abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71923314
Hoop dat we bij de volgende wedstrijd een betere keeper hebben dat we niet zo knullig op achterstand komen en gewoon weer met 6-2 inmaken.
pi_71923425
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Geo3kant het volgende:
Hoop dat we bij de volgende wedstrijd een betere keeper hebben
Denk dat het weer dezelfde is. Hij is ook niet superslecht, maar wedstrijden winnen doet hij niet voor je. Sterker nog, tegen Twente heeft hij puntverlies op zijn naam staan.

Als je echter druk naar voren blijft zetten hoeft het in de Eredivisie geen probleem te zijn. Europees heb je met hem geen schijn van kans. Dat dan weer wel.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71923444
Volgens mij was PSV niet eens zo heel goed, maar was het juist Ajax dat erg tegenviel. Zo goed als alles hangt bij Ajax af van Suarez. Rommedahl die een paar wedstrijden heel erg goed was, hebben we nu helemaal niet gezien. De Zeeuw lukte het ook niet om het spel naar zijn hand te zetten. En verder heeft Ajax vooral een hoop middelmatige spelers: van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Enoh, Vertonghen, Emanuelson.

Aan de andere kant vond ik bij PSV Manolev positief opvallen. Naast natuurlijk de bekende uitblinkers als Afellay, Dzsudzsák en Bakkal.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:23:46 #129
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71923944
Het is wel weer duidelijk (voorzover het dat nog niet was) dat beide ploegen een zwakke verdediging hebben.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71923978
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Stelletje whiners hier PSV'ers en Ajacieden .
Idd

Geniet gewoon van de overwinning want tegen Ajax geeft PSV altijd iets extra's.. ga zuipen en niet hier op het forum liggen zeiken.
pi_71925055
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef FinancialBubble het volgende:
Volgens mij was PSV niet eens zo heel goed, maar was het juist Ajax dat erg tegenviel. Zo goed als alles hangt bij Ajax af van Suarez. Rommedahl die een paar wedstrijden heel erg goed was, hebben we nu helemaal niet gezien. De Zeeuw lukte het ook niet om het spel naar zijn hand te zetten. En verder heeft Ajax vooral een hoop middelmatige spelers: van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Enoh, Vertonghen, Emanuelson.

Aan de andere kant vond ik bij PSV Manolev positief opvallen. Naast natuurlijk de bekende uitblinkers als Afellay, Dzsudzsák en Bakkal.
Heldere en goede analyse van een zeer mooie wedstrijd.
pi_71925423
Wat een prachtige wedstrijd. PSV speelde Ajax gewoon weg.

Ik had mijn bedenken over Afellay als centrale middenvelder, maar hij deed het uitstekend als spelmaker. Ik heb genoten van hem. Heeft Rutten toch goed gedaan, die positiewisseling. Waar was Verthongen? Ik heb hem niet kunnen zien.

Uiteindelijk zal Rutten op het middenveld voor Engelaar, Afellay en Bakkal kiezen, denk ik.

Ajax daarentegen was dramatisch. Geen voetbal. Niks. Die goals vielen uit het niets.

Jol speelt gewoon met drie controleurs en Emanuelson op het middenveld. Dat dit kan bij ajax !!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 augustus 2009 @ 16:33:58 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71925526
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71925577
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!11!11!1!

P.S.V.
pi_71925908
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71925935
Super wedstrijd .
pi_71926057
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als Suarez bij ajax weg is is het niks meer jammer dat hij geen rood kreeg of van het veld verwijderd werd. Maargoed nu moet PSV beetje door voetballen want afgelopen wedstrijden waren om te huilen.
pi_71926085
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:29 schreef buddyb het volgende:
Wat een prachtige wedstrijd. PSV speelde Ajax gewoon weg.

Ik had mijn bedenken over Afellay als centrale middenvelder, maar hij deed het uitstekend als spelmaker. Ik heb genoten van hem. Heeft Rutten toch goed gedaan, die positiewisseling. Waar was Verthongen? Ik heb hem niet kunnen zien.

Uiteindelijk zal Rutten op het middenveld voor Engelaar, Afellay en Bakkal kiezen, denk ik.

Ajax daarentegen was dramatisch. Geen voetbal. Niks. Die goals vielen uit het niets.

Jol speelt gewoon met drie controleurs en Emanuelson op het middenveld. Dat dit kan bij ajax !!

Mensen die roepen dat Ajax weggespeeld werd bij een 4-3 uitslag
pi_71926092
Leuke wedstrijd gezien, jammer dat ik daarna nog naar mijn eigen club moest kijken maar gelukkig hebben wij ook de drie punten opgehaald.
pi_71926128
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:00 schreef Scorpie het volgende:

Mensen die roepen dat Ajax weggespeeld werd bij een 4-3 uitslag
Alsof de uitslag alles zegt scorebordjournalistiek
pi_71926157
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_71926192
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Alsof PSV zoveel levensgrote kansen kreeg Ze waren sterker idd, en Ajax had weinig aanvallend in te brengen, maar wegspelen? Volgens mij heeft buddyb de PSV-bril opgehad, die verkleurt de PSV-wedstrijden nogal.

Maar goed, je geeft het zelf ook al aan:
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Nauwelijks kansen, zes goals

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 17:08:02 ]
pi_71926316
Zin in Studio Sport !
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71926405
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Zin in Studio Sport !
Bij studio voetbal weer 0 min. over ajax en minstens 30 over twente
pi_71926421
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Studio Ajax
pi_71926813
Conclusie, PSV verdient gewonnen en alle titelkandidaten binnen 2 punten van elkaar.
PSV en Ajax voorlopig de zwaarste wedstrijden gehad (van de titelkandidaten).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:39:14 #147
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71926919
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Dit keer durft Sjek het wel weer aan hoor, vorige keer totaal niet voer Ajax gesproken dus nu vindt ie denk ik dat het wel weer mag.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71927405
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:33 schreef Pedroso het volgende:
Conclusie, PSV verdient gewonnen en alle titelkandidaten binnen 2 punten van elkaar.
PSV en Ajax voorlopig de zwaarste wedstrijden gehad (van de titelkandidaten).
Op papier wel maar Ajax heeft het altijd het moeilijkst met de wat kleinere tegenstanders.
pi_71927445
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Op papier wel maar Ajax heeft het altijd het moeilijkst met de wat kleinere tegenstanders.
Als ze niet goed voetballen hebben ze het tegen alle tegenstanders moeilijk (komt jou als Feyenoorder bekend voor denk ik).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71928081
Ach de wedstrijd is sowieso in de reet verkracht door Theo Reitsma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')