Mwah.. hij is raadslid geweest in Rotterdamquote:
Ik hoop niet dat je Wilders tot dat rijtje rekentquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:53 schreef Echo99 het volgende:
Ach, een keer in de zoveel tijd komt er eentje met zijn kop boven het maaiveld uit omdat hij charisma heeft. Nog een paar jaar en dan komt er vast wel weer zo'n 'superheld'
Ik denk dat je het ook anders kunt zien. Als mensen overtuigd zijn van hun gelijk en alle fouten dingen die gebeuren ook precies zo in hun proporties zien als ze in werkelijkheid zijn en plaatsvinden, dan wil je met 'de tegenpartij' niet meer in debat. Omdat de tegenpartijen, om het maar even zo te noemen, allang bewezen hebben dat ze er een puinhoop van maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mwah.. hij is raadslid geweest in Rotterdam![]()
Verder is hij natuurlijk verre van geniaal. Ook zo'n mannetje dat wegloopt als hij onder de tafel geluld wordt. Net iets minder erg dan Wilders, die gaat het debat gewoon helemaal uit de weg.
mja dan zit je inderdaad wel in een machtige positiequote:Op zondag 16 augustus 2009 13:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mwah.. hij is raadslid geweest in Rotterdam![]()
Verder is hij natuurlijk verre van geniaal. Ook zo'n mannetje dat wegloopt als hij onder de tafel geluld wordt. Net iets minder erg dan Wilders, die gaat het debat gewoon helemaal uit de weg.
En al die schreeuwers die toen bij de begrafenis stonden te janken hebben zijn allemaal weer verder gegaan op zoek de nieuwe Messias en doen niet mee aan de herdenkingen van hun "held". Dus zoals zo velen het vergaat "Uit het oog , uit het hart". PF was een moment en momenten worden vergeten en ik ben er eerlijk gezegd niet echt rouwig om (alhoewel hij de dood die hij had natuurlijk niet verdiende, begrijp me niet verkeerd ik heb het over wat hij wilde met zijn denkbeelden)want ik stond niet achter zijn denkbeelden maar als hij voor jou nog steeds een "held" is prima.quote:
Als hij fortuin tot superheld rekent, zal hij dat waarschijnlijk ook wel met wilders doenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Wilders tot dat rijtje rekent
Wat een onzin. Fortuyn ging alleen in bebat als hij het kon winnen. Als hij maar even het gevoel had te verliezen stond hij op, riep bijna jankend dat hij 'gedemoniseerd' werd, en liep hij weg. Beetje zoals kleine kinderen ook doen. Wilders durft uberhaubt niet in debat omdat hij weet dat hij elk bebat tegen wie dan ook zal verliezen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:01 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ook anders kunt zien. Als mensen overtuigd zijn van hun gelijk en alle fouten dingen die gebeuren ook precies zo in hun proporties zien als ze in werkelijkheid zijn en plaatsvinden, dan wil je met 'de tegenpartij' niet meer in debat. Omdat de tegenpartijen, om het maar even zo te noemen, allang bewezen hebben dat ze er een puinhoop van maken.
Dat frustreert, ik denk dat Fortuyn en bijv. Wilders daarom geen energie wilde / wil verspillen aan dergelijke leeghoofden. Vechten tegen de bierkaai heet dat ook wel.....en dan komt er vanzelf een kogel......![]()
Mensen letterlijk en figuurlijk monddood maken, dat is wat er mijn inziens constant gebeurd. En lekker belachelijk maken in de media, die daar van smullen.
Je ziet dat nu ook weer met de Mexicaanse griep en met bijv. Jan en Yolanthe, elke dag staat / stond er van alles over in de krant, totaal overtrokken.
Je kunt dingen ook overbelichten, waardoor je de plank misslaat en mensen er schijtziek van worden en daardoor ook geirriteerd raken over het onderwerp.
Bull, je kunt Fortuyn niet aanrekenen dat Nederlanders zo intolerant als de pest zijn. Daar speelt een figuur als nu Wilders en toen Fortuyn bv op in. En dan viel Fortuyn nog mee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef ranja het volgende:
Fortuin geniaalHij is er de oorzaak van dat Nederland een puinhoop is, extreem rechts opkomt, mensen elkaar met scheve ogen aankijken en iedereen elkaar maar verrot scheld omdat dat moet mogen vanwege de vrijheid van meningsuiting.
De enige die je dit ook aan mag rekenen is Volkert, die door Fortuin te vermoorden hem een soort cult status heeft gegeven en niet de kans heeft gegeven politiek op z'n bek te gaan.
Fortuin speelde daar handig op in ja, waardoor het ineens normaal werd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Pheno het volgende:
Bull, je kunt Fortuyn niet aanrekenen dat Nederlanders zo intolerant als de pest zijn. Daar speelt een figuur als nu Wilders en toen Fortuyn bv op in. En dan viel Fortuyn nog mee.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Fortuin speelde daar handig op in ja, waardoor het ineens normaal werd.
Wilders gaat alleen een stap verder, maar zonder Fortuin was Wilders nooit zo groot geworden.
Het intolerante zit toch in de mensen zelf. Waarom men zo'n hekel heeft weet ik niet, in dit land hebben we het an sich prima. Anders wilt men zich hier ook niet vestigen of autochtonen blijven. Maar we zijn een klaagvolk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Fortuin speelde daar handig op in ja, waardoor het ineens normaal werd.
Wilders gaat alleen een stap verder, maar zonder Fortuin was Wilders nooit zo groot geworden.
Als jij straks belasting gaat betalen (en dan heb ik het nog niet eens over al die andere belastingen op belastingen op belastingen die je nu al betaalt) en ziet hoeveel dat is, dan praat je wel anders.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het intolerante zit toch in de mensen zelf. Waarom men zo'n hekel heeft weet ik niet, in dit land hebben we het an sich prima. Anders wilt men zich hier ook niet vestigen of autochtonen blijven. Maar we zijn een klaagvolk.
Melkert was inderdaad zuur. Samen met Dijkstal en nog een die mij even ontschoten is. Maar die waren zuur omdat hun partijen tijdens de gemeenteraadsverkiezen flink verloren hadden. Niet omdat ze een discussietje niet konden winnen. En ze liepen te minste niet weg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef jollieboer1 het volgende:
Het is maar net hoe je het ziet of juist wilt zien.
De grootste jankerd die ik me kan herinneren was Ad Melkert, die avond na de gemeenteraadsverkiezingen. Als er 1 zat te piepen was hij het wel.
Mijn inziens heeft Fortuyn geen eerlijke kans gehad en daar laat ik het bij.
Het is inderdaad wel heel vervelend dat al die politici aan opbouwende positieve dingen mee deden die dit land hebben opgebouwd en in de jaren 90 tot een tot nu toe hoogte punt hebben gebracht ja..quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
![]()
Zonder de "PvdA"-politiek (waar al die establishment politici van de verschillende partijen hebben meegedaan) was er helemaal geen markt voor Fortuyn en Wilders geweest.
Asjeblieft zeg!quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Wilders tot dat rijtje rekent
Waarom denk je dat ik die aanhalingstekens bij het woord 'superheld' gebruikt heb...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:05 schreef Sakura het volgende:
[..]
Als hij fortuin tot superheld rekent, zal hij dat waarschijnlijk ook wel met wilders doen
Fortuyn was eigenlijk erger. Die deed het verkapt, maar had op zijn minst net zo extreme standpunten als Wilders nu. Wilders is gewoon niet slim genoeg om het zo 'mooi' te verpakken als Fortuyn deed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bull, je kunt Fortuyn niet aanrekenen dat Nederlanders zo intolerant als de pest zijn. Daar speelt een figuur als nu Wilders en toen Fortuyn bv op in. En dan viel Fortuyn nog mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |