quote:
hahahaha, ik wil wel antwoorden, maar ik ben bang dat het hetzelfde antwoord is als op de vorige vraag, en die heb ik dus opgezocht (zie post boven jouwe...) dus dat vind ik oneerlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:54 schreef slaveloos het volgende:
wat is de artiestennaam van Robert Allen Zimmerman?
ok, in dat gevalquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef slaveloos het volgende:
ja tombolafan het is hetzelfde antwoord. een protestzanger
jazekerquote:
Stand AKQ #1704quote:
Popquiz basiskennis Mark dik in orde!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Mark het volgende:
De onbekende broer van Toni, Marianne en Betty
Burnett +1quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:21 schreef Burnett het volgende:
Zanger van Live
Wie isquote:is geboren in Tegelen in Limburg, maar verhuisde na een jaar naar Eindhoven. Al op de basisschool hield
van op het podium staan. Zijn studie aan de HTS verliet hij zonder diploma om uiteindelijk met succes HEAO-communicatie af te ronden.
In 1999 begon hij met stand-upcomedy en maakte deel uit van Comedytrain. Na verhuisd te zijn naar Leiden wonin 2003 zowel de jury- als publieksprijs van het cabaretfestival Cameretten.
In 2004 was de première van zijn eerste avondvullende programma Spek. In 2006 werd dit op Nederland 3 uitgezonden. In deze voorstelling maakte de wereld pas écht kennis met, waarin onder andere zijn Siciliaans-Italiaanse afkomst, Vikingen en kalfsragout de revue passeren. In 2007/2008 ging hij het land door met zijn tweede voorstelling Ze Bestaan Echt. Dit theaterprogramma leverde hem een nominatie voor de Neerlands Hoop Prijs 2007 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |