abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71932854
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef Japsnars het volgende:
Mijn nicht is trouwens nog vroeger dan jij geboren en zei heeft nu ook gewoon een goede baan

Kutsmoes dus
En dan lachte je mij uit omdat ik per ongeluk ''eisje'' had getypt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:42:42 #102
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71932918
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:41 schreef Ezio het volgende:

[..]

En dan lachte je mij uit omdat ik per ongeluk ''eisje'' had getypt
Ik ben licht dyslectisch, jwz.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71935237
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja en? Hoe weet je dat dat bij TS zo is?
ik wilde er alleen mee aangeven dat het kan , niet dat het bij TS ook daadwerkelijk zo is
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:53:43 #104
182020 FixYou
Call 911 NOW!!!
pi_71935734
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Ploertendoder het volgende:
HAHAHAAHHAAH TS BEDELT NU OP ROTTERDAM CENTRAAL !!!!;;;;1111:D EIN ZWEI DREI. HERT MIT GEWEI !!!111111
ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:03:02 #105
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71937879
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja en? Hoe weet je dat dat bij TS zo is?
je moet toch toegeven dat het belachelijk is dat zo'n gast 450 euro per maand krijg terwijl hij 0 kosten heeft.

ik heb volle maanden voor 900 euro gewerkt.

En ik heb moeite met vroeg opstaan, maarja, dat hoort er nu eenmaal bij.

Als je niet kan werken heb je mi recht op geld, maar 450 euro terwijl je thuis woont is rijkelijk overdreven. En waarom wordt ik daar boos om? Omdat ik minder te besteden heb dan hem en fulltime werk en zie hoeveel belasting er bij mij afgaat, en zoveel verdien ik niet eens.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:03:32 #106
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71937888
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef FixYou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is post niet posts
Haha Jap jonge trollgod
pi_71938190
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

je moet toch toegeven dat het belachelijk is dat zo'n gast 450 euro per maand krijg terwijl hij 0 kosten heeft.

Als je niet kan werken heb je mi recht op geld, maar 450 euro terwijl je thuis woont is rijkelijk overdreven. En waarom wordt ik daar boos om? Omdat ik minder te besteden heb dan hem en fulltime werk en zie hoeveel belasting er bij mij afgaat, en zoveel verdien ik niet eens.
Van de 450 gaat sowieso 100 af aan kostgeld voor m`n ma...
100 voor verzekering etc...
ongeveer 50 voor m`n abbonement
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:18:56 #108
78498 classpc
I don't like change
pi_71938319
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Bij die 450 euro gaan ze er denk ik wel van uit dat TS kostgeld betaalt, en er zal denk ik ook geld bij zitten voor culturele dingen zoals museum of bioscoop, en sporten zoals een sportclub of naar het zwembad.
Goed dan zit je nog niet op die 450 euro maar ze zullen ook nog wel een marge aanhouden en ik weet natuurlijk niet hoe ze dat berekenen en wat er verder nog bij in zit.

Maar dit topic gaat over dat TS geen 75 euro bij familieleden kan bietsen omdat die schijnbaar nog armer zijn dan TS, en niet over dat TS een wajong heeft.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:28:48 #109
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71938606
Je heb niet even 75¤ liggen pauperjong
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:36:14 #110
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71938843
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dus dan blijven er 200 keiharde pegels over, dat is toch een aardig zakcentje.
Ik snap ook niet dat je dan niet even die 75 euro extra hebt liggen. Het kan nou eenmaal verstandig zijn om soms wat geld te sparen ipv het constant uit te geven.

Daarnaast vraag ik mij af over wat voor abbonement jij het wel niet hebt als je er 50 euro voor betaald
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:38:12 #111
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71938913
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef classpc het volgende:

[..]

Bij die 450 euro gaan ze er denk ik wel van uit dat TS kostgeld betaalt, en er zal denk ik ook geld bij zitten voor culturele dingen zoals museum of bioscoop, en sporten zoals een sportclub of naar het zwembad.
Goed dan zit je nog niet op die 450 euro maar ze zullen ook nog wel een marge aanhouden en ik weet natuurlijk niet hoe ze dat berekenen en wat er verder nog bij in zit.

Maar dit topic gaat over dat TS geen 75 euro bij familieleden kan bietsen omdat die schijnbaar nog armer zijn dan TS, en niet over dat TS een wajong heeft.
Ik ben gewoon de hele week bezig met mijn opleiding en heb dus niet genoeg tijd om netto evenveel te verdienen als wat TS krijgt met niks doen.

Dus ik zou ook graag wel wat geld van de overheid willen om naar de bios of het zwembad te gaan
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:41:16 #112
78498 classpc
I don't like change
pi_71938997
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:38 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ik ben gewoon de hele week bezig met mijn opleiding en heb dus niet genoeg tijd om netto evenveel te verdienen als wat TS krijgt met niks doen.

Dus ik zou ook graag wel wat geld van de overheid willen om naar de bios of het zwembad te gaan
Jij hebt daar toch geen tijd voor. Jij bent de hele week met je opleiding bezig.
Daarom krijg je daar ook geen geld voor
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:50:14 #113
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71939262
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:41 schreef Braddie het volgende:
Zeker
Heb me gister in de muziekmetropool zeer vermaakt op de tyros-3.

Maar deze is 3849
quote:
Heb me gister in de muziekmetropool zeer vermaakt
quote:
in de muziekmetropool zeer vermaakt
quote:
in de muziekmetropool
quote:
muziekmetropool
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:51:27 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71939290
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar waar heb je die 450 dan vandaan aangezien je 200 p/m overhoudt?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_71940088
Wat ik krijg=450...
Soms houd ik iets meer over dan 200, Soms iets minder...
Dat ik deze maand 475 kon pinnen kwam omdat ik wat gespaard had(niet veel of zo)...
En die 75 euro kwam ik te kort...
het is nu opgelost omdat de man hem al verkocht had voordat ik hem daadwerkelijk zou ophalen..
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:53:42 #116
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71940130
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:41 schreef classpc het volgende:

[..]

Jij hebt daar toch geen tijd voor. Jij bent de hele week met je opleiding bezig.
Daarom krijg je daar ook geen geld voor
Niet eerlijk
Zelfs mijn schoolboeken zijn (nog) niet gratis
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:46 schreef Braddie het volgende:
Wat ik krijg=450...
Soms houd ik iets meer over dan 200, Soms iets minder...
Dat ik deze maand 475 kon pinnen kwam omdat ik wat gespaard had(niet veel of zo)...
En die 75 euro kwam ik te kort...
het is nu opgelost omdat de man hem al verkocht had voordat ik hem daadwerkelijk zou ophalen..
Ook fijn van die vent.

Maar wat voor abbonement heb jij dat 50 e per maand kost?
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:55:29 #117
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71940140
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:51 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Maar waar heb je die 450 dan vandaan aangezien je 200 p/m overhoudt?
Dat is 75% van het minimumloon (het meeste geld wat je kan krijgen als niet werkende jongere)
Toch kan hij wel keyboard spelen maar niet een simpele baan als bijvoorbeeld transcriptor nemen... (Gesproken tekst intypen (of evt andersom))
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:41:15 #118
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_71941102
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:55 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Dat is 75% van het minimumloon (het meeste geld wat je kan krijgen als niet werkende jongere)
Toch kan hij wel keyboard spelen maar niet een simpele baan als bijvoorbeeld transcriptor nemen... (Gesproken tekst intypen (of evt andersom))
Het zijn gewoon simpele zielen die misbruik maken van belasting geld, aangezien ik tot het werkend volk behoor en dus belasting betaal, erger ik dan ook behoorlijk aan dit soort professionele steuntrekkers.
Ze weten op slinkse wijze afgekeurd te worden om zo maar niks te hoeven doen.
Zo hebben we hier ook zo'n beroeps steuntrekker wonen, woon nog thuis, leeftijd: jaartje of 23 en krijgt ook een wajong uitkering. Hij kan zogenaamd niks, heeft het gepresteerd om zelfs bij de plantsoenendienst ontslag te krijgen. Maar kan wél dingen aan zijn auto repareren en als vrijwilliger op een buurtbus rijden.
Mi moet de overheid hier veel strenger op zijn, bij thuiswonend volk, intrekken die WW-uitkering.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_71941478
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik snap het gebash eigenlijk niet zo hier... Wajong krijg je echt niet zomaar hoor.
Ik vond mezelf nog aardig eigenlijk Ik ken aardig wat vrouwen die wajong/wao krijgen terwijl ze samenwonen en een stapel kinderen hebben. Vrouwen die gewoon niet willen werken en zonder die uitkering ook gewoon thuis zouden zitten.
Ik ken in het algemeen aardig wat mensen die een uitkering hebben, wat voor een dan ook, terwijl ze gewoon kunnen werken maar 'dat is niets voor mij' zeggen.

Je kunt mij een hoop vertellen maar het is wel degelijk mogelijk 'zomaar' een uitkering te krijgen . Ook wajong. Ik ben daar keihard in misschien, maar de redenen die TS aangeeft om niet te kunnen werken is gewoon een lulsmoes. Als je wilt, kun je werken en dat geldt voor een heleboel mensen.

Die ¤75 had hij bijvoorbeeld met een krantenwijk kunnen verdienen. Geen priegelwerk en niet te veel hoeven nadenken.
pi_71941606
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:43 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik vond mezelf nog aardig eigenlijk Ik ken aardig wat vrouwen die wajong/wao krijgen terwijl ze samenwonen en een stapel kinderen hebben. Vrouwen die gewoon niet willen werken en zonder die uitkering ook gewoon thuis zouden zitten.
Ik ken in het algemeen aardig wat mensen die een uitkering hebben, wat voor een dan ook, terwijl ze gewoon kunnen werken maar 'dat is niets voor mij' zeggen.
Ik vind het wel vreemd dat ik HELEMAAL NIEMAND ken met die instelling trouwens en jij kent er aardig wat. 'Van horen zeggen' zeker? Of allemaal persoonlijk?

Ik geloof dat niet zo namelijk
pi_71942223
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd dat ik HELEMAAL NIEMAND ken met die instelling trouwens en jij kent er aardig wat. 'Van horen zeggen' zeker? Of allemaal persoonlijk?

Ik geloof dat niet zo namelijk
. Nee, ik ken ze persoonlijk (en nee ik woon niet in een 'pauperstad' ). Ik heb 2 kinderen en ken aardig wat moeders. Ook op internet valt er genoeg te lezen trouwens, van die moeders die vragen wanneer ze hun uitkering weer kunnen verwachten.. De meesten zijn niet single. Ik weet nog een paar jaar geleden dat men wao klantjes in de opruiming deed vrouwen massaal klaagde, want 'dat was hun spaarpotje'. Veel zochten toen een baan, maar evenzoveel bleven gewoon thuis en gingen 'toch maar' van 1 inkomen leven. Ik bedoel maar.

Ik ken 2 vrouwen (persoonlijk ja) die direct hun uitkering kwijt zouden raken wanneer de sociale dienst op de hoogte zou zijn van hun activiteiten. Ik hou niet van 'klikken' en zal dat ook zeker niet doen. Maar ergens hoop ik dat iemand dat wél zal doen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:08:35 #122
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_71942832
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:34 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

. Nee, ik ken ze persoonlijk (en nee ik woon niet in een 'pauperstad' ). Ik heb 2 kinderen en ken aardig wat moeders. Ook op internet valt er genoeg te lezen trouwens, van die moeders die vragen wanneer ze hun uitkering weer kunnen verwachten.. De meesten zijn niet single. Ik weet nog een paar jaar geleden dat men wao klantjes in de opruiming deed vrouwen massaal klaagde, want 'dat was hun spaarpotje'. Veel zochten toen een baan, maar evenzoveel bleven gewoon thuis en gingen 'toch maar' van 1 inkomen leven. Ik bedoel maar.

Ik ken 2 vrouwen (persoonlijk ja) die direct hun uitkering kwijt zouden raken wanneer de sociale dienst op de hoogte zou zijn van hun activiteiten. Ik hou niet van 'klikken' en zal dat ook zeker niet doen. Maar ergens hoop ik dat iemand dat wél zal doen.
Ik persoonlijk zou er geen moeite mee hebben om dat soort profiteurs bekend te maken bij de uitkerende instantie.
Ik zou het dan ook zo doen. Stelletje uitvreters, doe gewoon net als de rest om aan geld te komen----> werken dus.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_71948480
Wat is dat hier toch met die aanname dat iedereen maar dan ook iedereen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering een profiteur is. Natuurlijk zijn er rotte appels en die moeten dan ook keihard worden aangepakt en mogen voor mij immense boetes krijgen of zelfs de bak in maar om nou meteen iedereen over 1 kam te scheren gaat me te ver. Kennen jullie de situatie van TS? Weten jullie precies wat hij wel en niet kan? Hebben jullie zijn dossier ingekeken bij de UWV?. Zo niet dan moet je heel erg voorzichtig zijn met uitspraken hierover want de keuringen zijn tegenwoordig heel streng en als de keuringsarts heeft geconstateerd dat TS op het moment geen arbeid kan verrichten zoals dat in de (zeer aangescherpte)regels is beschreven dan zal dat wel kloppen. Ik hoop dat TS in de toekomst alsnog dusdanig werk zou kunnen vinden zodat hij wel zijn eigen inkomen kan verdienen want eeuwig in de Wajong zitten de rest van zijn leven zal geen vetpot voor hem worden dus echt niet een situatie om jaloers op te zijn.
Zelf zit ik door een voortschrijdende lichamelijke ziekte (artrose en RSI) zelf in de WAO (voorloper van de huidige) en ik kan je verzekeren dat dat geen vetpot is. Je inkomen wordt namelijk vastgesteld op het inkomen dat je had toen je in de ziektewet kwam en daar komt elk jaar niet of nauwelijks wat bij (of je moet 1 euro per maand veel vinden) wat dus betekent dat je jaar op jaar meer moet inleveren qua financiën want dingen als ziektekostenverzekering, huur, energie, gemeentebelastingen etc. stijgen snel en dus met 1 inkomen zoals ik deze heb moet je elke keer weer een stapje terugdoen, dingen als uitgaan heb ik allang opgegeven, bioscoop, uit eten gaan, zelfs even in de stad bij de V & D wat gezellig een kopje koffie drinken kan ik me niet veroorloven omdat ik koste wat kost geen schulden wil maken en het moet doen met het geld wat ik heb. Dingen spontaan even kopen (als ik het maar iets van 5 euro) is er echt niet bij. Dus wees niet zo kortzichtig in je denken en realiseer je ook eens dat er genoeg mensen een arbeidsongeschiktheidsuitkering met rede hebben.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:13:27 #124
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71949565
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:37 schreef trovey het volgende:
Wat is dat hier toch met die aanname dat iedereen maar dan ook iedereen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering een profiteur is. Natuurlijk zijn er rotte appels en die moeten dan ook keihard worden aangepakt en mogen voor mij immense boetes krijgen of zelfs de bak in maar om nou meteen iedereen over 1 kam te scheren gaat me te ver. Kennen jullie de situatie van TS? Weten jullie precies wat hij wel en niet kan? Hebben jullie zijn dossier ingekeken bij de UWV?. Zo niet dan moet je heel erg voorzichtig zijn met uitspraken hierover want de keuringen zijn tegenwoordig heel streng en als de keuringsarts heeft geconstateerd dat TS op het moment geen arbeid kan verrichten zoals dat in de (zeer aangescherpte)regels is beschreven dan zal dat wel kloppen. Ik hoop dat TS in de toekomst alsnog dusdanig werk zou kunnen vinden zodat hij wel zijn eigen inkomen kan verdienen want eeuwig in de Wajong zitten de rest van zijn leven zal geen vetpot voor hem worden dus echt niet een situatie om jaloers op te zijn.
Zelf zit ik door een voortschrijdende lichamelijke ziekte (artrose en RSI) zelf in de WAO (voorloper van de huidige) en ik kan je verzekeren dat dat geen vetpot is. Je inkomen wordt namelijk vastgesteld op het inkomen dat je had toen je in de ziektewet kwam en daar komt elk jaar niet of nauwelijks wat bij (of je moet 1 euro per maand veel vinden) wat dus betekent dat je jaar op jaar meer moet inleveren qua financiën want dingen als ziektekostenverzekering, huur, energie, gemeentebelastingen etc. stijgen snel en dus met 1 inkomen zoals ik deze heb moet je elke keer weer een stapje terugdoen, dingen als uitgaan heb ik allang opgegeven, bioscoop, uit eten gaan, zelfs even in de stad bij de V & D wat gezellig een kopje koffie drinken kan ik me niet veroorloven omdat ik koste wat kost geen schulden wil maken en het moet doen met het geld wat ik heb. Dingen spontaan even kopen (als ik het maar iets van 5 euro) is er echt niet bij. Dus wees niet zo kortzichtig in je denken en realiseer je ook eens dat er genoeg mensen een arbeidsongeschiktheidsuitkering met rede hebben.
Natuurlijk kennen wij TS volledige situatie niet en mogen we eigenlijk niet oordelen. Ik heb echter wel persoonlijk de mening, dat als hij 'slechts' last heeft van priegelwerk en dus wel bijvoorbeeld keyboard kan spelen. Dat hij dan zeker niet 80%+ arbeidsongeschikt is. Ik ken genoeg baantjes die TS makkelijk zou kunnen volbrengen

Pff artrose, dat is erg vervelend. Het zit hier ook in de familie, sterkte ermee
Haha Jap jonge trollgod
pi_71949934
Ik ben voor 35% arbiedsongeschikt verklaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')