abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71926521
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben erg geschrokken van hoe slecht Ajax speelde. er kon gewoon geen normale aanval opgezet worden... alles hoog naar voren in de hoop dat Suarez er iets goeds mee deed. same old Ajax dus
Die hoge ballen inderdaad .. Terwijl we dwergen als Sulejmani, Suarez en Dario voorin hebben
Ze werden allemaal weggekopt.
pi_71926559
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:19 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Die hoge ballen inderdaad .. Terwijl we dwergen als Sulejmani, Suarez en Dario voorin hebben
Ze werden allemaal weggekopt.
Na de 3-3 stopte beide met voetballen. psv herpakte zich, wij niet
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71926580
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lui? De eerste helft zat ie overal tussen en won elk kopduel. Daarna was ie op en liepen er de hele tijd 2 man om hem heen.
Ik vond het een best een okay debuut, tot aan de rust was hij een van de betere Ajacieden.
Eensch. Hij moet nog een beetje aan z'n conditie werken, maar het was zeker geen slecht debuut.
pi_71926601
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Toch zijn het aanvallende middenvelders. Dat ze anders of niet gebruikt worden is aan Jol.
Ik zie met een speler als Honda geen enkele toegevoegde waarde.
Wel zie ik met 2 nieuwe sterke en zekere verdedigers een toegevoegde waarde voor Ajax.
!!!.

1. Dat zijn geen aanvallende middenvelders. Totaal niet zelfs.

2. Honda maakt Ajax direct beter.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:25:36 #255
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71926641
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:22 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Eensch. Hij moet nog een beetje aan z'n conditie werken, maar het was zeker geen slecht debuut.
Die allereerste pass van de wedstrijd was ook echt .
Jammer dat Rommedahl hem niet kon aannemen, maar die was echt perfect op maat.
-
pi_71926644
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lui? De eerste helft zat ie overal tussen en won elk kopduel. Daarna was ie op en liepen er de hele tijd 2 man om hem heen.
Ik vond het een best een okay debuut, tot aan de rust was hij een van de betere Ajacieden.
ja hij is lang en sterk.. die kop duellen tegen kleine vleugelspelers wint ie wel. maar voetballend vond ik dat ie geen stap teveel zette.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:26:05 #257
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71926654

Ik dacht eens ven dat Profcoach van Eredivisie.nl proberen. Kan ik Ajax geen eens vinden WTF?
pi_71926664
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die allereerste pass van de wedstrijd was ook echt .
Jammer dat Rommedahl hem niet kon aannemen, maar die was echt perfect op maat.
Dat was idd effe een leuke debuutactie Wel sneu hoe Rommedahl ermee omging.
pi_71926678
Al zicht op Gabri?
pi_71926685
Niks mis met Atouba. Eerste helft was ie goed, tweede helft zakte hij weg. Niet gek als je al een half jaar geen wedstrijd meer in de benen hebt.
En dan nog zeiken sommigen dat het niks is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71926695
De Zeeuw twijfelachtig voor donderdag wegens een voetblessure .
pi_71926705
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Zeeuw twijfelachtig voor donderdag wegens een voetblessure .
Kut zooi
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71926710
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:26 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]

Ik dacht eens ven dat Profcoach van Eredivisie.nl proberen. Kan ik Ajax geen eens vinden WTF?
AZ ook niet
pi_71926715
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Al zicht op Gabri?
Die is bijna fit dacht ik zo? zou rond het begin van de competitie fit zijn, toch?
pi_71926772
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarvan 2 uit een vrije trap... De 2 gelijkmakers komen uit vrije trappen, daar kan je vrij weinig aan doen als coach. Echt uitgespeelde kansen had psv ook weer niet.
Dat je vervolgens 2x achter komt door domme fouten in de defensie is niet de schuld van een falend middenveld.
Meestal staan verdedigers er om de foutjes van het middenveld op te lossen, bij ons is dat nu andersom.
Als je ziet hoe vaak Rommedahl de bal de 16 uit moest trappen. .
Psv heeft de tegengoals ook aan z'n verdediging te danken.. Ooijer ! Pieters .
Als Ajax ook maar even druk had kunnen zetten, dan was er nog wel wat in gegaan. Maar elke aanval van PSV over de rechterkant van Ajax was gevaarlijk. In de tweede helft over links ook.
Kijk al die pacmans hier eens happen

Jij bent de enige die normaal kan onderbouwen, al moet ik zeggen dat je het nu veel te simpel brengt. Bij elke tegengoal gaat er een fout aan vooraf.

Ik zie het meer dat je Bakkal als middenvelder nooit zo vrij mag laten in de 16. Middenvelders van jullie horen de middenvelders van hen te dekken en verdedigers de aanvallers. Dus is het een fout van jullie middenveld en niet een stomme fout van jullie verdediging.

Voorzet mag tevens ook nooit zo makkelijk gegeven worden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:31:47 #266
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71926784
Er werd weer een parodie op verdedigen (en keepen) opgevoerd door beide kanten vandaag. Helaas moet ik toegeven dat Ajax verdiend heeft verloren.
pi_71926797
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:28 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Die is bijna fit dacht ik zo? zou rond het begin van de competitie fit zijn, toch?
Hij schijnt een lastige blessure te hebben, dat hadden we vorig jaar ook met Aissati uiteindelijk duurde dat tot de winterstop.

Als Ajax het zou verliezen van PSV in de "strijd" op Honda wordt ik gek, Ajax kan VVV zoveel extra spelers bieden of verhuren.
pi_71926807
Ik blijf erbij dat een gelijkspel eerlijker was geweest, maar psv heeft zich goed herpakt na die snelle goal van Luis
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:34:46 #269
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71926843
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Kijk al die pacmans hier eens happen

Jij bent de enige die normaal kan onderbouwen, al moet ik zeggen dat je het nu veel te simpel brengt. Bij elke tegengoal gaat er een fout aan vooraf.

Ik zie het meer dat je Bakkal als middenvelder nooit zo vrij mag laten in de 16. Middenvelders van jullie horen de middenvelders van hen te dekken en verdedigers de aanvallers. Dus is het een fout van jullie middenveld en niet een stomme fout van jullie verdediging.

Voorzet mag tevens ook nooit zo makkelijk gegeven worden.
Je speelt toch gewoon zoneverdediging en niet 1 op 1?
Wielaert staat bij Bakkal en draait gewoon dom weg, waardoor Bakkal helemaal vrij staat.
Waarom moet een middenvelder Bakkal dekken als Wielaert er al staat?
-
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:35:44 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71926858
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:32 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Hij schijnt een lastige blessure te hebben, dat hadden we vorig jaar ook met Aissati uiteindelijk duurde dat tot de winterstop.

Als Ajax het zou verliezen van PSV in de "strijd" op Honda wordt ik gek, Ajax kan VVV zoveel extra spelers bieden of verhuren.
Daarom denk ik ook dat als ie gaat, het Ajax wordt. Maar weet niet of Ajax dat bedrag wil betalen (ze halen het er met merchandise wel uit trouwens . )
Psv heeft ook niet echt geld, denk dat ie toch wel 8 miljoen moet kosten.
Als Ajax 2 spelers die kant op laat gaan voor 1 of 2 seizoenen, plus een mooi bedrag..
Win-win situatie voor iedereen.
-
pi_71926883
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat als ie gaat, het Ajax wordt. Maar weet niet of Ajax dat bedrag wil betalen (ze halen het er met merchandise wel uit trouwens . )
Psv heeft ook niet echt geld, denk dat ie toch wel 8 miljoen moet kosten.
Lijkt me wel leuk om al die japanners te zien. Eerst in het geel van VVV en daarna in het shirt van Ajax/PSV
pi_71926899
Was het trouwens wel verantwoord Sulejmani in te brengen? Had hij gister ook nog koorts?
Van waarde is hij sowieso niet geweest ...
pi_71926902
Totaal onnodig dit zeg, wat een kutdag dus weer. Klote treinreis etc, sfeertje was verder wel ok in het uitvak. Jammer dat Jol niet inzag dat vd Wiel gewoon totaal te kort komt tegen dit soort tegenstanders verdedigend, vorig jaar speelde Doedelzak hem eraf en dit jaar weer.

Gelijkspel was verdiend geweest, maarja na die 3-3 had je ook zomaar 3-4 kunnen maken. Volgende week beter.
pi_71926906
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:32 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Laten we dat niet hopen, ik zie Gabri graag weer op het veld spelen
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:38:50 #275
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71926909
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Was het trouwens wel verantwoord Sulejmani in te brengen? Had hij gister ook nog koorts?
Van waarde is hij sowieso niet geweest ...
Er werden ook alleen maar lange halen naar voren gegeven, daar bereik je spelers als Sulejmani niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')