JA WANT NU IS IE TOCH VAN MIJ?????!!!! EINZZ!!!!!111111111!!!!11!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:16 schreef BoerBert het volgende:
Straks koopt hij dat keyboard alleen om hem vlak voor de neus van de verkoper verrot te stampen
Ik krijg een Wajong Uitkering omdat ik een slechte motoriek heb en daardoor niet in staat ben om te werken...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:49 schreef fotostarter het volgende:
Als je al geen 75 euro kunt lenen is 450 dan makkelijker?
Waar de fuck betaal je dan levensonderhoud van? Ik vind het ook niet zo'n nuttige besteding van mijn vakantiegeld als ik eerlijk ben....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg een Wajong Uitkering omdat ik een slechte motoriek heb en daardoor niet in staat ben om te werken...
Ik krijg 1x permaand zeg maar 500/600 euro, En ik heb deze maand 475 gekregen wat ik ook van de bank heb afgehaald
Volgende maand komt er weer 475bij.
Slechte motoriek icm een keyboard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg een Wajong Uitkering omdat ik een slechte motoriek heb en daardoor niet in staat ben om te werken...
Ik krijg 1x permaand zeg maar 500/600 euro, En ik heb deze maand 475 gekregen wat ik ook van de bank heb afgehaald
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Ploertendoder het volgende:
HAHAHAAHHAAH TS BEDELT NU OP ROTTERDAM CENTRAAL !!!!;;;;1111:D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EIN ZWEI DREI. HERT MIT GEWEI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111111
Ja een triangel ofzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Slechte motoriek icm een keyboard?
Misschien toch maar iets anders kopen?
Ik speel al sinds mijn 4e niks anders dan keyboard, heb zelfs 2 jaar op les gezeten en daarna alles aangeleerd, Kan zelf geen noot lezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Slechte motoriek icm een keyboard?
Misschien toch maar iets anders kopen?
Hehehehequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Ploertendoder het volgende:
HAHAHAAHHAAH TS BEDELT NU OP ROTTERDAM CENTRAAL !!!!;;;;1111:D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EIN ZWEI DREI. HERT MIT GEWEI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111111
Dat zijn wat maandjes wa jong (lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:41 schreef Braddie het volgende:
Zeker
Heb me gister in de muziekmetropool zeer vermaakt op de tyros-3.
Maar deze is 3849
Inderdaad ja, dat heb ik vroeger wel een paar keer gedaan op speciale dagen. Verdienen ging eigenlijk best lekker, maar ik deed het omdat ik het leuk vond. Ook wel een paar keer een 'optreden' gegeven tijdens demo-avonden van nieuwe keyboards waar ik dan een paar liedjes op speelde. Dat verdiende niets, maar het bier was gratisquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:31 schreef fotostarter het volgende:
Je kunt ook muziek maken op straat, verdien je ook wel iets mee op een drukke zomerdag midden in de stad.
[knip]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Geen geld om een portemonnee te kopen?
Daarnaast, als jij zelf zo weinig geld hebt, je rekeningnummer niet kent, zelf je pinpas niet hebt, geen rijbewijs en nog thuis woont, dan ben jij sowieso geen 21:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet mijn rekening nummer niet uit mijn hoofd, En zou dan nog niet kunnen kijken op de bank(Mijn ma heeft mijn PinPas mee genomen).
quote:Voorschotje.nl regelt snel en makkelijk een minilening voor iedereen boven de 21 jaar, die voldoet aan de gestelde voorwaarden.
Ga in de tomaten werken, hoef je niks voor te onthoudenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:46 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een slechte motoriek als in, Moeite met priegel werkjes....
Meerdere dingen(opdrachten bijvoorbeeld) kan ik niet goed onthouden en gooi ik dan door de war....
Voor de rest: Ik ben niet gehandicapt of dergelijke... Ik ben 3,5 maanden te vroeg geboren.. dus ik ben nou eenmaal anders dan andere...
Dat je moeite hebt met priegelwerkjes is natuurlijk een slap smoesje om maar niet aan het werk te gaan, als je echt wil dan is er werk zat, denk aan: produktiewerk in de tuinbouw, plantsoenendienst, schoonmaakwerk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:46 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een slechte motoriek als in, Moeite met priegel werkjes....
Meerdere dingen(opdrachten bijvoorbeeld) kan ik niet goed onthouden en gooi ik dan door de war....
Voor de rest: Ik ben niet gehandicapt of dergelijke... Ik ben 3,5 maanden te vroeg geboren.. dus ik ben nou eenmaal anders dan andere...
Helemaal mee eens, te vroeg geboren zijn is echt geen excuus. Mijn nichtje was 3 maanden te vroeg, woog iets meer dan een kilo en heeft de universiteit versneld afgerond en nu een grandioze baan. Mijn zoon was een paar weken te vroeg met een verlamd armpje+schouder, gaat op z'n 11e naar het VWO en heeft aardig wat tennisprijzen bij elkaar geslagen.. Met diezelfde arm. Iedereen is anders maar ik vind het gelul van TS. Er zijn zat banen waarbij je niet hoeft te priegelen of na te denken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat je moeite hebt met priegelwerkjes is natuurlijk een slap smoesje om maar niet aan het werk te gaan, als je echt wil dan is er werk zat, denk aan: produktiewerk in de tuinbouw, plantsoenendienst, schoonmaakwerk.
Als niet meerdere dingen tegelijk kunt, dan is dat m.i. toch een geestelijke tekortkoming.
1 kilo bij d`r gebooorte...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, te vroeg geboren zijn is echt geen excuus. Mijn nichtje was 3 maanden te vroeg, woog iets meer dan een kilo en heeft de universiteit versneld afgerond en nu een grandioze baan. Mijn zoon was een paar weken te vroeg met een verlamd armpje+schouder, gaat op z'n 11e naar het VWO en heeft aardig wat tennisprijzen bij elkaar geslagen.. Met diezelfde arm. Iedereen is anders maar ik vind het gelul van TS. Er zijn zat banen waarbij je niet hoeft te priegelen of na te denken.
Ik snap het gebash eigenlijk niet zo hier... Wajong krijg je echt niet zomaar hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, te vroeg geboren zijn is echt geen excuus. Mijn nichtje was 3 maanden te vroeg, woog iets meer dan een kilo en heeft de universiteit versneld afgerond en nu een grandioze baan. Mijn zoon was een paar weken te vroeg met een verlamd armpje+schouder, gaat op z'n 11e naar het VWO en heeft aardig wat tennisprijzen bij elkaar geslagen.. Met diezelfde arm. Iedereen is anders maar ik vind het gelul van TS. Er zijn zat banen waarbij je niet hoeft te priegelen of na te denken.
Hey je kan typen, niet zeiken en van je luie reet af, werken slet. Wat mij betreft verkoop je je kontje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
1 kilo bij d`r gebooorte...
Ik was 720gram.
als jij het echter goed speelt kan je hem wel krijgen terwijl je em eigenlijk niet hoeft te hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap het gebash eigenlijk niet zo hier... Wajong krijg je echt niet zomaar hoor.
Jij bent echt een smerige uitkeringstrekker. Je bent 18 jaar en thuiswonend en vraagt toch een uitkering aan, die bedoeld is voor jouw onderhoudskosten (Woning + primaire levensbehoeften) om die vervolgens als dik zakcentje te gebruiken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja en? Hoe weet je dat dat bij TS zo is?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij het echter goed speelt kan je hem wel krijgen terwijl je em eigenlijk niet hoeft te hebben
zie ook uitkering trekkers...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |