weet iemand de naam van dit nummer?? Billy the klit @ mysteryland...

pi_72288455
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:37 schreef jortdevries het volgende:
Ik zag vorige week dinsdag op de Belgische EEN een duo spelen in 't programma Villa van Tilt. Een man op gitaar en een meisje op marimba. Het klonk ZOOO vet! Ze zouden ook op Pukkelpop hebben gestaan, maar ik kan niet terugvinden wie ze zijn. De presentator had 't over iets als Aiko ofzo, maar alles dat daar op lijkt in de line-up van Pukkelpop is 't niet

Weet iemand wie ze zijn?
Amadou & Mariam misschien?
pi_72288460
geweldig!!! dank je!
pi_72293705
Ik zag gisteren de vooraankondiging van een nieuw seizoen Gooise Vrouwen (verschrikkelijk programma) en daar zat een leuk liedje onder. Welk nummer is het?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_72294981
Zoek nu zelf een nummer..
Heb vroeger net als vele anderen GTA Vice city gespeeld, daar zat dit nummer in:

ik kan me echter herinneren dat hij iets meer tempo had. Na een beetje research op wikipedia kwam ik op het volgende

(van wikipedia)
as Cybotron, with Rick Davis (1981–1983)
"Clear" (1982), single
"Clear" (1990), digitally remastered re-release of Clear

nu vermoed ik dat ik naar de 2de (1990) op zoek ben en dat ik op youtube en dergelijke alleen maar de eerste vind.

Wie verlost mij?
pi_72296066
Ik ga waarschijnlijk heel cryptisch doen nu, maar niet geschoten..

Net was er op tv gelderland een reportage over 't een of ander waar een nummer achter zat wat bestond uit een piano achtige intro, wat daarna over ging op een beetje r&b achtige muziek en een vrij rustige mannen stem. Ik weet toevallig wel dat het een vrij recent nummer is, maar weet verder echt helemaal niets ervan.

Iemand die een idee heeft?

EDIT:

Oh, en er kwam vaag iets in voor van ''la lalala lala lalala''

[ Bericht 7% gewijzigd door Blistering op 30-08-2009 23:00:19 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_72296108
OK, ik ga iets omschrijven, hopelijk vat iemand m :-)

Ik zoek een danceclassic, beetje Ibizastijl - hippig - funky -
Je hoort viool/strings met een beatje eronder en een zangeresje die iets zingt als:

Neeeveeeeeeeeeer found my way yeeaaahhhhh
Show me
Give it to me noooowwww (of zoiets)

Wordt heel vaak gedraaid in clubcircuit, maar is volgens mij al jaren oud!

Help
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:56:09 #259
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_72298092
Op vakantie in Turkije heb ik 1 keer een nummer gehoord, een commercieel rap/hip-hop nummber, waarin de melodielijn van Eye of the Tiger zat verwerkt (maar dan een stuk langzamer). Het instrument leek een beetje op dat instrument uit Bob Sinclar - Rock This Party, en de 'zang' was in de stijl van Ja Rule, Fatman Scoop enz. Ik heb geen idee van wie het is, iemand hier enig idee welke track ik bedoel? Heb het Juize gesmst, maar Jeff smste net terug dat hij geen idee heeft welke track ik bedoel
pi_72298871
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Blistering het volgende:
Ik ga waarschijnlijk heel cryptisch doen nu, maar niet geschoten..

Net was er op tv gelderland een reportage over 't een of ander waar een nummer achter zat wat bestond uit een piano achtige intro, wat daarna over ging op een beetje r&b achtige muziek en een vrij rustige mannen stem. Ik weet toevallig wel dat het een vrij recent nummer is, maar weet verder echt helemaal niets ervan.

Iemand die een idee heeft?

EDIT:

Oh, en er kwam vaag iets in voor van ''la lalala lala lalala''
pi_72299003
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef TripleM het volgende:
Op vakantie in Turkije heb ik 1 keer een nummer gehoord, een commercieel rap/hip-hop nummber, waarin de melodielijn van Eye of the Tiger zat verwerkt (maar dan een stuk langzamer). Het instrument leek een beetje op dat instrument uit Bob Sinclar - Rock This Party, en de 'zang' was in de stijl van Ja Rule, Fatman Scoop enz. Ik heb geen idee van wie het is, iemand hier enig idee welke track ik bedoel? Heb het Juize gesmst, maar Jeff smste net terug dat hij geen idee heeft welke track ik bedoel

Deze?
Where facts are few, experts are many.
pi_72299083
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef TripleM het volgende:
pi_72299213
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef Julia_is_lief het volgende:

Je hoort viool/strings met een beatje eronder en een zangeresje die iets zingt als:

Show me

Help
Ik moest meteen aan Robin S denken met Show me love (zal hem wel niet zijn)
Maar daar zit dan weer geen viool in
Laat hem je toch ff horen misschien kom je zo zelf nog op een idee
pi_72299381
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:22 schreef gangsterreus het volgende:
Zoek nu zelf een nummer..
Heb vroeger net als vele anderen GTA Vice city gespeeld, daar zat dit nummer in:

ik kan me echter herinneren dat hij iets meer tempo had. Na een beetje research op wikipedia kwam ik op het volgende

(van wikipedia)
as Cybotron, with Rick Davis (1981–1983)
"Clear" (1982), single
"Clear" (1990), digitally remastered re-release of Clear

nu vermoed ik dat ik naar de 2de (1990) op zoek ben en dat ik op youtube en dergelijke alleen maar de eerste vind.

Wie verlost mij?

Heb je dit nummer niet in gedachten ?Ik kan er vreselijk naast zitten maar ik hoor hier Clear in terug

pi_72302379
Love you Prixie, dat was 'm .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_72303567
Kheb d'r ook eentje. Ik zoek een relatief nieuw nummer dat half gerapt/gezongen wordt. Wel een catchy beat maar het gaat me om de tekst. Die is tamelijk vulgair, ookal klinkt het niet zo. Hopelijk kan iemand het bedenken
Fingerspitzgefühl
pi_72303898
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:33 schreef ForumGek het volgende:
Kheb d'r ook eentje. Ik zoek een relatief nieuw nummer dat half gerapt/gezongen wordt. Wel een catchy beat maar het gaat me om de tekst. Die is tamelijk vulgair, ookal klinkt het niet zo. Hopelijk kan iemand het bedenken
Zing het
hula
pi_72305490
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef NiKos het volgende:
Wie kent dit nr?

Klik!
Sample uit set van Chuckie - F8ck me Im famous preparty, rond 17.30 . Zit ook een sample van Noir - All About House Music.. Help me!!
Flash Republic - Star (Prok and Fitch Floorplay Remix)

Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_72309566
Ik zoek een nummer dat in een Mash-Up voorkomt, ik heb hem even uitgeknipt: http://www.zshare.net/audio/64924871e8dd199d/

Het is een bekend nummer, alleen ik kan er gewoon niet opkomen

Bedankt alvast!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_72310777
quote:

Show me

Help

Op maandag 31 augustus 2009 00:39 schreef Prixie het volgende:

[..]

Ik moest meteen aan Robin S denken met Show me love (zal hem wel niet zijn)
Maar daar zit dan weer geen viool in
Laat hem je toch ff horen misschien kom je zo zelf nog op een idee

Helaas, die is het inderdaad niet!
Hij is iets meer Ibiza stijl dan Robin S!

Wel ongeveer hetzelfde aantal BPM gok ik.

Help

[ Bericht 17% gewijzigd door Julia_is_lief op 31-08-2009 15:47:38 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:28:43 #271
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72310943
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zoek een nummer dat in een Mash-Up voorkomt, ik heb hem even uitgeknipt: http://www.zshare.net/audio/64924871e8dd199d/

Het is een bekend nummer, alleen ik kan er gewoon niet opkomen

Bedankt alvast!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72311582
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_72313598
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:47 schreef Prixie het volgende:

[..]

mmm die klinkt idd wel heel erg als clear, maar het is hem niet helaas..
het is gewoon dat nummer, maar dan wat 'opgefrist' en ietsjes sneller.
thanks anyway
pi_72313639
Heeeey

Sorry maar ik zoek dringend een liedje!
Ik hoop dat iemand me kan helpen

Het heeft dezelfde melodie als Michael Jackson - Liberian Girl
Het is niet het liedje van 2pac.. Beetje r&b slowjam achtig.. heel relaxed nummer

Pleaseeee help me

xxx
Ik zoek dringend een liedje, Het heeft dezelfde melodie als Michael Jackson - Liberian girl.. Beetje r&b slowjam achtig.. Pleaseeee can someone help me
xxx
pi_72314455
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef stholen het volgende:
Heeeey

Het is niet het liedje van 2pac.. Beetje r&b slowjam achtig.. heel relaxed nummer

Pleaseeee help me

xxx
.
pi_72316892
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef stholen het volgende:
Heeeey

Pleaseeee help me

xxx

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=20850629
pi_72321750
Ik zoek een nummer wat als achtergrond onder andere te horen was bij T is hier weer fantastisch (afl. 1)

T is hier weer fantastisch

Het nummer wat als achtergrond te horen is van 18:06 tot 18:16 zoek ik naar.
Flarden tekst die ik bij dit nummer heb gehoord zijn:

I don't care about ... gezongen door een mannenstem.

Ik hoop dat dit genoeg is, want ik zoek dit nummer al een tijdje.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_72325795
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Palau het volgende:
Ik zoek een nummer wat als achtergrond onder andere te horen was bij T is hier weer fantastisch (afl. 1)

T is hier weer fantastisch

Het nummer wat als achtergrond te horen is van 18:06 tot 18:16 zoek ik naar.
Flarden tekst die ik bij dit nummer heb gehoord zijn:

I don't care about ... gezongen door een mannenstem.

Ik hoop dat dit genoeg is, want ik zoek dit nummer al een tijdje.
hij word veel gevraagd..

there you go
pi_72328205
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef gangsterreus het volgende:

[..]

hij word veel gevraagd..

there you go
Het is hem. hartstikke bedankt!
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_72330358
Een bekende van mij vroeg naar een Nederlands nummer van Kane, ze zouden het gespeeld hebben in Ahoy in hun set in 2002-2004 ongeveer. Wat hij er nog van af weet is het volgende :

Het werd gespeeld na/door Damn those eyes van Kane,
Nederlandstalig dus.
Kan een cover zijn van andere Nederlandse band/groep,
Teksten : Iets in de richting van : Het is koud vannacht voor jou voor mij,

Heb zelf het een en ander afgezocht niets kunnen vinden wie weet met stom toeval dat iemand het hier weet zou hem er een groot plezier mee kunnen doen,,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')