Kom op golfer, je maakt jezelf echt belachelijk als je Anita en Sno als aanvallende middenvelders ziet. Bij Sarpong geef ik je nog het voordeel van de twijfel, hoewel die volgens mij helemaal niet in de plannen van Jol voor komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Aissati, De Jong, Anita, Sarpong, Sno....
Dat is nou een speler die niks toevoegt aan Ajax, Rommedahl. Speelt 2/5 leuke wedstrijden per jaar. Rest = Bagger. Urby voegt soms tenminste nog wat toequote:Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat die man nog steeds bij Ajax doet, is me een raadsel. Ok, hij maakte een mooie goal, maar dan heb je gelijk het toppunt van het seizoen alweer te pakken, net als dat Rommedahl dat in Groningen had.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat die man nog steeds bij Ajax doet, is me een raadsel. Ok, hij maakte een mooie goal, maar dan heb je gelijk het toppunt van het seizoen alweer te pakken, net als dat Rommedahl dat in Groningen had.
Ook al kon hij niet voetballen.. hem kopen is financieel gezien erg slim. In Japan is t een superster. Ajax shirtjes verkopen daarquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Sickert het volgende:
Als Ajax honda zou kopen en hij blijft goed ballen zijn we m volgend seizoen al weer kwijt.
Wat ze moeten doen is een degelijk elftal bouwen met wat je hebt..
Maar ze hebben niks dus kopen die handel![]()
Vorig jaar pas de tweede keer sinds de opening van de Arena in thuisverband gewonnen van PSV. De Arena is inmiddels 13 jaar oud...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nou nou.. ze moeten nog naar de ArenA. Het is wel typisch dat in elke wedstrijd tegen PSV zij veel feller en gretiger zijn.
Voor 8 halen en volgend seizoen voor 20 verkopen!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Sickert het volgende:
Als Ajax honda zou kopen en hij blijft goed ballen zijn we m volgend seizoen al weer kwijt.
Ik wil een mooi stadionquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig jaar pas de tweede keer sinds de opening van de Arena in thuisverband gewonnen van PSV. De Arena is inmiddels 13 jaar teoud...
Wat een briljante theorie. Spelers die goed zijn niet halen want dan worden ze weer gekocht door een Europese topclubquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Sickert het volgende:
hij kwam op mij extreem lui over. zet geen stap te veel deze man. ben benieuwd hoe het zal zijn als ie echt wedstrijdfit is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef toma het volgende:
Atouba vond ik tegenvallen. Hij is erg sterk en kan goed koppen maar hij mist snelheid voor een linksback.
Bullsnitzelquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:12 schreef _Mike_ het volgende:
Rommedahl heeft ook meer verdedigd dan Van der Wiel, dus dat zegt wel genoeg
Dat was met name de tweede helft. In de eerste helft zat een parel van een aanval, alleen werd Suarez op de enkel getikt nadat hij een lob probeerde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben erg geschrokken van hoe slecht Ajax speelde. er kon gewoon geen normale aanval opgezet worden... alles hoog naar voren in de hoop dat Suarez er iets goeds mee deed. same old Ajax dus
Hij speelde zeker niet super, maar ook zeker niet slecht. Beter dan de overige "verdedigers" imoquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef toma het volgende:
Atouba vond ik tegenvallen. Hij is erg sterk en kan goed koppen maar hij mist snelheid voor een linksback.
Toch zijn het aanvallende middenvelders. Dat ze anders of niet gebruikt worden is aan Jol.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:10 schreef jna het volgende:
Kom op golfer, je maakt jezelf echt belachelijk als je Anita en Sno als aanvallende middenvelders ziet. Bij Sarpong geef ik je nog het voordeel van de twijfel, hoewel die volgens mij helemaal niet in de plannen van Jol voor komt.
Ik vond Urby helemaal niet eens zo slecht, hij zat er in de eerste helft een paar keer goed tussen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
Kan Honda trouwens niet gewoon op links spelen? Dan is het einde Urby.
en dan heb ik een iq van 30quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is nou een speler die niks toevoegt aan Ajax, Rommedahl. Speelt 2/5 leuke wedstrijden per jaar. Rest = Bagger. Urby voegt soms tenminste nog wat toe
quote:
In 2003 hadden we zo'n elftal dat naar mijn mening kon doorgroeien naar de Europese top als dat elftal behouden werd. Maarja we kennen het verhaal. Zlatan, Maxwell, Chivu etc... gingen allemaal weg en wat kregen we terug? Een heel leger Belgen (De Mul, Soetaers, Sonck) onder anderequote:Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef TiMPiN het volgende:
Of lekker 3/4 jaar bij Ajax houden en een keer een fatsoenlijk team neerzetten voor zover dat mogelijk is.
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens. De verdediging moet echt versterkt worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch zijn het aanvallende middenvelders. Dat ze anders of niet gebruikt worden is aan Jol.
Ik zie met een speler als Honda geen enkele toegevoegde waarde.
Wel zie ik met 2 nieuwe sterke en zekere verdedigers een toegevoegde waarde voor Ajax.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:03 schreef jna het volgende:
[..]
er schijnt een dvd uit te komen van het moment dat de stand werd bijgewerkt
Als dat tot 2005 of 2006 bij elkaar was geweest hadden we een europese prijs kunnen pakken, ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 2003 hadden we zo'n elftal dat naar mijn mening kon doorgroeien naar de Europese top als dat elftal behouden werd. Maarja we kennen het verhaal. Zlatan, Maxwell, Chivu etc... gingen allemaal weg en wat kregen we terug? Een heel leger Belgen (De Mul, Soetaers, Sonck) onder andere
Lui? De eerste helft zat ie overal tussen en won elk kopduel. Daarna was ie op en liepen er de hele tijd 2 man om hem heen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij kwam op mij extreem lui over. zet geen stap te veel deze man. ben benieuwd hoe het zal zijn als ie echt wedstrijdfit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |