Met zijn vierkante gezicht...maar idd sinds die baard neem ik hem nog minder serieus..what's next?Sandalen en een wit gewaad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:01 schreef trovey het volgende:
Zonder baard ziet hij er beter uit...
Nee joh...meteen op water lopen die outfit slaat hij over.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:03 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Met zijn vierkante gezicht...maar idd sinds die baard neem ik hem nog minder serieus..what's next?Sandalen en een wit gewaad?
quote:
Boomsma > Jezusquote:
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
Zijn baard vind ik geen probleem. Waar ik me wel aan stoor bij hem is zijn overdreven moralistische, pseudo-pedagogische houding.
Ingegeven door (achterhaalde) Christelijke "normen en waarden" probeert hij kandidaten zoals in "40 dagen zonder sex" her op te voeden.. Hoe naïef, hoe irrelevant.
ik was laatst nog in Afrika. En ik ben het met je eens dat er zo min mogelijk blanken met goede bedoelingen moeten komen.. Die verpesten alles wat mooi is daar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....maar ik zie het nog gebeuren ook...mn barbie spelende vriendinnen vallen voor hem en vervolgens gaan ze opeens naar Afrika om " het woord" te verspreiden. Hou ik niet van ;-)
En dan worden ze verkracht door een groep negers die denken zo van hun AIDS te genezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....maar ik zie het nog gebeuren ook...mn barbie spelende vriendinnen vallen voor hem en vervolgens gaan ze opeens naar Afrika om " het woord" te verspreiden. Hou ik niet van ;-)
Helaas denken veel Afrikanen echt zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan worden ze verkracht door een groep negers die denken zo van hun AIDS te genezen
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
ik was laatst nog in Afrika. En ik ben het met je eens dat er zo min mogelijk blanken met goede bedoelingen moeten komen.. Die verpesten alles wat mooi is daar.
Lijkt me overbodig. Iedereen kent deze mediageile EO-er toch wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Manono het volgende:
doe dan even een foto in die OP luilak
Een Christen die voor condooms en abortus is. 't Moet niet gekker worden zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?
Je kent Arie met zijn baard toch wel? Waarom een foto? Het is gewoon Ken met een baard of heb je weinig fantasie?:Pquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Manono het volgende:
doe dan even een foto in die OP luilak
semie cynisch. Ik zou Arie meer waarderen als hij zonder het geloof condooms zou uitdelen... Zelfs met geloof!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?
Waarom zou je van hem eerder verwachten dan van een ander dat hij condooms zou gaan uitdelen daaR?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
semie cynisch. Ik zou Arie meer waarderen als hij zonder het geloof condooms zou uitdelen... Zelfs met geloof!
Maar condooms uitdelen in Afrika, dat zie ik hem niet doen.
Stelletje hypocrieten daar!
Maar ondertussen wel naakt in een gay-blad staan...hoever ga je om zieltjes te winnen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een Christen die voor condooms en abortus is. 't Moet niet gekker worden zeg
ik word niet iedere dag wakker met Arie neequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Lijkt me overbodig. Iedereen kent deze mediageile EO-er toch wel?
Lieve schat, als je daadwerkelijk zou lezen (en opletten), had je al lang geweten dat ik dit topic niet heb geopend.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:29 schreef Manono het volgende:
[..]
ik word niet iedere dag wakker met Arie nee
je opent een topic over een uiterlijk kenmerk van de man, zet er dan ook een foto bij, voor de leuk, voor de volledig
bij de FAQ kan je lezen hoe dat moet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Waarom zou je van hem eerder verwachten dan van een ander dat hij condooms zou gaan uitdelen daaR?
Het grote geld lonkt. Alle principes opzij, een relletje trappen en cashen. Hoe typerend voor de hypocrisie van dit soort mensen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Kwaliteit het volgende:
Arie Boomsma overweegt vertrek bij EO
Arie Boomsma twijfelt of hij wil blijven bij de publieke omroep EO. In RTL Boulevard vertelde de presentator donderdagavond dat hij eraan zit te denken om de omroep te verlaten. De laatste tijd ging het Boomsma niet bepaald voor de wind. De EO-presentator werd in maart geschorst door de omroep. De schorsing van drie maanden volgde op een fotoreportage voor L'Homo, de homo-uitgave van het tijdschrift Linda. Daarna werd nog voor de eerste uitzending de stekker een satirisch programma van Boomsma getrokken.
Het EO-boegbeeld baalt enorm dat de achterban van de evangelische omroep niet gelooft in zijn programma 'Loopt een man over het water'. "Ik ben zacht uitgedrukt teleurgesteld", vertelde de presentator.
"Dat mijn programma niet wordt uitgezonden, zie ik als een enorme gemiste kans", zei de 35-jarige domineeszoon zichtbaar aangeslagen. Boomsma begrijpt de beslissing van de EO, maar ziet in dat hij wederom lijnrecht tegenover de omroep staat.
"Het is een grote en moeilijke situatie. Ik ben in beraad en bezinning. Hoe het afloopt weet alleen de here zelf", lichtte de presentator toe. Het 'glazenbollenwerk' laat de presentator aan anderen over.
http://radio.nl/2003/home/medianieuws/144135.html
True, maar ik reageerde geloof ik ook niet op jou toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Dat verwacht ik juist niet van hem. Daarom issie zo irritant met zijn hippe gedoe.."ik ben een bn'er en daar ga ik zieltjes mee winnen" methode. Ik krijg er de kriebels van en vast vele met mij.
'je' als in 'iemand', stel 'je' voor dat je een topic opent blaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Lieve schat, als je daadwerkelijk zou lezen (en opletten), had je al lang geweten dat ik dit topic niet heb geopend.
Maar ik neem aan dat je via google inmiddels al een foto hebt gevonden van deze half-God met baard?
Ja maar toch ook zieltjes winnen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:33 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het grote geld lonkt. Alle principes opzij, een relletje trappen en cashen. Hoe typerend voor de hypocrisie van dit soort mensen..
Ook zieltjes winnen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:38 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja maar toch ook zieltjes winnen?
Arie is een held!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Nog even en hij doet de over het water lopen trucje
Noem je mij een meeloopstertje? En omdat ie een baard heeft is hij een anders-denkende?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arie is een held!
En die baard maakt hem een non-conformist, meeloopstertje!
Ja, dat klopt! Een echte breinstein ben je niet, is het wel einstein?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:51 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Noem je mij een meeloopstertje? En omdat ie een baard heeft is hij een anders-denkende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |