lijkt me wel idd., dit moet ook wel interessant worden (zo klinkt het iig. wel)quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:17 schreef Impry het volgende:
Ik ben er ook bij! Eigenlijk vooral voor Jari Matti Latvala met de Focus WRC. (en natuurlijk de andere rallyers)
Je zult morgen wel merken waarom ik dat zegMoet een flink spektakel worden.
Ik zal eens kijken of ik de camera van pa mee kan krijgen. Ik geef verder geen garantiesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Sally het volgende:
Zijn er nog mensen die foto's maken? En die op FOK!sport geplaatst zou willen zien in een Fotoreportage?
Dan graag!
Stuur een mailtje naar sport @ fok .nl en het komt vast goed![]()
Ik kan niet, ben vorig jaar wel geweest (op accreditatie).quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik de camera van pa mee kan krijgen. Ik geef verder geen garanties
Ga anders zelf?
Ik zou 'm ergens op een P+R zetten en dan een metro nemen. Bijvoorbeeld op Kralingse Zoom ofzo. De garages in het centrum zullen wel redelijk vol zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:53 schreef angel008 het volgende:
ik ga er nu ook heen vanuit Bergen iemand nog een idee waar je in godesnaam nog kan parkeren ?
@ sally ik ga foto's maken maar heb geen kaartje/accredatie dus ik zie wel wat eruit komt.
zal de foto's wel mailen als ik weer terug ben.
echt verschrikkelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef Shoombak het volgende:
Dat commentaar, tyfus he
ik heb dr hele slechte foto's van (stond echt op een rot plek)quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef LeXX het volgende:
Heeft iemand ook foto's van de historische formule-wagens, en de EuroBoss? Deze heb ik gemist!
Volgens mij stond de ene Ford Focus hoger op zijn wielen dan de andere of niet? Want op Hofplein wanneer die groene over de tramrails stuiterde, stuiterde hij soms heel erg. De rest deed dat ook, maar niet zo erg als die groene Focus. Of de groene Focus had gewoon de veren minder hard te staanquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Cmonv het volgende:
Die rally wagens gingen echt scherp door de bochten, dat was mooi. Je zag heel die vering onder de wagen uitkomen.
Kijk dat had ik nu ook. Kon ik maar 25 foto's maken op het geheugen van het toestelquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef PiRANiA het volgende:
Nou ik had mijn camera mee hoor, zelfs er aan gedacht om verse batterijen mee te nemen.
Wat vergeet je dan?
Je memorycard
zo'n idee had ik ook ja.. een van die Fords was wel redelijk soft. Een beetje het tegenovergestelde van de F1 wagens, de coureurs werden volgens mij behoorlijk geshaked.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:31 schreef Waffle het volgende:
[..]
Volgens mij stond de ene Ford Focus hoger op zijn wielen dan de andere of niet? Want op Hofplein wanneer die groene over de tramrails stuiterde, stuiterde hij soms heel erg. De rest deed dat ook, maar niet zo erg als die groene Focus. Of de groene Focus had gewoon de veren minder hard te staan
Ik 12.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef DankU het volgende:
[..]
Kijk dat had ik nu ook. Kon ik maar 25 foto's maken op het geheugen van het toestel
De Ford van Latvala (die groenequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:00 schreef Cmonv het volgende:
[..]
zo'n idee had ik ook ja.. een van die Fords was wel redelijk soft. Een beetje het tegenovergestelde van de F1 wagens, de coureurs werden volgens mij behoorlijk geshaked.
Die Fords gingen ook beetje haperig door de bocht (ik stond bij de bocht voor hofplein), die andere niet (wat waren dat ookalweer? Subaru ofzo?).. Eentje ging zelfs op drie wielenruig
Stond ook op het Hofplein, vermoeiende dag, vroeg op en hele dag staan, maar het was het uiteindelijk wel waardquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:33 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ben gearriveerd op het Hofplein. Staat rondom al één rij vol. Spandoeken e.d. worden nu nog opgehangen en de Skyline GT-R pace car wordt gewassen met water uit de vijver.
Het merendeel staat er tussenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef LeXX het volgende:
Heeft iemand ook foto's van de historische formule-wagens, en de EuroBoss? Deze heb ik gemist!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |