En de productie ervan is zeker niet schadelijk voor het milieuquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef DutchMJJfans het volgende:
[blablalbla knip]
Deze ballonnen zijn van 100% organisch materiaal zodat ze het milieu geen schade toebrengen.
Dedjukes! Hiero zijn 't er maar 7! U moet ergens goed in zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
" Resultaten 1 - 8 van 8 voor DutchMJJfans."
Als u het zo bekijkt kunnen we inderdaad het beste allemaal deaud. Ik zeg: de King heeft 't zo gek nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:45 schreef Bill_E het volgende:
[..]
En de productie ervan is zeker niet schadelijk voor het milieu
Of al die mensen die dan zouden komen.. Ook geen co2 uitstoot zeker ?
Pauper actie
Jeetjemineetje. Ik zal toch niet? Nee dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
Nu zijn het er 9
Resultaten 1 - 9 van 9 voor DutchMJJfans.
google is snel
Ik vin jou niet lievv.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:03 schreef donroyco het volgende:
(Op)rotten
Oh, dat laatste doet Michael al
0.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:26 schreef Rapaille het volgende:
Hoeveel kinderen heeft MJ nu eigenlijk verkracht? Als echte fan weet je dat vast.
Ah, u leest de roddelpers. Moet u niet doen, als u het mij vraagt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je weet toch dat hij Depo Prover nam om die pedogedachten in toom te houden?
.........als ik een heel, heeeeeel gemeen meneertje was, dan he, dan zou ik zeggen: jammer dat u niet enzo.quote:
Waarschijnlijk door alle hartverwarmende reactiesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:49 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan de oorspronkelijke post niet meer zien.
De neus van MJ is een sticker jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:45 schreef DutchMJJfans het volgende:
[..]
Je hebt mooi binnen de lijntjes gekleurd! Sticker op je neus daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |