Die hoge ballen inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben erg geschrokken van hoe slecht Ajax speelde. er kon gewoon geen normale aanval opgezet worden... alles hoog naar voren in de hoop dat Suarez er iets goeds mee deed. same old Ajax dus
Na de 3-3 stopte beide met voetballen. psv herpakte zich, wij nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die hoge ballen inderdaad![]()
.. Terwijl we dwergen als Sulejmani, Suarez en Dario voorin hebben
Ze werden allemaal weggekopt.
Eensch. Hij moet nog een beetje aan z'n conditie werken, maar het was zeker geen slecht debuut.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lui? De eerste helft zat ie overal tussen en won elk kopduel. Daarna was ie op en liepen er de hele tijd 2 man om hem heen.
Ik vond het een best een okay debuut, tot aan de rust was hij een van de betere Ajacieden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch zijn het aanvallende middenvelders. Dat ze anders of niet gebruikt worden is aan Jol.
Ik zie met een speler als Honda geen enkele toegevoegde waarde.
Wel zie ik met 2 nieuwe sterke en zekere verdedigers een toegevoegde waarde voor Ajax.
Die allereerste pass van de wedstrijd was ook echtquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Eensch. Hij moet nog een beetje aan z'n conditie werken, maar het was zeker geen slecht debuut.
ja hij is lang en sterk.. die kop duellen tegen kleine vleugelspelers wint ie wel. maar voetballend vond ik dat ie geen stap teveel zette.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lui? De eerste helft zat ie overal tussen en won elk kopduel. Daarna was ie op en liepen er de hele tijd 2 man om hem heen.
Ik vond het een best een okay debuut, tot aan de rust was hij een van de betere Ajacieden.
Dat was idd effe een leuke debuutactiequote:Op zondag 16 augustus 2009 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die allereerste pass van de wedstrijd was ook echt.
Jammer dat Rommedahl hem niet kon aannemen, maar die was echt perfect op maat.
Kut zooiquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Zeeuw twijfelachtig voor donderdag wegens een voetblessure.
AZ ook nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:26 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eens ven dat Profcoach van Eredivisie.nl proberen. Kan ik Ajax geen eens vindenWTF?
Die is bijna fit dacht ik zo? zou rond het begin van de competitie fit zijn, toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Al zicht op Gabri?
Kijk al die pacmans hier eens happenquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan 2 uit een vrije trap... De 2 gelijkmakers komen uit vrije trappen, daar kan je vrij weinig aan doen als coach. Echt uitgespeelde kansen had psv ook weer niet.
Dat je vervolgens 2x achter komt door domme fouten in de defensie is niet de schuld van een falend middenveld.
Meestal staan verdedigers er om de foutjes van het middenveld op te lossen, bij ons is dat nu andersom.
Als je ziet hoe vaak Rommedahl de bal de 16 uit moest trappen..
Psv heeft de tegengoals ook aan z'n verdediging te danken.. Ooijer! Pieters
.
Als Ajax ook maar even druk had kunnen zetten, dan was er nog wel wat in gegaan. Maar elke aanval van PSV over de rechterkant van Ajax was gevaarlijk. In de tweede helft over links ook.
Hij schijnt een lastige blessure te hebben, dat hadden we vorig jaar ook met Aissati uiteindelijk duurde dat tot de winterstop.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die is bijna fit dacht ik zo? zou rond het begin van de competitie fit zijn, toch?
Je speelt toch gewoon zoneverdediging en niet 1 op 1?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Kijk al die pacmans hier eens happen![]()
Jij bent de enige die normaal kan onderbouwen, al moet ik zeggen dat je het nu veel te simpel brengt. Bij elke tegengoal gaat er een fout aan vooraf.
Ik zie het meer dat je Bakkal als middenvelder nooit zo vrij mag laten in de 16. Middenvelders van jullie horen de middenvelders van hen te dekken en verdedigers de aanvallers. Dus is het een fout van jullie middenveld en niet een stomme fout van jullie verdediging.
Voorzet mag tevens ook nooit zo makkelijk gegeven worden.
Daarom denk ik ook dat als ie gaat, het Ajax wordt. Maar weet niet of Ajax dat bedrag wil betalen (ze halen het er met merchandise wel uit trouwensquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:32 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij schijnt een lastige blessure te hebben, dat hadden we vorig jaar ook met Aissati uiteindelijk duurde dat tot de winterstop.
Als Ajax het zou verliezen van PSV in de "strijd" op Honda wordt ik gek, Ajax kan VVV zoveel extra spelers bieden of verhuren.
Lijkt me wel leuk om al die japanners te zien. Eerst in het geel van VVV en daarna in het shirt van Ajax/PSVquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat als ie gaat, het Ajax wordt. Maar weet niet of Ajax dat bedrag wil betalen (ze halen het er met merchandise wel uit trouwens. )
Psv heeft ook niet echt geld, denk dat ie toch wel 8 miljoen moet kosten.
Laten we dat niet hopen, ik zie Gabri graag weer op het veld spelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:32 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij schijnt een lastige blessure te hebben, dat hadden we vorig jaar ook met Aissati uiteindelijk duurde dat tot de winterstop.
Als Ajax het zou verliezen van PSV in de "strijd" op Honda wordt ik gek, Ajax kan VVV zoveel extra spelers bieden of verhuren.
Er werden ook alleen maar lange halen naar voren gegeven, daar bereik je spelers als Sulejmani niet mee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Was het trouwens wel verantwoord Sulejmani in te brengen? Had hij gister ook nog koorts?
Van waarde is hij sowieso niet geweest ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |