quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
Kunnen die lompe mongolen van PSV even met hun houthakkerspoten van Suarez afblijven? En dan vooral Simons en Ooijer, achterlijke gladiolen.
Maken we wel af in de tweede helft.
Ohja, en de groeten aan Isaksson!
Barcelona moet toch nog even een topaankoop om Madrid nog even te overtreffenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:19 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Barcelona was zou ik snel nog even een bod doen op Suarez, er is nog iemand nodig op links..
En aangezien Barcelona zijn Droom Kloeb is..
Pardon?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
Kunnen die lompe mongolen van PSV even met hun houthakkerspoten van Suarez afblijven? En dan vooral Simons en Ooijer, achterlijke gladiolen.
Je mag van mij alles posten, maar kan dit vanaf nu achterwege blijven alstublieft, blieft u?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Lalalalalalaa
5de klassequote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zuid-Afrika? Of Zaterdag Amateurs?
Het is Issakson.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zuid-Afrika? Of Zaterdag Amateurs?
En het erge is nog dat Vink er elke keer intrapt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:19 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus, wat vallen die lampjes vaak terwijl er niks aan de hand is.
Voetballend leggen ze het af, dus gaan ze op andere manieren de bal voor zich opeisen
Je hebt mijn opmerking over de onterechte gele kaart voor Suarez dus niet gezien!quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
- normaal doen -
stelt voetballend maar weinig voorquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef EddyAlbena het volgende:
Ooijer bewijst vandaag nog maar weer eens wat voor een mongool het is.
Echte onsportieve debielen inderdaad. Niet eens de bal uitspelen of terug spelen na die overtreding van Simonsquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
quote:
Ken je nagaan 1 aanvaller die jullie hele verdediging anaal vernederd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
"De verhoede van Ajax"
Zeg gewoon Suarez
Hij zat nog onder mijn ctrl-v... Nu niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Bevin het volgende:
[..]
Je mag van mij alles posten, maar kan dit vanaf nu achterwege blijven alstublieft, blieft u?
O ja, en dan mag Suarez zeker wel van achter spelers aanvallen, omdat hij het oogappeltje isquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
Of dat een succes wordt weet ik ook niet, want Oleguer speelde de laatste tijd ook niet geweldigquote:
*Proest*quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Tijd voor Maduro
Spelen tot de scheidsrechter fluit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Echte onsportieve debielen inderdaad. Niet eens de bal uitspelen of terug spelen na die overtreding van Simons
Dat filmpje is pas meesterlijk, met dat hakken erbijquote:
Er zijn gewoon regels voor gemaakt om dit soort geëikel niet te krijgen, de scheids is verantwoordelijk en niemand anders.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen, er wordt bijna altijd uitgespeeld als er een speler op de grond ligt maar alleen niet door in en in trieste ploegen als PSV.
Dat was op Pieters, Suarez mikte op z'n kont.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
O ja, en dan mag Suarez zeker wel van achter spelers aanvallen, omdat hij het oogappeltje is
De bal werd gewoon voor Pieters zijn poten weggetikt waarna hij als een stervende zwaan naar beneden dook, als Suarez het zou doen zal iedereen hier weer op Suarez te zeiken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
O ja, en dan mag Suarez zeker wel van achter spelers aanvallen, omdat hij het oogappeltje is
het was zeker onbeholpen, maar hij ging wel voor de bal. Echt een aanval kan ik het niet noemen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wie maakt nou de meeste overtredingen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Joh laat die lampjes lekker onsportief doen, wij moeten het gewoon afmaken tegen die knakkers
Die vrije bal was onhoudbaar. Snoeihard precies in de hoek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Barca het volgende:
Het positiespel is al veel beter dan in de voorgaande wedstrijden. We moeten alleen veel agressiever op de bal, en vooral de man, spelen! Stekelenburg keept wel aardig. Beeldkwaliteit nogal gammel. Kon dus niet goed zien of 1 - 1 een fout was of gewoon goed ingeschoten. Beide goals ook gemist
nu pas?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een triest clubje om de beste speler van de tegenstander uit de wedstrijd te trappen in plaats van fatsoenlijk duels van hem winnen
Echt, ik had al niks met PSV, maar het wordt zo langzamerhand mijn meest gehate club in de eredivisie.
Daar is toch gewoon geel voor gegeven? Niks mis mee dus, je ziet dat hij Pieters niet raakt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ben je nu zowaar bijna positief over het spel van je favoriete clubquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Barca het volgende:
Het positiespel is al veel beter dan in de voorgaande wedstrijden. We moeten alleen veel agressiever op de bal, en vooral de man, spelen! Stekelenburg keept wel aardig. Beeldkwaliteit nogal gammel. Kon dus niet goed zien of 1 - 1 een fout was of gewoon goed ingeschoten. Beide goals ook gemist
Ik kan er al niet meer om lachen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Spougle het volgende:
Sorry maar ik moet nog even lachen om Isaksson
![]()
![]()
Wat een clown
Wie is de scheidsrechterquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie maakt nou de meeste overtredingen?
De bal ging gewoon door een groot gat in de muur, Stekelenburg moet de muur neerzetten dus toch wel zijn fout.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die vrije bal was onhoudbaar. Snoeihard precies in de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |