quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:43 schreef defabiman het volgende:
haha, het gif in bier heet alcohol =]
je hebt er de ballen verstand van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga je niet zo snel dood aan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:43 schreef defabiman het volgende:
haha, het gif in bier heet alcohol =]
je hebt er de ballen verstand van..
Het trapgat werkt wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
In een ander topic werd toch al gemeldt dat je van bier kanker kreeg dus wat is het probleem? (trouwens je krijgt ook kanker van frisdrank, chips en weet ik wat nog meer...ik zoek het trapgat maar op...oh wacht ik heb alleen maar een rolletje touw in huis voor het dichtknopen van de vuilniszakken dus dat werkt niet dan maar verder leven tot ik kanker krijg van alles wat ik eet)
Dat ik er kanker van krijg mag zo fijn zijn, maar er hoort niet iets vast in bier te zitten, ook even heineken aanklagen om dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
In een ander topic werd toch al gemeldt dat je van bier kanker kreeg dus wat is het probleem? (trouwens je krijgt ook kanker van frisdrank, chips en weet ik wat nog meer...ik zoek het trapgat maar op...oh wacht ik heb alleen maar een rolletje touw in huis voor het dichtknopen van de vuilniszakken dus dat werkt niet dan maar verder leven tot ik kanker krijg van alles wat ik eet)
Iets met een touw en ruimte om te daar rond te hangen, ik voelde me even moedeloos worden met al die topics die op FOK geopend worden met al dat voedsel waar je volgens wetenschappers allemaal kanker van krijgt/quote:
Misschien Battlefield Earth kijken nog eens dan maar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met een touw en ruimte om te daar rond te hangen, ik voelde me even moedeloos worden met al die topics die op FOK geopend worden met al dat voedsel waar je volgens wetenschappers allemaal kanker van krijgt/
Zou toch eens eest even gaan nakijken welke onderdelen het ding allemaal bevat voordat je bij Heineken iets aankaart wat gewoon een onderdeel van het ding is wat erin hoort te zitten, weet ik veel iets met een CO2 capsule of zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat ik er kanker van krijg mag zo fijn zijn, maar er hoort niet iets vast in bier te zitten, ook even heineken aanklagen om dit.
Ding heb ik vaak genoeg gehaald, hoort niets in te zitten, maar morgen maak ik hem open.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou toch eens eest even gaan nakijken welke onderdelen het apparaat allemaal bevat voordat je bij Heineken iets aankaart wat gewoon een onderdeel van het toestel is wat erin hoort te zitten, weet ik veel iets met een CO2 capsule of zo/
Ik hebquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misschien Battlefield Earth kijken nog eens dan maar?
Ik ging er net op inslaan, toen gingen mn buren schreeuwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:01 schreef foqqer het volgende:
Waarom niet nu, ipv ons in spanning te laten wachten
Laat ons weten wat je hebt gevonden, wij wachten in spanning!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ding heb ik vaak genoeg gehaald, hoort niets in te zitten, maar morgen maak ik hem open.
Dat het normaal niet rammelt wil niet zeggen dat er niks inzitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ding heb ik vaak genoeg gehaald, hoort niets in te zitten, maar morgen maak ik hem open.
Ewas, van bier krijg je geen kanker!!!!..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
Moet je niet boos worden op mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Ewas, van bier krijg je geen kanker!!!!..Je geneest er juist door, door het veel te nuttigen!..
Het reinigt lichaam en geest!..![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dat het normaal niet rammelt wil niet zeggen dat er niks inzit
Er zit een CO2 cilinder in het tapvat, om de druk hoog te houden. normaal zit deze vast op de bodem van het vat, maar waarschijnlijk is deze losgeraakt om de een of andere reden. Misschien teveel mee lopen schudden (jij of mensen in de winkel).
Als je het openmaakt kom je een witte cilinder tegen, met daarin heel veel kleine koolstofkorreltjes. Leuk om te hebben, maar verder nutteloos.
Veel plezier
Ben niet boos op jou!..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je niet boos worden op mijmaar op de wetenschappers die het onderzoek hebben gedaan en de Fokker die het gemeldt heeft.
Maar volgens wikipedia niet in Heineken-producten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:25 schreef Kriegel het volgende:
Nooit van een widget gehoord? Zitten ook altijd in blikjes Guinness.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Net open gemaakt, er zat zeeeeker geen widget in. Foto's volgen.
Schiet eens op met die foto's, wil jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Net open gemaakt, er zat zeeeeker geen widget in. Foto's volgen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:54 schreef Osramp het volgende:
Bier heeft wél VEEL vrouwelijke hormonen. Ga maar na; als je er genoeg van drinkt kun je ineens niet meer autorijden en begin je overdreven veel te praten.
Houd ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:31 schreef Wessiej het volgende:
Het was dus een losse C02 fles, maar het klopt niet, dop was eraf en dat ding zat los, daarom smaakte het bier dus zo luchtig en waterigEven klagen bij Heineken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel in de tapvaten. Logisch ook, zonder druk wordt tappen lastig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:18 schreef foqqer het volgende:
[..]
Maar volgens wikipedia niet in Heineken-producten.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:54 schreef Osramp het volgende:
Bier heeft wél VEEL vrouwelijke hormonen. Ga maar na; als je er genoeg van drinkt kun je ineens niet meer autorijden en begin je overdreven veel te praten.
Ze hebben mij geditchedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:32 schreef kapeens het volgende:
En hoe is het afgelopen met Heineken, want ik heb hier ook zo'n tapvat en die rammelt ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |