Het psv van midden jaren '90 was alleraardigst om te zienquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef TAV74 het volgende:
bah, wat heb ik een hekel aan PSV gekregen de laatste jaren. Vroeger had ik dat echt veel minder
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Terecht, je weet tegenwoordig echt niet meer of iets geveinsd is of echt.. daarom moet de scheidsrechter ook bepalen of er doorgegaan wordt of niet.
Zonder die jood zou je een sportievere en betere wedstrijd krijgenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap niet dat je als tegenstander Suarez in het begin van de wedstrijd niet gelijk een doodschop geeft. In het begin krijg je toch nooit rood. Schop hem gelijk de wedstrijd uit, zonder hem heb je een veel makkelijkere partij.
Kees Prinsquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef denthemen het volgende:
DITTTTTTTTTTTTTTTTT IS MIJN CLUUBBBB, MIJN IDEAAAAAAALLLLLLLLLLLL
Suarez ligt continu op de grond, hoe moet je nou weten of het ECHT is of gespeeld?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef TheJanitor het volgende:
PSV is echt de kinderachtigste ploeg van de eredivisie, de bal niet uitspelen als Suarez ligt... en dan ook niet teruggeven. Echt triest.
Simons voelt zelf echt wel dat hij hem raakt...quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Terecht, je weet tegenwoordig echt niet meer of iets geveinsd is of echt.. daarom moet de scheidsrechter ook bepalen of er doorgegaan wordt of niet.
1 hele mooie wedstrijd tegen Ajax, toen wonnen ze helaas wel 3-4. Met Zenden nogquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het psv van midden jaren '90 was alleraardigst om te zien
Als je consequent bent wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Colplay het volgende:
Dudzak gooit de bal weg, moet toch ook geel zijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap niet dat je als tegenstander Suarez in het begin van de wedstrijd niet gelijk een doodschop geeft. In het begin krijg je toch nooit rood. Schop hem gelijk de wedstrijd uit, zonder hem heb je een veel makkelijkere partij.
Ah, een echte liefhebber van het spel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op zeg, dat is het laatste halfjaar al niet meer zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Suarez ligt continu op de grond, hoe moet je nou weten of het ECHT is of gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |