quote:Bruidspaar scoort YouTube-hit
SAINT PAUL - Een aanstekelijk filmpje van een gewoon bruidspaar uit de Amerikaanse staat Minnesota is een enorme hit op videosite YouTube.
De vrolijke binnenkomst van het koppel Jill en Kevin en hun grote schare getuigen en bruidsmeisjes in de kerk is in een paar weken tijd al 20 miljoen keer bekeken. Dat is een enorm aantal, zeker voor een filmpje waarop geen enkele beroemdheid te zien is.
Jill en Kevin gaven elkaar eind juli het ja-woord. Zij en hun gezelschap betraden de kerk uitbundig dansend op het nummer Forever van zanger Chris Brown.
Jill en Kevin hebben inmiddels de website JKweddingdance.com geopend om de miljoenen reacties die ze per mail hebben ontvangen centraal te beantwoorden. Zij stellen op de site nooit van hun leven te hebben verwacht dat hun eenvoudige filmpje zoveel positieve reacties zou opleveren. (ANP)
quote:Just fantastic - how a wedding should be!!!!
quote:
pa·ro·die de; v -dieën, -s grappige nabootsing om iets bespottelijk te makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dit echt, of is het nu allemaal geacteerd, inclusief de bruiloft?
Het zijn helemaal niet dezelfde mensenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:53 schreef OldJeller het volgende:
Parodie op je eigen orgineel maken?
Het zijn immers allemaal dezelfde mensen.
Een parodie maak je niet op je eigen werk.
ik heb et idee dat het geacteerd is want volgens mij komen dzelfde mensen voor in beide filmpjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oké, die "scheiding" was dus nep, maar zijn die mensen ooit wel met elkaar getrouwd, of..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zijn helemaal niet dezelfde mensen. Ze lijken niet eens op elkaar.
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:55 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb et idee dat het geacteerd is want volgens mij komen dzelfde mensen voor in beide filmpjes
Die eerste is gewoon echt. Je ziet toch wel dat die tweede veel gemaakter is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.
Als het wel echt een bruiloft was in het eerste filmpje, dan was het leuk gedaan. Als het allemaal gespeeld is, dan is het toch net wat minder..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oké, die "scheiding" was dus nep, maar zijn die mensen ooit wel met elkaar getrouwd, of..
ja natuurlijk...want de dag van je leven hebben bij je bruiloft is niet toegestaan..want nee..dan vraag je alleen maar aandacht..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |