Die vrije bal was onhoudbaar. Snoeihard precies in de hoek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Barca het volgende:
Het positiespel is al veel beter dan in de voorgaande wedstrijden. We moeten alleen veel agressiever op de bal, en vooral de man, spelen! Stekelenburg keept wel aardig. Beeldkwaliteit nogal gammel. Kon dus niet goed zien of 1 - 1 een fout was of gewoon goed ingeschoten. Beide goals ook gemist
nu pas?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een triest clubje om de beste speler van de tegenstander uit de wedstrijd te trappen in plaats van fatsoenlijk duels van hem winnen
Echt, ik had al niks met PSV, maar het wordt zo langzamerhand mijn meest gehate club in de eredivisie.
Daar is toch gewoon geel voor gegeven? Niks mis mee dus, je ziet dat hij Pieters niet raakt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
O ja, en dan mag Suarez zeker wel van achter spelers aanvallen, omdat hij het oogappeltje is
Ben je nu zowaar bijna positief over het spel van je favoriete clubquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Barca het volgende:
Het positiespel is al veel beter dan in de voorgaande wedstrijden. We moeten alleen veel agressiever op de bal, en vooral de man, spelen! Stekelenburg keept wel aardig. Beeldkwaliteit nogal gammel. Kon dus niet goed zien of 1 - 1 een fout was of gewoon goed ingeschoten. Beide goals ook gemist
Ik kan er al niet meer om lachen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Spougle het volgende:
Sorry maar ik moet nog even lachen om Isaksson
![]()
![]()
Wat een clown
Wie is de scheidsrechterquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie maakt nou de meeste overtredingen?
De bal ging gewoon door een groot gat in de muur, Stekelenburg moet de muur neerzetten dus toch wel zijn fout.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die vrije bal was onhoudbaar. Snoeihard precies in de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |