abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71900239
Is het eigenlijk niet vreemd dat Wilders bij z'n eigen achterban geen geschikte kandidaten kan vinden ? Eigenlijk is hij dus van mening dat z'n achterban helemaal niet in staat is juiste beslissingen te maken. Nou ja, ik ben het in dat geval wel een keer met hem eens.
pi_71900267
D66 is een democratische partij, met een beetje anciënniteit....
De stemadviescommissies zullen echt wel gevuld worden door capabele mensen die al langer meedraaien, en om lijsttrekker te worden als 'nieuweling' moet je ook wel van echt heel erg goede huizen komen. Ik zie niet zoveel risico's als die prof.
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog uit de tijd van de barre winters en de tolerantie [/quote]
pi_71900279
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:07 schreef gelly het volgende:
Eigenlijk is hij dus van mening dat z'n achterban helemaal niet in staat is juiste beslissingen te maken.
Je hebt toch gezien hoe Geert Wilders als een paranoïde Führertje die Europese lijsttrekker uitlegde wat hij moest zeggen?
pi_71900347
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je hebt toch gezien hoe Geert Wilders als een paranoïde Führertje die Europese lijsttrekker uitlegde wat hij moest zeggen?
Ja, dat is ook precies de reden waarom Wilders nooit zal regeren. Niemand, behalve Wilders, zal een eigen mening mogen ventileren. Ik denk ook niet dat hij blij was met de "rode neuzen" speech van Martin Bosma.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:37:36 #105
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71900906
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:

In een gemeenteraad zitten past sowieso al niet bij de problemen van grote schaal waarop de PVV zich voornamelijk richt.
Waarom doet hij dan wel mee in een paar gemeenten?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71901205
Ik had de reactie van users hier willen lezen als GW besloten had in elke gemeente mee
te doen.
Het gejank dat het de LPF all over zou zijn was dan niet van de lucht geweest.(en terecht)
GW heeft de enige juiste beslissing genomen.
Het risico van infiltratie door ongewenste (linkse)elementen in de PVV moet tot een minimum beperkt worden.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_71901303
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef Clairvaux het volgende:
Ik had de reactie van users hier willen lezen als GW besloten had in elke gemeente mee
te doen.
Het gejank dat het de LPF all over zou zijn was dan niet van de lucht geweest.(en terecht)
GW heeft de enige juiste beslissing genomen.
De PVV wordt hoe dan ook niks. Het leek mij persoonlijk fijner voor de PVV aanhang om wat sneller te zien wat voor club de PVV daadwerkelijk is. Hoewel ik niet de illusie heb dat ze daarna niet gewoon weer op de volgende populist gaan stemmen. Verdonk stond ook op 30 zetels.
quote:
Het risico van infiltratie door ongewenste (linkse)elementen in de PVV moet tot een minimum beperkt worden.
pi_71901402
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef gelly het volgende:

[..]

De PVV wordt hoe dan ook niks.
Jouw frustratie druipt er zoals gewoonlijk weer vanaf.
Wishful thinking is a bitch.

For the record, ik ben zelf al 20 jaar lid van de VVD en zal ook zo stemmen.
Betekent niet dat ik GW , liberaal in hart en nieren , geen warm hart toedraag.
pi_71901422
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:58 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Hou op, Wilders is geen liberaal. Ik heb zelf ook jaren VVD gestemd.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:01:55 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71901481
quote:
For the record, ik ben zelf al 20 jaar lid van de VVD en zal ook zo stemmen.
De PVV is allesbehalve liberaal en de VVD is op z'n best een conservatieve partij met een liberale vleugel, al zie je daar helaas steeds minder van.
pi_71901562
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Hou op, Wilders is geen liberaal. Ik heb zelf ook jaren VVD gestemd.
En wat stem je nu?
GW doet wat de VVD had moeten doen, een stevige koers ter rechter zijde varen.
Met de "verkiezing"( farce ) van Markje Rutten heeft de VVD zijn eigen graf gegraven
en GW stevig in het zadel geholpen.
Persoonlijk baal ik daar nog steeds van. Niet dat Verdonk zo goed geweest zou zijn
maar die had voor de partij veel meer kunnen doen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:07:17 #112
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71901597
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:05 schreef Clairvaux het volgende:

GW doet wat de VVD had moeten doen, een stevige koers ter rechter zijde varen.
Je was toch liberaal zei je?
pi_71901619
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:01 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De PVV is allesbehalve liberaal en de VVD is op z'n best een conservatieve partij met een liberale vleugel, al zie je daar helaas steeds minder van.
De huidige VVD is gewoon een links-liberale partij met een dito koers.
pi_71901634
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je was toch liberaal zei je?
Conservatief voorop.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:09:19 #115
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71901640
quote:

Geert Wilders , liberaal in hart en nieren
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:12:14 #116
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71901702
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

De huidige VVD is gewoon een links-liberale partij met een dito koers.
De huidige VVD is een conservatieve partij die op de meeste terreinen heel ver van het liberalisme af staat.
pi_71901717
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

De zon schijnt, het is een mooie dag en ik zie bij jou een lach op je gezicht.
Kan de dag nog mooier?
pi_71901732
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:09 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Conservatief voorop.
quote:
Het liberalisme heeft als uitgangspunt de vrijheid van het individu. Liberalen streven naar een samenleving waarin burgers grote vrijheden genieten, zoals de burgerrechten die het individu beschermen en de macht van de staat en de kerk beperken. Ook streeft het liberalisme naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. Ander speerpunt van het liberalisme is de scheiding van kerk en staat (onder andere als voorwaarde voor godsdienstige tolerantie). Ook willen liberalen dat de staatsinrichting wordt vastgelegd in een grondwet waarin ook de grondrechten van de burger staan.
Hoe rijmt zich dat met hetgeen Wilders en Verdonk verkondigen ? Ik stem nu trouwens al een tijdje D'66.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:15:55 #119
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71901786
Het lijkt me een heel verstandig besluit.

Op lokaal niveau slaat een partij als CDA, PvdA, PVV etc natuurlijk ook helemaal nergens op omdat in elke stad de issues compleet anders zijn. In feite zijn partijen in de gemeenteraad dus gewone lokale partijen, ook al lenen ze de naam van een landelijke partij.

Wilders heeft natuurlijk helemaal niks te winnen met lokale partijtjes die de naam PVV gebruiken maar gewoon hun eigen beleid maken. Dat is alleen maar riskant.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:16:35 #120
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71901800
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:12 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

De zon schijnt, het is een mooie dag en ik zie bij jou een lach op je gezicht.
Kan de dag nog mooier?

Ik heb vrij, de zon schijnt en de PVV gaat m'n stad niet besturen... Mijn dag kan niet meer stuk
pi_71901811
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef Clairvaux het volgende:
te doen.
Dan was ik blij geweest dat die faalhaas GW eindelijk eens eerlijk tegenover het stemvee zou zijn. En dat het fenomeen PVV snel de geschiedenisboeken in zou verdwijnen.
quote:
Het napraten van de Grote Leider GW siert je niet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71901840
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:15 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt me een heel verstandig besluit.

Op lokaal niveau slaat een partij als CDA, PvdA, PVV etc natuurlijk ook helemaal nergens op omdat in elke stad de issues compleet anders zijn. In feite zijn partijen in de gemeenteraad dus gewone lokale partijen, ook al lenen ze de naam van een landelijke partij.

Wilders heeft natuurlijk helemaal niks te winnen met lokale partijtjes die de naam PVV gebruiken maar gewoon hun eigen beleid maken. Dat is alleen maar riskant.
Maar de aanschaf van dat dure, onnodige kunstwerkje of vaak wel weer nuttig clubhuis voor hangjongeren wordt niet in Den Haag maar in de gemeenteraad bepaald.
Als je als partij vindt dat je daar geen invloed op hoeft te hebben terwijl je juist wel klaagt over diezelfde hangjongeren dan zet je jezelf wel te kijk.
pi_71901881
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:15 schreef SeLang het volgende:

Op lokaal niveau slaat een partij als CDA, PvdA, PVV etc natuurlijk ook helemaal nergens op omdat in elke stad de issues compleet anders zijn.
He?? het moslimprobleem is toch zoooo groot volgens GW, dat moet dan toch wel een probleem zijn in iedere stad/dorp/gehucht??? Werk aan de winkel dus voor Geert.....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:23:31 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71901938
Ach kom nou toch. Nu moet ene partij in 5 jaar opeens volwassen zijn. D66 is tot eind jaren 90 nog een jonge partij genoemd
pi_71901952
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef waht het volgende:

[..]

Het napraten van de Grote Leider GW siert je niet.
Wiens grote leider GW is weet ik niet, niet de mijne iig. Dat jij hem al zo ziet zegt wat over jou!
Screening van nieuwe mensen is van levensbelang. Beter een paar jaar wachten dan
a la LPF er een zooitje van maken.
Elke partij doet dat.

Niks mis mee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')