oi
ff hier posten wat ik ook achter de schermen postte
Het schiet niet echt op hier thuis.
De afgelopen tijd lag mijn tante op sterven, 94 jaar oud dus prima enzo. Maar aangezien we met een kleine familie zijn kwam dat ook voor een deel op ons thuis neer. Afgelopen woensdag kwam ze dan daadwerkelijk te overlijden en tijdens het regelen van het één en ander voor de begrafenis werd mijn vader niet lekker. Een tijdje terug had hij al een hersenbloeding en ook nu kreeg hij weer last van beginnende uitval. Via de huisarts zijn we in het ziekenhuis terecht gekomen en daar mocht op nacht van woensdag op donderdag blijven voor de onderzoeken. Het was in ieder geval geen hersenbloeding.
Donderdag bleek dat mijn vader een epilepsie aanval te hebben gehad, dat schijnt een gevolg van een hersenbloeding te kunnen zijn maar was ons nooit vertelt. Hij mocht weer mee naar huis maar die avond kreeg hij rare ervaringen. Hij zag dingen zichzelf herhalen en dingen die er niet waren.
De volgende dag werd het alleen maar erger, hij zag visite die al een tijdje binnen was keer op keer opnieuw binnenkomen, dacht dat hij twee rechterkanten had, en hoorde geluiden terug die een tijdje daarvoor te horen waren geweest. De huisarts kon ons verzekeren dat dit ook ge epilepsie is.
De meest bekende vorm is het samentrekken van de spieren en dergelijke, maar mijn vader heeft het dus in een deel van de hersenen waar de waarneming plaats vind. De afgelopen dagen hebben we dus de meest vreemde dingen meegemaakt. De medicijnen beginnen langzaam te werken en de aanvallen worden korter en minder heftig.
zo zijn jullie ook weer op de hoogte
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)