abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:15:37 #101
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71901778
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:14 schreef pisnicht het volgende:
Hij wil gewoon geen pvda toestanden ala links lullen rechts vullen.
Wat is het dan bij Wilders? Extreemrechts lullen, rechts vullen?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71901783
quote:
Hij wil gewoon geen pvda toestanden ala links lullen rechts vullen. Redelijk teleurstellend dit maar beter dit dan van die figuren die zichzelf afsplitsen en als eenmansfractie hun zakken vullen (zoals je veel ziet bij SP en PVDA)
Je beseft dat Geert Wilders zelf een afsplitsing is?
Hij gaf zelf het grote voorbeeld van afsplitsen en zakken vullen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:16:20 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71901798
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:09 schreef UZEI het volgende:

[..]

Het voor je uitschuiven van alle grote dossiers en weigeren hierover een besluit te nemen, kan ik nauwelijks besturen noemen.
Als de PVV het beter meent te kunnen moeten ze dus in die gemeenteraden gaan zitten en niet gaan zeiken dat anderen niet doen wat de PVV wil.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:16:49 #104
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_71901808
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:13 schreef Reya het volgende:

[..]

De invloed van meepraten is nog altijd groter dan van theatraal weglopen uit de Kamer. Prima dat Wilders dit uit politiek-tactische overwegingen doet, maar met een wil tot het werkelijk veranderen van het beleid heeft het weinig te doen.
Vanuit de 2e kamer kan je pas echt beleid maken als het gaat om veiligheid en integratie. Ik begrijp goed dat de PVV hier de prioriteit aan geeft ipv de lokale politiek.
pi_71901822
quote:
Hij wil gewoon geen pvda toestanden ala links lullen rechts vullen. Redelijk teleurstellend dit maar beter dit dan van die figuren die zichzelf afsplitsen en als eenmansfractie hun zakken vullen (zoals je veel ziet bij SP en PVDA)
Figuren als Wilders en Verdonk bedoel je ?
pi_71901850
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:09 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar hij roept steevast dat het vijf voor twaalf is, dus hij kan zich helemaal geen vier jaar uitstel veroorloven. Sowieso is hij al vijf jaar bezig en in die tijd is hij er dus niet in geslaagd om meer dan een handjevol mensen te selecteren die enigsins capabel zijn in zijn ogen. Buitengewoon slecht resultaat.
Het partijbelang gaat voorop natuurlijk. Moet je dan maar een rechtse Dibi of Elatik gaan neerzetten om je stoel te vullen? Groenlinks en de PVDA komen er misschien mee weg, maar de PVV niet. Iedere misstap zal breed uitgementen worden en daarmee de partij schade toe berokkenen. 5 voor 12? Jazeker, maar dan wel met de juiste mensen. En hij heeft pas kort geleden bekend gemaakt leden voor de gemeenteraad te werven, pas daarna merkte hij dat het tijdrovend is de juiste kandidaten te selecteren. Hij heeft dus de enige juiste beslissing genomen. Dus die 5 jaar, dat gaat natuurlijk niet op voor dit verhaal.

edit: Als je ziet dat er bij de PVDA een ene mevrouw Hamer een hoge functie bekleed, dan begrijp jij ook wel dat goede politici erg schaars zijn.
pi_71901859
De reactiie van geert wilders op Halsema en de rest zal zijn....

IK WORDT GEWOON WEER GEDEMONISEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!

standaard antwoord van Geert Wilders en wijlen pim fortuyn
pi_71901865
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Sargon het volgende:

[..]

Vanuit de 2e kamer kan je pas echt beleid maken als het gaat om veiligheid en integratie. Ik begrijp goed dat de PVV hier de prioriteit aan geeft ipv de lokale politiek.
Dat zal best, maar de kutmocro's, turko's en anti's kun je beter bestrijden vanuit de gemeente. Dat was toch ook een prioriteit van Wilders?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:19:41 #109
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71901866
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:13 schreef Sargon het volgende:

[..]

Jij denkt dat de gemeenteraad direct de politie aanstuurt, dat is niet juist.
Op eenzelfde wijze zou je kunnen stellen dat het geen nut heeft om in de Tweede Kamer te gaan zitten, omdat deze evenmin organen direct aanstuurt. Een gemeenteraad beslist echter wel over zaken als gescheiden inburgeren, het subsidieren van organisaties voor allochtonen, het al dan niet toestaan van nieuwe moskeeen via het bestemmingsplan en allerlei andere zaken waarvan ik me niet kan voorstellen dat de PVV er geen aandacht voor heeft.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:19:43 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71901867
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Sargon het volgende:

[..]

Lekker centralistisch vanuit Den Haag gaan bepalen hoe de politie en instanties in alle afzonderlijke plaatsen moet werken. En dat terwijl de tweede kamer daar niet eens de verantwoordelijkheid heeft en de directe zeggenschap.

Het lijkt het communisme wel.
pi_71901898
Het bewijst maar weer dat de pvv met geert wilders een onvolwassen partij zonder enige bestaansrecht is op dit moment met alleen maar leuke praatjes naar extreem rechts nederland.....
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:21:40 #112
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71901906
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:18 schreef UZEI het volgende:
Dus die 5 jaar, dat gaat natuurlijk niet op voor dit verhaal.
Jawel hoor, hij heeft al die tijd geweten dat er in maart 2010 gemeenteraadsverkiezingen zijn en had zich daar dus op kunnen en moeten voorbereiden.
pi_71901909
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:19 schreef Publik_Enemy het volgende:
De reactiie van geert wilders op Halsema en de rest zal zijn....

[b]IK WORDT GEWOON WEER GEDEMONISEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!![/b]

standaard antwoord van Geert Wilders en wijlen pim fortuyn
Juist ja
pi_71901923
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:18 schreef UZEI het volgende:

[..]

edit: Als je ziet dat er bij de PVDA een ene mevrouw Hamer een hoge functie bekleed, dan begrijp jij ook wel dat goede politici erg schaars zijn.
Je kan als partij nooit enkel super capabele mensen selecteren, die zijn er te weinig, dat is de realiteit. Bovendien, je vertegenwoordigt als partij het volk dat op je gestemd heeft. En dat zijn bij de PVV nu eenmaal over het algemeen wat lager opgeleide personen met minder talent. Die horen wat mij betreft dus ook gewoon in de raden te zitten, of in de 2e kamer. Dat dat ongewenste gevolgen kan hebben is duidelijk, maar wel realistisch. Over 5 jaar heeft Wilders dus nog precies hetzelfde probleem van te weinig capabele vertegenwoordigers.
pi_71901934
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jawel hoor, hij heeft al die tijd geweten dat er in maart 2010 gemeenteraadsverkiezingen zijn en had zich daar dus op kunnen en moeten voorbereiden.
Voor zover ik weet, heeft hij pas sinds kort aangegeven zich te richten op gemeentelijk niveau.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:25:05 #116
135430 Sargon
pi_71901967
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:21 schreef Publik_Enemy het volgende:
Het bewijst maar weer dat de pvv met geert wilders een onvolwassen partij zonder enige bestaansrecht is op dit moment met alleen maar leuke praatjes naar extreem rechts nederland.....
Zolang mensen erop stemmen heeft het bestaansrecht. Kijk maar naar d66 eerst uitgekotst en nu weer helemaal terug omdat Pechtold het leuk doet in de kamer.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:25:09 #117
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71901970
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:23 schreef UZEI het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, heeft hij pas sinds kort aangegeven zich te richten op gemeentelijk niveau.
Dat is dan heel raar, aangezien hij juist daar een begin zou kunnen maken met het oplossen van allerlei problemen waa hij het constant over heeft. Kennelijk heeft hij het nooit echt gewild.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:25:15 #118
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71901975
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Lekker centralistisch vanuit Den Haag gaan bepalen hoe de politie en instanties in alle afzonderlijke plaatsen moet werken. En dat terwijl de tweede kamer daar niet eens de verantwoordelijkheid heeft en de directe zeggenschap.

Het lijkt het communisme wel.
Bovendien leveren goede prestaties op lokaal niveau - het is zeker niet ondenkbaar dat de PVV in een aantal gemeenten in het college kan aantreden - je ook krediet op landelijk niveau. De SP is door bestuursverantwoordelijkheid te nemen toch wel getransformeerd van een protestpartij naar een volwaardige oppositiepartij.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:25:34 #119
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_71901984
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Onzin, de probleemwijken hebben een dusdanig groot aantal "probleemgevallen" dat Wilders daar waar het nodig is nooit stemmen zal krijgen.
Wat een onzin!

Hij had in Rotterdam bij de Europese verkiezingen 22% van de stemmen en was daar de grootste partij, hoeveel meer stemmen heeft hij nodig?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:25:46 #120
135430 Sargon
pi_71901986
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:19 schreef Reya het volgende:

[..]

Op eenzelfde wijze zou je kunnen stellen dat het geen nut heeft om in de Tweede Kamer te gaan zitten, omdat deze evenmin organen direct aanstuurt. Een gemeenteraad beslist echter wel over zaken als gescheiden inburgeren, het subsidieren van organisaties voor allochtonen, het al dan niet toestaan van nieuwe moskeeen via het bestemmingsplan en allerlei andere zaken waarvan ik me niet kan voorstellen dat de PVV er geen aandacht voor heeft.
Klopt ja, maar dat versta ik niet onder het aanpakken van het straattuig.
pi_71902009
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kan als partij nooit enkel super capabele mensen selecteren, die zijn er te weinig, dat is de realiteit. Bovendien, je vertegenwoordigt als partij het volk dat op je gestemd heeft. En dat zijn bij de PVV nu eenmaal over het algemeen wat lager opgeleide personen met minder talent. Die horen wat mij betreft dus ook gewoon in de raden te zitten, of in de 2e kamer. Dat dat ongewenste gevolgen kan hebben is duidelijk, maar wel realistisch. Over 5 jaar heeft Wilders dus nog precies hetzelfde probleem van te weinig capabele vertegenwoordigers.
Dat is vrijwel achterhaalt. Was ook gebleken tijdens de uitslagen van de Europese verkiezingen. Iets minder WO'ers en HBO'ers, maar niet zoveel als jij nu wilt doen geloven. Kwam er op neer, dat de doornsee PVV-stemmer een gemiddelde Nederlander is.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:27:24 #122
135430 Sargon
pi_71902011
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Van wie? Ik zie alleen maar mensen erover zeuren die hopen dat de PVV op zn bek gaat. Waar hebben we het dan eigenlijk over.
pi_71902012
quote:

[..]

ja en nu komt hij dus met het antwoord dat het niet realiseerbaar is....lachwekkend gewoon. .

Stel dat wilders 30 zetels in de kamer haalt....daar moet je toch niet aan denken hahahaha dat worden misschien 25 kneuzen die anderhalve ton per jaar gaan verdienen van de belastingbetaler en niet weten wat ze aan het doen zijn.......tering profiteurs dus.
pi_71902015
quote:

[..]

Waarom gaat dan zo'n beetje elke kamervraag van de PVV over dingen die zich op gemeentelijk niveau afspelen ?

En na de gemeenteraadsverkiezingen wordt het natuurlijk helemaal pathetisch, wel commentaar maar geen verantwoording willen nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 15:28:10 ]
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:27:56 #125
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71902021
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:25 schreef Sargon het volgende:

[..]

Klopt ja, maar dat versta ik niet onder het aanpakken van het straattuig.
Ook daar kan deels nog lokaal wat aan worden gedaan, maar ik kan me sowieso niet voorstellen dat dat het enige agendapunt voor de PVV is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')