SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
Wim Kanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:57 schreef Hetiszover het volgende:
oude grap, volgens mij van Wim Kan__!!
Zelfs tong80 zou die garp niet meer makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:57 schreef Hetiszover het volgende:
oude grap, volgens mij van Wim Kan__!!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:58 schreef Dropkogel het volgende:
tja dan heb je kans dat jullie schoonmoeder extra hard achter jullie aan loopt om kinderen te krijgen.
leuk plaatje trouwens
Heeft hij al een nieuwe pc?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:59 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Zelfs tong80 zou die garp niet meer maken
Volgens mij snap je 'm niet...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:58 schreef Dropkogel het volgende:
tja dan heb je kans dat jullie schoonmoeder extra hard achter jullie aan loopt om kinderen te krijgen.
leuk plaatje trouwens
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Falersquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef mirved het volgende:
Ik hoor net dat mijn schoonmoeder geen kinderen kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUH?
Hey pas op straks wordt dit topic nog geslotenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Te laat had je al gequote dus doe maar niet zo schijnheilig.quote:
Jetzt reicht's!quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef mirved het volgende:
Ik hoor net dat mijn schoonmoeder geen kinderen kan krijgen
Tja als ze de hele tijd die deegroller in haar doos steekt ipv een man te zoeken kan je lang wachten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:10 schreef mirved het volgende:
[..]
Te laat had je al gequote dus doe maar niet zo schijnheilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |