Met zijn vierkante gezicht...maar idd sinds die baard neem ik hem nog minder serieus..what's next?Sandalen en een wit gewaad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:01 schreef trovey het volgende:
Zonder baard ziet hij er beter uit...
Nee joh...meteen op water lopen die outfit slaat hij over.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:03 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Met zijn vierkante gezicht...maar idd sinds die baard neem ik hem nog minder serieus..what's next?Sandalen en een wit gewaad?
quote:
Boomsma > Jezusquote:
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
Zijn baard vind ik geen probleem. Waar ik me wel aan stoor bij hem is zijn overdreven moralistische, pseudo-pedagogische houding.
Ingegeven door (achterhaalde) Christelijke "normen en waarden" probeert hij kandidaten zoals in "40 dagen zonder sex" her op te voeden.. Hoe naïef, hoe irrelevant.
ik was laatst nog in Afrika. En ik ben het met je eens dat er zo min mogelijk blanken met goede bedoelingen moeten komen.. Die verpesten alles wat mooi is daar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....maar ik zie het nog gebeuren ook...mn barbie spelende vriendinnen vallen voor hem en vervolgens gaan ze opeens naar Afrika om " het woord" te verspreiden. Hou ik niet van ;-)
En dan worden ze verkracht door een groep negers die denken zo van hun AIDS te genezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....maar ik zie het nog gebeuren ook...mn barbie spelende vriendinnen vallen voor hem en vervolgens gaan ze opeens naar Afrika om " het woord" te verspreiden. Hou ik niet van ;-)
Helaas denken veel Afrikanen echt zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan worden ze verkracht door een groep negers die denken zo van hun AIDS te genezen
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
ik was laatst nog in Afrika. En ik ben het met je eens dat er zo min mogelijk blanken met goede bedoelingen moeten komen.. Die verpesten alles wat mooi is daar.
Lijkt me overbodig. Iedereen kent deze mediageile EO-er toch wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Manono het volgende:
doe dan even een foto in die OP luilak
Een Christen die voor condooms en abortus is. 't Moet niet gekker worden zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?
Je kent Arie met zijn baard toch wel? Waarom een foto? Het is gewoon Ken met een baard of heb je weinig fantasie?:Pquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Manono het volgende:
doe dan even een foto in die OP luilak
semie cynisch. Ik zou Arie meer waarderen als hij zonder het geloof condooms zou uitdelen... Zelfs met geloof!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?
Waarom zou je van hem eerder verwachten dan van een ander dat hij condooms zou gaan uitdelen daaR?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
semie cynisch. Ik zou Arie meer waarderen als hij zonder het geloof condooms zou uitdelen... Zelfs met geloof!
Maar condooms uitdelen in Afrika, dat zie ik hem niet doen.
Stelletje hypocrieten daar!
Maar ondertussen wel naakt in een gay-blad staan...hoever ga je om zieltjes te winnen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een Christen die voor condooms en abortus is. 't Moet niet gekker worden zeg
ik word niet iedere dag wakker met Arie neequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Lijkt me overbodig. Iedereen kent deze mediageile EO-er toch wel?
Lieve schat, als je daadwerkelijk zou lezen (en opletten), had je al lang geweten dat ik dit topic niet heb geopend.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:29 schreef Manono het volgende:
[..]
ik word niet iedere dag wakker met Arie nee
je opent een topic over een uiterlijk kenmerk van de man, zet er dan ook een foto bij, voor de leuk, voor de volledig
bij de FAQ kan je lezen hoe dat moet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Waarom zou je van hem eerder verwachten dan van een ander dat hij condooms zou gaan uitdelen daaR?
Het grote geld lonkt. Alle principes opzij, een relletje trappen en cashen. Hoe typerend voor de hypocrisie van dit soort mensen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Kwaliteit het volgende:
Arie Boomsma overweegt vertrek bij EO
Arie Boomsma twijfelt of hij wil blijven bij de publieke omroep EO. In RTL Boulevard vertelde de presentator donderdagavond dat hij eraan zit te denken om de omroep te verlaten. De laatste tijd ging het Boomsma niet bepaald voor de wind. De EO-presentator werd in maart geschorst door de omroep. De schorsing van drie maanden volgde op een fotoreportage voor L'Homo, de homo-uitgave van het tijdschrift Linda. Daarna werd nog voor de eerste uitzending de stekker een satirisch programma van Boomsma getrokken.
Het EO-boegbeeld baalt enorm dat de achterban van de evangelische omroep niet gelooft in zijn programma 'Loopt een man over het water'. "Ik ben zacht uitgedrukt teleurgesteld", vertelde de presentator.
"Dat mijn programma niet wordt uitgezonden, zie ik als een enorme gemiste kans", zei de 35-jarige domineeszoon zichtbaar aangeslagen. Boomsma begrijpt de beslissing van de EO, maar ziet in dat hij wederom lijnrecht tegenover de omroep staat.
"Het is een grote en moeilijke situatie. Ik ben in beraad en bezinning. Hoe het afloopt weet alleen de here zelf", lichtte de presentator toe. Het 'glazenbollenwerk' laat de presentator aan anderen over.
http://radio.nl/2003/home/medianieuws/144135.html
True, maar ik reageerde geloof ik ook niet op jou toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Dat verwacht ik juist niet van hem. Daarom issie zo irritant met zijn hippe gedoe.."ik ben een bn'er en daar ga ik zieltjes mee winnen" methode. Ik krijg er de kriebels van en vast vele met mij.
'je' als in 'iemand', stel 'je' voor dat je een topic opent blaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Lieve schat, als je daadwerkelijk zou lezen (en opletten), had je al lang geweten dat ik dit topic niet heb geopend.
Maar ik neem aan dat je via google inmiddels al een foto hebt gevonden van deze half-God met baard?
Ja maar toch ook zieltjes winnen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:33 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het grote geld lonkt. Alle principes opzij, een relletje trappen en cashen. Hoe typerend voor de hypocrisie van dit soort mensen..
Ook zieltjes winnen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:38 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja maar toch ook zieltjes winnen?
Arie is een held!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Nog even en hij doet de over het water lopen trucje
Noem je mij een meeloopstertje? En omdat ie een baard heeft is hij een anders-denkende?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arie is een held!
En die baard maakt hem een non-conformist, meeloopstertje!
Ja, dat klopt! Een echte breinstein ben je niet, is het wel einstein?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:51 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Noem je mij een meeloopstertje? En omdat ie een baard heeft is hij een anders-denkende?
Dat kan je toch lezen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:51 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Noem je mij een meeloopstertje?
Ik kijk geen tv...lees geen krant en toch heb ik die gevoelens bij hem...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Een echte breinstein ben je niet, is het wel einstein?Nee, dat maakt dat ie niet zo'n standaard gladgeschoren smoeltje heeft zoals half showbizz-land!
Is dit een aanname? Nogmaals..ik kijk geen tv en lees geen krantquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat kan je toch lezen!
Het is niet als je het de eerste keer niet goed leest, het bij de tweede keer lezen er niet meer staat.![]()
En toch heb je gevoelens voor hem.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:08 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Is dit een aanname? Nogmaals..ik kijk geen tv en lees geen krant
Oh please zeg....mijn hemelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En toch heb je gevoelens voor hem.
Wie denk je dat die gevoelens jou heeft gegeven? Via welke hogere macht denk je dat je in contact staat met Arie?
Of het jouw hemel wordt uiteindelijk, weet ik niet.quote:
Arie is iedereen zijn/haar hemel!quote:
Fijn dat je dat doet voor mij! Kom je me ook gratis condooms brengen? Of doe je het voor jezelf..zodat je in de hemel komt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Of het jouw hemel wordt uiteindelijk, weet ik niet.
Ligt aan de weg die je bewandelt. Is het de juiste, of is het een duistere.
Aan dit topic te zien geef je toe aan jaloezie. Dat is een zonde. Je bent op het verkeerde pad.
Ik zal voor je bidden.
Volgens mij kan je beter gratis condooms geven aan mensen die ze nuttig kunnen gebruiken!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:17 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Fijn dat je dat doet voor mij! Kom je me ook gratis condooms brengen? Of doe je het voor jezelf..zodat je in de hemel komt?
En jij dan..deel je je rijkdom met de minder bedeelden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Of het jouw hemel wordt uiteindelijk, weet ik niet.
Ligt aan de weg die je bewandelt. Is het de juiste, of is het een duistere.
Aan dit topic te zien geef je toe aan jaloezie. Dat is een zonde. Je bent op het verkeerde pad.
Hoezo, heb je eigenlijk een penis?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:17 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Fijn dat je dat doet voor mij! Kom je me ook gratis condooms brengen? Of doe je het voor jezelf..zodat je in de hemel komt?
Ja, ik geef je toch enigszins m'n aandacht in dit topic?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:19 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
En jij dan..deel je je rijkdom met de minder bedeelden?
Ja zie jij het gebeuren?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter gratis condooms geven aan mensen die ze nuttig kunnen gebruiken!
Nee.quote:
Nee heb geen penis:P Maar als jij als christen weet dat je buurvrouw zwaar in de financiele problemen zit..en jij hebt alles om haar uit die shit te helpen. Doe je het zonder verwachtingen? Geef je zonder verwachtingen terug...of geef je in de hoop dat diegene volgende zondag naast je zit in de kerk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoezo, heb je eigenlijk een penis?
[..]
Ja, ik geef je toch enigszins m'n aandacht in dit topic?
Ja, wacht eens even!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:29 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Nee heb geen penis:P Maar als jij als christen weet dat je buurvrouw zwaar in de financiele problemen zit..en jij hebt alles om haar uit die shit te helpen. Doe je het zonder verwachtingen? Geef je zonder verwachtingen terug...of geef je in de hoop dat diegene volgende zondag naast je zit in de kerk?
I'm a newbie! ;-) Wat is WFL?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, wacht eens even!
Maak er niet snel een WFL-topic van met je moeilijke vragen!
En ik houd niet van hypothetische vragen.
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:34 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
I'm a newbie! ;-) Wat is WFL?
Oh ja nee..nieuwe mensen mogen geen mening hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing.
Ah, ben je echt nieuw hier?
Welkom dan.
Hier: Newbie voorsteltopic deel 22
Uiteraard. Maar je merkte vast al op uit de reacties dat Arie hier een flinke fanbase heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:52 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Oh ja nee..nieuwe mensen mogen geen mening hebben?
Heerlijk! En gaat al dat geld naar vrouwen die verkracht zijn en daardoor hiv hebben opgelopen en hiv kindertjes hebben gekregen of gaat dat naar instanties die alleen het woord willen verkondigen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je merkte vast al op uit de reacties dat Arie hier een flinke fanbase heeft.
Er gaan hier T-shirts, mokken, dekbedovertrekken en meer van Arie over het forum.
Weet ik veel, ik lulde maar wat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:00 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Heerlijk! En gaat al dat geld naar vrouwen die verkracht zijn en daardoor hiv hebben opgelopen en hiv kindertjes hebben gekregen of gaat dat naar instanties die alleen het woord willen verkondigen?
Hehe maar je snapt mn punt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lulde maar wat.
Uit je openingspost of wat?quote:
Ja het is mijn mening...you're damn right.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Uit je openingspost of wat?
Volgens mij maakte je nergens een punt, maar deelde je enkel je mening.
Ja, dus er was geen sprake van een "punt".quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:07 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja het is mijn mening...you're damn right.
Ik zal je maar niet vragen wat je van Andries Knevel vindt he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:37 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
En toch blijft hij irritant!
Nou het is goed dat ie van het creationisme is afgestapt...maar idd daar krijg ik ook de kriebels van ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet vragen wat je van Andries Knevel vindt he?
Erg vooruitstrevend die Andre.. En dan alsnog op zondag geen tv aanzetten, zoals hij laatst toegaf in het programma Voetbal International.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Nou het is goed dat ie van het creationisme is afgestapt...maar idd daar krijg ik ook de kriebels van ja.
die boxershort is helemaal geil.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:53 schreef Kaasstengel het volgende:
[ afbeelding ]
toch een terechte klacht eigenlijk, zonder baard is ie veel lekkerder!
*dat boxershortquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
die boxershort is helemaal geil.
Die boxershortquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
*dat boxershort
IddBen benieuwd naar de inhoud
Nou waarschijnlijk heeft ie een tattoo van Jezus op zn lul zodat hij kan zeggen: Jesus is in you!quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
*dat boxershort
IddBen benieuwd naar de inhoud
Arie is de bastaard-zoon van God!quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk heeft ie een tattoo van Jezus op zn lul zodat hij kan zeggen: Jesus is in you!
Als het aan hem ligt welquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arie is de bastaard-zoon van God!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:10 schreef OldJeller het volgende:
Jij wil Arie gewoon voor jezelf, je wil 'm niet delen met God. Ongelovige!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |