daarom had Aisatti erin gemoeten. Daarmee scherm je simons af. Dan kunnen de Zeeuw en Vertonghen zich richten op Bakkel en Affelay.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, de opstelling was prima... Alleen trok Vertonghen het niet tegen Afellay.
Je hebt kansen gehad de wedstrijd te winnen, dus waarom dit het niet was begrijp ik niet helemaal.
En als je er ook eens vier tegen krijgt en twee keer achterkomt, ben je ook nog eens heeeeel fout bezig geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je 3x scoort, 2x voorkomt en 1x terugkomt van een achterstand (ondanks het spel) dan is er ook gewoon een hoop goed gegaan.
Die spelers kunnen ze gelijk aan VVV verhurenquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En een linkspoot. Precies wat Jol wil hebben.
Lullig voor Aissati, maar wel goed voor Ajax. Alleen moet je dan echt een karrevracht aan middenvelders verhuren.
En nog steeds een CV kopen.
En weer moet je scheldenquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Lach maar sukkeltjes, maar met prutsers als Steek en Urby in de basis worden we nooit meer kampioen.
Maar goed, jullie gaan waarschijnlijk pas een paar jaar naar Ajax dus je weet niet beter.
Wie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef golfer het volgende:
Met deze verdediging zie ik het internationaal helemaal niets worden en vrees ik zelfs a.s. donderdag.
En kan dat gelul over die Jap van VVV eens ophouden? We hebben al meer dan genoeg middelmatige aanvallende middenvelders.
Ach gossie, staan jullie ook een keer boven ons?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:57 schreef TN-FR het volgende:
[..]
En als je er ook eens vier tegen krijgt en twee keer achterkomt, ben je ook nog eens heeeeel fout bezig geweest.
Dat is ook de reden waarom iedereen Honda wilquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef golfer het volgende:
We hebben al meer dan genoeg middelmatige aanvallende middenvelders.
er schijnt een dvd uit te komen van het moment dat de stand werd bijgewerktquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach gossie, staan jullie ook een keer boven ons?
Maak maar snel een fotootje van NOSTT 819 en druk het op een shirt. Gouwe handel bij jullie
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach gossie, staan jullie ook een keer boven ons?
Maak maar snel een fotootje van NOSTT 819 en druk het op een shirt. Gouwe handel bij jullie
M'n 'garp' wat doe jequote:Op zondag 16 augustus 2009 17:03 schreef jna het volgende:
[..]
er schijnt een dvd uit te komen van het moment dat de stand werd bijgewerkt
Nee, was het maar schande...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef Enchanter het volgende:
Voor de rest is het geen schande om van PSV te verliezen vind ik
Niet zo overdrijven.. PSV heeft niet over ons heen gewalst ofzo. Een topclub tegen een topclub.. dan verlies je wel eens. We moeten Bratislava kunnen verslaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef golfer het volgende:
Met deze verdediging zie ik het internationaal helemaal niets worden en vrees ik zelfs a.s. donderdag.
En kan dat gelul over die Jap van VVV eens ophouden? We hebben al meer dan genoeg middelmatige aanvallende middenvelders.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:03 schreef jna het volgende:
[..]
er schijnt een dvd uit te komen van het moment dat de stand werd bijgewerkt
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Een topclub Ajax tegen een topclub PSV.. dan verlies je wel eens bijna altijd.
Aissati, De Jong, Anita, Sarpong, Sno....quote:
Feit is dat een speler van ons in drie wedstrijden bijna 2x zoveel heeft gescoord als jullie hele team tot nu toe...quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:57 schreef TN-FR het volgende:
[..]
En als je er ook eens vier tegen krijgt en twee keer achterkomt, ben je ook nog eens heeeeel fout bezig geweest.
Wat die man nog steeds bij Ajax doet, is me een raadsel. Ok, hij maakte een mooie goal, maar dan heb je gelijk het toppunt van het seizoen alweer te pakken, net als dat Rommedahl dat in Groningen had.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
Kan Honda trouwens niet gewoon op links spelen? Dan is het einde Urby.
Feit is ook dat die speler beter is als heel de selectie van F'noordquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Feit is dat een speler van ons in drie wedstrijden bijna 2x zoveel heeft gescoord als jullie hele team tot nu toe...
Leuk he, geilen op statistieken?
Waarvan 2 uit een vrije trap... De 2 gelijkmakers komen uit vrije trappen, daar kan je vrij weinig aan doen als coach. Echt uitgespeelde kansen had psv ook weer niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:57 schreef TN-FR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |