quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef damsco het volgende:
Maar uiteindelijk blijft PSV een schijtclub en krijg ik per wedstrijd meer een hekel aan ze. Vooral Ooijer mag van mij de tering krijgen. Bemoeit zich overal mee, heeft een irritante persoonlijkheid en is gewoonweg als mens een verrot persoon. Ik hoop dan ook dat hij niet meer voor Oranje uitkomt, want ik erger me mateloos aan zijn gedrag. Altijd bij opstootjes betrokken, gaat dan als een haantje tegen mensen aanlopen.
Met zijn crackhoofdSmerige kutjunk
Als er dan nog bij gooit schwalbekoning en natrapper dan heb je suarezquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef damsco het volgende:
Maar uiteindelijk blijft PSV een schijtclub en krijg ik per wedstrijd meer een hekel aan ze. Vooral Ooijer mag van mij de tering krijgen. Bemoeit zich overal mee, heeft een irritante persoonlijkheid en is gewoonweg als mens een verrot persoon. Ik hoop dan ook dat hij niet meer voor Oranje uitkomt, want ik erger me mateloos aan zijn gedrag. Altijd bij opstootjes betrokken, gaat dan als een haantje tegen mensen aanlopen.
En nee, ik ben niet de enige die er zo over denkt. En nee, dit heeft niks met de wedstrijd van zondag te maken. Ik vind dit al geruime tijd zo.quote:
De druifjes zijn zuur...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef damsco het volgende:
Gast, houd je mond als je niet weet waar je over praat. Hoe oud is crackhoofd, 34 ofzo? Suarez is al een stuk volwassener en heeft geleerd. Daarnaast heeft Suarez een prachtige mentaliteit, echt een doorzetter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als er dan nog bij gooit schwalbekoning en natrapper dan heb je suarez
Blijft toch altijd leuk, dit soort reacties.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef damsco het volgende:
Ik snap ook wel dat je een hekel hebt aan PSV hoor, dat hebben PSV supporters net zo goed aan die schijtclub van jouquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef damsco het volgende:
Toevallig komt het er nu pas allemaal uit of watquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef damsco het volgende:
[..]
En nee, ik ben niet de enige die er zo over denkt. En nee, dit heeft niks met de wedstrijd van zondag te maken. Ik vind dit al geruime tijd zo.
Wat ooijer betreft heeft hij wel gelijk. Wat hij doet is allemaal gespeeld maar slaat te ver door. Ik denk dat ie jaagt op een status ala Stam. hij gedraagt zich in ieder geval niet als iemand die halverwege de dertig is. Het komt eerder erg kinderachtig over.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Blijft toch altijd leuk, dit soort reacties.
En als je daadwerkelijk tegenover hem staat ga je zijn handtekening vragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat ooijer betreft heeft hij wel gelijk. Wat hij doet is allemaal gespeeld maar slaat te ver door. Ik denk dat ie jaagt op een status ala Stam. hij gedraagt zich in ieder geval niet als iemand die halverwege de dertig is. Het komt eerder erg kinderachtig over.
Neemt niet weg dat ik hoop dat ie ooit weer bij zijn oude amateurclub SDZ gaat spelen en dat ik ooit eens tegenover hem kom te staan. Want wat verlang ik er naar om hem onder het grasmat te schoffelen.
dat crackhoofd zal wel komen omdat hij in Amsterdam geboren isquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef damsco het volgende:
hahaha ongelooflijke jankerd ben je...en wij hebben de terechte 3 punten. Loser!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast, houd je mond als je niet weet waar je over praat. Hoe oud is crackhoofd, 34 ofzo? Suarez is al een stuk volwassener en heeft geleerd. Daarnaast heeft Suarez een prachtige mentaliteit, echt een doorzetter.
Suarez
Had ook niet anders verwacht van damscoquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast, houd je mond als je niet weet waar je over praat. Hoe oud is crackhoofd, 34 ofzo? Suarez is al een stuk volwassener en heeft geleerd. Daarnaast heeft Suarez een prachtige mentaliteit, echt een doorzetter.
Suarez
En ieder team heeft een smeerlap of 2 nodig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef _Mike_ het volgende:
Het enige waar ik Damsco gelijk in moet geven is dat Ooijer een smeerlap is.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat crackhoofd zal wel komen omdat hij in Amsterdam geboren is
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef valek het volgende:
Grappig dat die Ajax-supporters altijd zeggen dat PSV-supporters Calimerogedrag tonen. Dat is nu toch echt omgekeerd in dit topic. Ik lach me kapot om die sukkels uit Amsterdam. Of ja, uit Amsterdam. De meesten hier wonen er niet eens in de buurt.
ga toch linedancen manquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:37 schreef leolinedance het volgende:
Wat een schijtclub is ajax toch ook he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |