"ik neuk je moeder!"quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Seam het volgende:
Lazovic heeft nog een paar mislukkingen nodig en hij gaat erop los schelden
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Bevin het volgende:
Lekker voor Rutten dit, volgende week niet winnen tegen Groningen en het feest is voor als nog compleet
Zijn nog wel meer jochies met een grote bek die dit mogen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En jij mag van mij een ban krijgen.
Die 7-2 tegen Feyenoord kan ik mij ook nog wel heugen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 hele mooie wedstrijd tegen Ajax, toen wonnen ze helaas wel 3-4. Met Zenden nog
Toch heeft Ajax weinig te klagen over Vink ( tot nu toe )quote:
Eens een slechte naam, altijd een slechte naam. Helemaal in grote wedstrijden als deze.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is het laatste halfjaar al niet meer zo
Wat zit jij te miepen? De scheidsrechter moet beslissen of de wedstrijd stilgelegd wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef TheJanitor het volgende:
PSV is echt de kinderachtigste ploeg van de eredivisie, de bal niet uitspelen als Suarez ligt... en dan ook niet teruggeven. Echt triest.
Ik vond dat PSV altijd wat geweldig spelers had, spitsen met name. Maar tegenwoordig vind ik het echt niets meer,hoewel ze als team prima spelen in de regel, dat ontken ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het psv van midden jaren '90 was alleraardigst om te zien
Denk je dat spelers daar in het veld over nadenken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is het laatste halfjaar al niet meer zo
Dat misschien wel, maar jij beweerde dat hij nog steeds om de tien minuten lukraak ergens gaat vallen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens een slechte naam, altijd een slechte naam. Helemaal in grote wedstrijden als deze.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap niet dat je als tegenstander Suarez in het begin van de wedstrijd niet gelijk een doodschop geeft. In het begin krijg je toch nooit rood. Schop hem gelijk de wedstrijd uit, zonder hem heb je een veel makkelijkere partij.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat zit jij te miepen? De scheidsrechter moet beslissen of de wedstrijd stilgelegd wordt.
Ik zal jou eens een ongenadige doodschop geven achterlijke klapjosti dat je der bent.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap niet dat je als tegenstander Suarez in het begin van de wedstrijd niet gelijk een doodschop geeft.
Ik heb het niet over zijn reputatie, maar over de werkelijkheidquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk je dat spelers daar in het veld over nadenken?
Natuurlijk jongen, er wordt bijna altijd uitgespeeld als er een speler op de grond ligt maar alleen niet door in en in trieste ploegen als PSV.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat zit jij te miepen? De scheidsrechter moet beslissen of de wedstrijd stilgelegd wordt.
Ja okee, dat was misschien wat overdreven. Maar als ik Suarez zie liggen, doet me het minder dan bij een Wielaert of een Emanuelson, gewoon omdat ik denk dat het nep en gespeeld is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar jij beweerde dat hij nog steeds om de tien minuten lukraak ergens gaat vallen.
Mickey dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef Cheiron het volgende:
Rommedahl maakt het nog niet; Sulejmani of Cvitanich erin.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef neilpad het volgende:
Salcido, ik roep al drie weken dat hij moet opflikkeren. Zonder hem stond het gewoon nu 0-2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |