abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:10:34 #226
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71926305
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Aissati, De Jong, Anita, Sarpong, Sno....
Kom op golfer, je maakt jezelf echt belachelijk als je Anita en Sno als aanvallende middenvelders ziet. Bij Sarpong geef ik je nog het voordeel van de twijfel, hoewel die volgens mij helemaal niet in de plannen van Jol voor komt.
Jawel, je keek.
pi_71926314
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat die man nog steeds bij Ajax doet, is me een raadsel. Ok, hij maakte een mooie goal, maar dan heb je gelijk het toppunt van het seizoen alweer te pakken, net als dat Rommedahl dat in Groningen had.
Dat is nou een speler die niks toevoegt aan Ajax, Rommedahl. Speelt 2/5 leuke wedstrijden per jaar. Rest = Bagger. Urby voegt soms tenminste nog wat toe
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71926327
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat die man nog steeds bij Ajax doet, is me een raadsel. Ok, hij maakte een mooie goal, maar dan heb je gelijk het toppunt van het seizoen alweer te pakken, net als dat Rommedahl dat in Groningen had.
Eens.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef Sickert het volgende:
Als Ajax honda zou kopen en hij blijft goed ballen zijn we m volgend seizoen al weer kwijt.
Wat ze moeten doen is een degelijk elftal bouwen met wat je hebt..
Maar ze hebben niks dus kopen die handel
Ook al kon hij niet voetballen.. hem kopen is financieel gezien erg slim. In Japan is t een superster. Ajax shirtjes verkopen daar
pi_71926328
Atouba vond ik tegenvallen. Hij is erg sterk en kan goed koppen maar hij mist snelheid voor een linksback.
pi_71926332
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:09 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nou nou .. ze moeten nog naar de ArenA. Het is wel typisch dat in elke wedstrijd tegen PSV zij veel feller en gretiger zijn.
Vorig jaar pas de tweede keer sinds de opening van de Arena in thuisverband gewonnen van PSV. De Arena is inmiddels 13 jaar oud...
pi_71926337
ben erg geschrokken van hoe slecht Ajax speelde. er kon gewoon geen normale aanval opgezet worden... alles hoog naar voren in de hoop dat Suarez er iets goeds mee deed. same old Ajax dus
pi_71926345
Rommedahl heeft ook meer verdedigd dan Van der Wiel, dus dat zegt wel genoeg
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71926348
quote:
Als Ajax honda zou kopen en hij blijft goed ballen zijn we m volgend seizoen al weer kwijt.
Voor 8 halen en volgend seizoen voor 20 verkopen!!!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71926350
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Vorig jaar pas de tweede keer sinds de opening van de Arena in thuisverband gewonnen van PSV. De Arena is inmiddels 13 jaar teoud...
Ik wil een mooi stadion
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:12:47 #235
131729 jna
pi_71926355
quote:
Wat een briljante theorie. Spelers die goed zijn niet halen want dan worden ze weer gekocht door een Europese topclub
Jawel, je keek.
pi_71926362
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef toma het volgende:
Atouba vond ik tegenvallen. Hij is erg sterk en kan goed koppen maar hij mist snelheid voor een linksback.
hij kwam op mij extreem lui over. zet geen stap te veel deze man. ben benieuwd hoe het zal zijn als ie echt wedstrijdfit is.
pi_71926365
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:12 schreef _Mike_ het volgende:
Rommedahl heeft ook meer verdedigd dan Van der Wiel, dus dat zegt wel genoeg
Bullsnitzel
pi_71926368
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben erg geschrokken van hoe slecht Ajax speelde. er kon gewoon geen normale aanval opgezet worden... alles hoog naar voren in de hoop dat Suarez er iets goeds mee deed. same old Ajax dus
Dat was met name de tweede helft. In de eerste helft zat een parel van een aanval, alleen werd Suarez op de enkel getikt nadat hij een lob probeerde.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:13:14 #239
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_71926369
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef toma het volgende:
Hij speelde zeker niet super, maar ook zeker niet slecht. Beter dan de overige "verdedigers" imo
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:13:16 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71926371
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:10 schreef jna het volgende:

Kom op golfer, je maakt jezelf echt belachelijk als je Anita en Sno als aanvallende middenvelders ziet. Bij Sarpong geef ik je nog het voordeel van de twijfel, hoewel die volgens mij helemaal niet in de plannen van Jol voor komt.
Toch zijn het aanvallende middenvelders. Dat ze anders of niet gebruikt worden is aan Jol.
Ik zie met een speler als Honda geen enkele toegevoegde waarde.
Wel zie ik met 2 nieuwe sterke en zekere verdedigers een toegevoegde waarde voor Ajax.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:13:37 #241
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71926380
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
Kan Honda trouwens niet gewoon op links spelen? Dan is het einde Urby.
Ik vond Urby helemaal niet eens zo slecht, hij zat er in de eerste helft een paar keer goed tussen.
Toch jammer dat Engelaar niet fit genoeg was.. Had Bakkal op de bank gezeten .
-
pi_71926385
Of lekker 3/4 jaar bij Ajax houden en een keer een fatsoenlijk team neerzetten voor zover dat mogelijk is.
pi_71926398
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:10 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat is nou een speler die niks toevoegt aan Ajax, Rommedahl. Speelt 2/5 leuke wedstrijden per jaar. Rest = Bagger. Urby voegt soms tenminste nog wat toe
en dan heb ik een iq van 30

Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71926430
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef navigator het volgende:

[..]

en dan heb ik een iq van 30

Urby heeft soms nog een goede wedstrijd, Rommedahls laatste goede match stamt uit zijn psv tijd
pi_71926431
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef TiMPiN het volgende:
Of lekker 3/4 jaar bij Ajax houden en een keer een fatsoenlijk team neerzetten voor zover dat mogelijk is.
In 2003 hadden we zo'n elftal dat naar mijn mening kon doorgroeien naar de Europese top als dat elftal behouden werd. Maarja we kennen het verhaal. Zlatan, Maxwell, Chivu etc... gingen allemaal weg en wat kregen we terug? Een heel leger Belgen (De Mul, Soetaers, Sonck) onder andere
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:16:04 #246
131729 jna
pi_71926435
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Toch zijn het aanvallende middenvelders. Dat ze anders of niet gebruikt worden is aan Jol.
Ik zie met een speler als Honda geen enkele toegevoegde waarde.
Wel zie ik met 2 nieuwe sterke en zekere verdedigers een toegevoegde waarde voor Ajax.
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens. De verdediging moet echt versterkt worden.

Was Ajaxmedia.nl nu maar betrouwbaar, dan kwam Chivu
Jawel, je keek.
pi_71926445
Navigator en Triptamine ga lekker elkaar uitschelden over PM ofzo...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:16:26 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71926449
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:03 schreef jna het volgende:

[..]

er schijnt een dvd uit te komen van het moment dat de stand werd bijgewerkt
De eerste schaterlach na PSV-Ajax is een feit. Thanks!
Gourmetten of steengrillen?
pi_71926456
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

In 2003 hadden we zo'n elftal dat naar mijn mening kon doorgroeien naar de Europese top als dat elftal behouden werd. Maarja we kennen het verhaal. Zlatan, Maxwell, Chivu etc... gingen allemaal weg en wat kregen we terug? Een heel leger Belgen (De Mul, Soetaers, Sonck) onder andere
Als dat tot 2005 of 2006 bij elkaar was geweest hadden we een europese prijs kunnen pakken, ben ik van overtuigd.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:17:48 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71926470
Honda is trouwens ook 1.82. Heb je meteen wat lengte op het middenveld.
Aissati, Sarpong en Martina zijn 2 turven hoog.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

hij kwam op mij extreem lui over. zet geen stap te veel deze man. ben benieuwd hoe het zal zijn als ie echt wedstrijdfit is.
Lui? De eerste helft zat ie overal tussen en won elk kopduel. Daarna was ie op en liepen er de hele tijd 2 man om hem heen.
Ik vond het een best een okay debuut, tot aan de rust was hij een van de betere Ajacieden.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')