Slechte motoriek icm een keyboard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg een Wajong Uitkering omdat ik een slechte motoriek heb en daardoor niet in staat ben om te werken...
Ik krijg 1x permaand zeg maar 500/600 euro, En ik heb deze maand 475 gekregen wat ik ook van de bank heb afgehaald
Volgende maand komt er weer 475bij.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Ploertendoder het volgende:
HAHAHAAHHAAH TS BEDELT NU OP ROTTERDAM CENTRAAL !!!!;;;;1111:D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EIN ZWEI DREI. HERT MIT GEWEI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111111
Ja een triangel ofzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Slechte motoriek icm een keyboard?
Misschien toch maar iets anders kopen?
Ik speel al sinds mijn 4e niks anders dan keyboard, heb zelfs 2 jaar op les gezeten en daarna alles aangeleerd, Kan zelf geen noot lezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Slechte motoriek icm een keyboard?
Misschien toch maar iets anders kopen?
Hehehehequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Ploertendoder het volgende:
HAHAHAAHHAAH TS BEDELT NU OP ROTTERDAM CENTRAAL !!!!;;;;1111:D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EIN ZWEI DREI. HERT MIT GEWEI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111111
Dat zijn wat maandjes wa jong (lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:41 schreef Braddie het volgende:
Zeker
Heb me gister in de muziekmetropool zeer vermaakt op de tyros-3.
Maar deze is 3849
Inderdaad ja, dat heb ik vroeger wel een paar keer gedaan op speciale dagen. Verdienen ging eigenlijk best lekker, maar ik deed het omdat ik het leuk vond. Ook wel een paar keer een 'optreden' gegeven tijdens demo-avonden van nieuwe keyboards waar ik dan een paar liedjes op speelde. Dat verdiende niets, maar het bier was gratisquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:31 schreef fotostarter het volgende:
Je kunt ook muziek maken op straat, verdien je ook wel iets mee op een drukke zomerdag midden in de stad.
[knip]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Geen geld om een portemonnee te kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |