We zijn tot 9 uur open, maar we moeten nog opruimen enzo dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En die zijn tegenwoordig tot 10 uur open ja
Helaas voor het personeel maar gelukkig voor de consument
Ik ben ook lief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef murp het volgende:
[..]
het kassameisje
ik vind dat altijd van die lieve meisjes-meisjes
Nee die neemt hij nooit mee (mag niet van mij) maar om een of andere duistere reden doet de afstandsbediening van de tv het niet meer en dus kunnen we niet naar het av kanaal zappen om te wii-en. En ik weiger om hem aan te sluiten op een ieniemini tvquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
Ola
Heeft R. de WII weer mee ofzo Hups?
Koop dan een nieuwe afstandbedieningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die neemt hij nooit mee (mag niet van mij) maar om een of andere duistere reden doet de afstandsbediening van de tv het niet meer en dus kunnen we niet naar het av kanaal zappen om te wii-en. En ik weiger om hem aan te sluiten op een ieniemini tv
Nah binnenkort ff nieuwe tv aanschaffen deze is al zo oudquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe afstandbediening![]()
Dat kan ook. Gewoon het probleem rigoureus aanpakkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah binnenkort ff nieuwe tv aanschaffen deze is al zo oud
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
ZIjn er ook kassameisjesvullers?
Nee ga ik zo kijken als ik terugkomquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef justmattie het volgende:
HUPPELSSSSS Heb je OEREND HARD al gezien?
Whiskey, als ik m'n biertje opheb schenk ik er ook maar 1 inquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ff mn vriend wegbrengen die gaat aan de whiskey bij vrienden
Oke oke okequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ga ik zo kijken als ik terugkom
We hebben hier iets van 5 flessen staan, kreeg hij allemaal voor zn verjaardagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whiskey, als ik m'n biertje opheb schenk ik er ook maar 1 in
Hierbij meld ik mij vrijwillig aan. It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:
Ik kreeg er 3 (nog lekkere goede ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben hier iets van 5 flessen staan, kreeg hij allemaal voor zn verjaardag
OLAAAAAAAAquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:02 schreef Perenijs het volgende:
De pin was vandaag op het werk kapot. Een grapjas riep dat om, met een excuses voor het ongemak, en dat de klanten nog wel contant of in natura (!!!![]()
) kon betalen.
Ik zag allemaal bejaarden verschrikt opkijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
OLAAAAAAAA
Echt, vrijdagmiddag grapjes ofniet!
Zulke dingen moeten wel eens kunnen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ik zag allemaal bejaarden verschrikt opkijken
Ik zou niet weten wat voor grapjes het waren. Met het omroepgespuis heb ik gelukkig niets te maken.
Dat is wel waar. Wij hebben ook wel eens buien waarin we elkaar met broodjes gaan bekogelen. Maar toch is het omroepgespuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zulke dingen moeten wel eens kunnen hoor
Dan is dan weer not done in een winkelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Wij hebben ook wel eens buien waarin we elkaar met broodjes gaan bekogelen. Maar toch is het omroepgespuis![]()
Zit je in de overuren Murp?quote:
Neequote:
Maar als je wil mag je hier wel baggeren hoorquote:
Als je Slowchat in de TT hadafgekort had ik de moeite niet eens genomen om te posten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als je wil mag je hier wel baggeren hoor
Ik zal het onthouden voor eventuele volgende delen die ik openquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je Slowchat in de TT hadafgekort had ik de moeite niet eens genomen om te posten.
Jij bent ook aardig zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor eventuele volgende delen die ik open
Het is half 2 snachts, ik kan niet zuipen omdat ik straks mn vriend moet ophalen (uit de kroeg notabene) en het is saai op FOK! en toch geef ik je "toestemming" dat je mag baggeren.quote:
Lieverdquote:
Zo groot is Emmen toch niet, kan hij niet fietsenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is half 2 snachts, ik kan niet zuipen omdat ik straks mn vriend moet ophalen (uit de kroeg notabene) en het is saai op FOK! en toch geef ik je "toestemming" dat je mag baggeren.
En dan nog zeuren dat ik niet aardig ben
Je doet toch iets fout als je je vriend uit de kroeg op moet halen, en ja het is vakantie, maar ik zeur heul niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is half 2 snachts, ik kan niet zuipen omdat ik straks mn vriend moet ophalen (uit de kroeg notabene) en het is saai op FOK! en toch geef ik je "toestemming" dat je mag baggeren.
En dan nog zeuren dat ik niet aardig ben
Geen fietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo groot is Emmen toch niet, kan hij niet fietsen
Heb hem ook gebracht, ook ik wil wel eens een avondje rustquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je doet toch iets fout als je je vriend uit de kroeg op moet halen, en ja het is vakantie, maar ik zeur heul niet.
Hij zou eerst as maandag weggaan maar dat gaat niet door. Hij gaat dus pas 31 aug wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
lopen dan maar
Wanneer gaat ie weer naar het werk? Rust genoeg heb je dan weer toch
Kun je de drukte nog wel aan dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zou eerst as maandag weggaan maar dat gaat niet door. Hij gaat dus pas 31 aug weg
3 weken langer sex voor jou dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zou eerst as maandag weggaan maar dat gaat niet door. Hij gaat dus pas 31 aug weg
Nee daarom heb ik hem net bij de kroeg gedumptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je de drukte nog wel aan dan?
Dat is inderdaad wel een heerlijk pluspuntquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
3 weken langer sex voor jou dus
Dus je bent trouw aan je partner?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een heerlijk pluspunt
Jij niet danquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus je bent trouw aan je partner?
Kwam zomaar bij me opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou ik niet trouw zijn aan mijn partner
Soms wel, maar meestal heeft het geen gunstig effect.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
heb jij ook altijd die drang om het eerste dat bij je opkomt te zeggen/typen?
Ik wel helaasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
heb jij ook altijd die drang om het eerste dat bij je opkomt te zeggen/typen?
Vooral wanneer je mensen graag de gek wat aansteektquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan soms wel leuk zijn hoor![]()
Te vaak heeft het inderdaad een ongunstige uitkomst
Balen hé, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mijn vriend zijn GSM had last van een lege batterij. Was ik zo lief om hem mijn foon mee te geven.
Nu is mijn foon dus kapot
Je moet wel op blijven letten hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
Hé, pagina 2 alweer...
In bed slaap ik liever, of doe ik andere dingen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet wel op blijven letten he
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In bed slaap ik liever, of doe ik andere dingen...
Nee, anders had je wel zo'n groen metertje gezien bij de icoontjes rechtsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hebben jullie eigenlijk ook een Fok! abo?
kijk maar bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, anders had je wel zo'n groen metertje gezien bij de icoontjes rechts
Jij helpt Danny aan zijn Bugatti ?!quote:
jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij helpt Danny aan zijn Bugatti ?!
quote:
Ik zie bij niemand dat hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, anders had je wel zo'n groen metertje gezien bij de icoontjes rechts
Kijk eens bij Murp, dat groene balkjequote:
Side note : Ik gebruik nog lekker de oude Fok! skin, maakt dit wat uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk eens bij Murp, dat groene balkje
Guess so. Probeer bagger eens?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Side note : Ik gebruik nog lekker de oude Fok! skin, maakt dit wat uit?
met van alles, photoshop, jasc animaton pro, screen recorder..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
Btw, waar maak jij die gifjes mee?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef justmattie het volgende:
Wtf ik zie ineens vet veel icoontjes erbij
Edit, en img tags en zoveel meer handigs!!!
Die van mij en jou bijvoorbeeld , jasc animaton pro gok ik?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef murp het volgende:
[..]
met van alles, photoshop, jasc animaton pro, screen recorder..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef justmattie het volgende:
Wtf ik zie ineens vet veel icoontjes erbij
Edit, en img tags en zoveel meer handigs!!!
Echt hequote:
Geen idee. Mijn scherm is opeens helemaal kapot. Kan alleen nog gebeld worden maar zie dan niet wie mij beltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Balen hé, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen ?
Neem een abbo, kan je je eigen instellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Wel jammer van dat schaap. Vond die tieten leuker
Ik mag pas in maart ofzo een nieuwequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn scherm is opeens helemaal kapot. Kan alleen nog gebeld worden maar zie dan niet wie mij belt![]()
Straks even kijken wat voor telefoon ik wil hebben
Zit ik wel aan te denken jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem een abbo, kan je je eigen instellen
Ted Teller (nodig: ¤ 95,000): ¤ 1,561.93quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik mag pas in maart ofzo een nieuwe
[..]
Zit ik wel aan te denken ja
15 jaren project is datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ted Teller (nodig: ¤ 95,000): ¤ 1,561.93
(te gaan: ¤ 93,438.07)
Ik besteed mijn geld aan nuttigere dingen. Bier bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
15 jaren project is dat![]()
Ik neem dan trouwens wel de goedkoopste
Ik was van plan nog even te wachten met een nieuwe foon. Mijn vriend dacht daar blijkbaar anders overquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik mag pas in maart ofzo een nieuwe
[..]
Zit ik wel aan te denken ja
die van jou, screenrecorder en jasc animation dingesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van mij en jou bijvoorbeeld , jasc animaton pro gok ik?
Voor dat geld kun je 3 flesjes halen manquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik besteed mijn geld aan nuttigere dingen. Bier bijvoorbeeld
Gelijk heeft ie, waarom wachten als je recht op een nieuwe hebtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was van plan nog even te wachten met een nieuwe foon. Mijn vriend dacht daar blijkbaar anders over
Nou 1 is wel genoeg dan hoor :pquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:24 schreef murp het volgende:
[..]
doen
dan maak ik de headers voor je
Moet jij niet naar de fok 10 jaar meetquote:
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de fok 10 jaar meet
Oh, ik ben vroeger wel paar keer geweest, maar ga nu niet denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeter
dan kom jij toch voor heel ONZquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh, ik ben vroeger wel paar keer geweest, maar ga nu niet denk ik
Gaat er verder niemand dan van ONZquote:
Ik zie de lol daar ook niet van inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeter
Fokmeets zijn ook raarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie de lol daar ook niet van inIk zit ook op een BMWforum en 2 a 3x per jaar zijn er meets in de buurt waar ik dan wel even heen ga. Maar dat is meer om '' de auto's kijken en wat bijpraten''
opzich lijkt het me wel leuk, omdat ik zoveel tijd aan FOK besteed, maar ik heb hier ook gewoon een gezin en zie FOK! meer als iets online achtigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie de lol daar ook niet van inIk zit ook op een BMWforum en 2 a 3x per jaar zijn er meets in de buurt waar ik dan wel even heen ga. Maar dat is meer om '' de auto's kijken en wat bijpraten''
Misschien om de users eens te zien. Maar op Fok!heb je ook nog een beetje anonimiteitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef murp het volgende:
[..]
opzich lijkt het me wel leuk, omdat ik zoveel tijd aan FOK besteed, maar ik heb hier ook gewoon een gezin en zie FOK! meer als iets online achtig
ja dat ook, ik denk alleen dat huppelmuts weet hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien om de users eens te zien. Maar op Fok!heb je ook nog een beetje anonimiteit
Echt welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
voor de rest ben ik niet de persoon in mijn fotoboek
Niet hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
ja dat ook, ik denk alleen dat huppelmuts weet hoe ik er uit zie
voor de rest ben ik niet de persoon in mijn fotoboek
Moet jij niet op stap en vrouwtjes scoren?quote:
Nee ik sla een keertje over jeweets, morgen misschien een dagje naar Amsterdam @ vondelpark @ acda en de munnikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet jij niet op stap en vrouwtjes scoren?
Elk weekend op stap begint ook te vervelen vind ik. M'n vriendin moet morgen om 7 uur weer werken dus daar heb ik nu ook niks aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik sla een keertje over jeweets, morgen misschien een dagje naar Amsterdam @ vondelpark @ acda en de munnik
Duwaids volgende week ga ik vast wel weer uit, ben ook wel gaar van het sunnen @ meertjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Elk weekend op stap begint ook te vervelen vind ik. M'n vriendin moet morgen om 7 uur weer werken dus daar heb ik nu ook niks aan
Naar Amsterdam is wel leuk, Acda en de Munnik dan weer niet![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Naar Amsterdam is wel leuk, Acda en de Munnik dan weer niet![]()
Was een feestje van niks zekerquote:
Het was heel gezellig hoor.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was heel gezellig hoor.
Nu gaat het thuis verder
Ik ga nog niet naar bed nog lange niet nog lange nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:52 schreef justmattie het volgende:
[..]private party
![]()
Ik kijk baantjer () uit en ga mn nest in
Welkom hoe is het met u?quote:
Niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog niet naar bed nog lange niet nog lange niet
Feestje is door het hele huisquote:
ja tochquote:
jeweettochhhhhhhhhquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
jeweettochhhhhhhhhIk ga mn nest in, have fun
![]()
Paul, ik ben blij dat je dit heugelijke moment met ons wilt vierenquote:
Wat let je om terug in bed te gaanquote:
Ik ging met de buuv op stapquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat let je om terug in bed te gaan
Hoeveel mensen heb je daarvoor moeten zuigen?quote:
Paranormale beursquote:
Daar heb ik maar 1 reactie op :quote:
Ik ben blijkbaar zeer mannelijk, mijn relatie is een grap en ik moet wat met een vrouw beginnenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 reactie op :_ !!!
*proest*quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zeer mannelijk, mijn relatie is een grap en ik moet wat met een vrouw beginnen
Zo zaten de buuv en ik dus ookquote:
Die paranormale shit is 1 pot natquote:
Ranzigquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:24 schreef Myraela het volgende:
Omg, dit noemen ze een taart.
[ afbeelding ]
Prrrrrrrtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef Myraela het volgende:
Dat terwijl we een poep-user hier hebben.
de meeste vaste gasten vonden ons niet meer leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef Myraela het volgende:
Dat terwijl we een poep-user hier hebben.
Ik weet het. Is ook alleen maar omdat ik alleen ben vandaag, anders bleef ik gewoon thuis.quote:
Jij bent een goede werknemerquote:
Weet ikquote:
Leuk dieet is datquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En toch, codeïne en koffie is goed. Krijg je toch een partij energie van
geen idee, voor ik het door had, al op invoeren gedruktquote:
verslavingsdrangquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen idee, voor ik het door had, al op invoeren gedrukt
Oke, nou tot de volgende keer dan maar weerquote:
Inderdaad. Lichaam vind het waarschijnlijk niet leuk vanavond, maar dat merken we vanzelfquote:
Het was rustig, alleen wat gezeur over een nieuwe KLB-mod. en daarna een vlinder die in de fik is gezet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, kan iemand me even een klein overzichtje geven van de relletjes en dergelijke die ik gemist heb afgelopen weekend?
Ik heb geen zin om me helemaal in te gaan lezen en zo.
Zal aan je denkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah knallende koppijn en nu moet ik minimaal 5 uur in de auto zitten
http://forum.fok.nl/topic/1328853quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, kan iemand me even een klein overzichtje geven van de relletjes en dergelijke die ik gemist heb afgelopen weekend?
Ik heb geen zin om me helemaal in te gaan lezen en zo.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Hehe ja stiekem weet ik wel dat dat topic over mij gaat hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JIJ BENT TOCH MOD?!!11 DOE NIET ZO SCHIJNHEILIG!
ik kan niet in @quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef justmattie het volgende:
Ik dacht dat dit een openbaar forum was
Jij bent echt raar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ik moest hierheen zeiden ze .............![]()
![]()
![]()
Reden tot feestvreugde, op de redactie zullen ze nu wel met koffie en gebak rondgaan denk ikquote:
Ik ook niet,,,,,, ben wel es wat vreemd, maar raar, nou neequote:
Ik vond die inzending voor Fok Idols of zoiets wel raar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet,,,,,, ben wel es wat vreemd, maar raar, nou nee
Best wel behoorlijk vreemd hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet,,,,,, ben wel es wat vreemd, maar raar, nou nee
Nee, BoWaquote:
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje geleden afgezworen had?quote:
Hij kreeg ontwenningsverschijnselenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje geleden afgezworen had?
Ik kreeg ineens weer een nostalgische bevliegingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje mijd als de pest, en je tijd verdoet in de KLB SC?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik moest gisteren "even" heen en weer naar Den Helder. Had dus knallende koppijn en dat heb ik geweten ook.
Ik had dus een afslag gemist en de eerstvolgende was Zwolle. Daar zo gigantisch fout gereden dat ik bijna bij de apenheul was
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik moest gisteren "even" heen en weer naar Den Helder. Had dus knallende koppijn en dat heb ik geweten ook.
Ik had dus een afslag gemist en de eerstvolgende was Zwolle. Daar zo gigantisch fout gereden dat ik bijna bij de apenheul was
Weet je de route alvast voor de meetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Aangezien dit topic inmiddels zich op pagina 6 bevindt durfde ik de gok wel te wagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje mijd als de pest, en je tijd verdoet in de KLB SC?
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef justmattie het volgende:
Ik kon in April m'n OV kaart ophalen maar dit ben ik ''vergeten''
zou dit nu nog kunnen, aangezien ik 'm maandag misschien nodig heb
Moet wel zeggen dat ik niemand ken die er zoveel maanden te laat mee was, maar toen ik hem na 2 maanden kwam ophalen werd er niets over gevraagd en werd hij gewoon klaargemaakt. En anders zeg je ze gewoon zoveel maanden in het buitenland stage te hebben gelopen.quote:
Ik kan dat ophaalbewijs ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik niemand ken die er zoveel maanden te laat mee was, maar toen ik hem na 2 maanden kwam ophalen werd er niets over gevraagd en werd hij gewoon klaargemaakt. En anders zeg je ze gewoon zoveel maanden in het buitenland stage te hebben gelopen.
In dat geval kun je het wel op je buik schrijven. Zonder afhaalbewijs geef ik je weinig kans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan dat ophaalbewijs ook niet meer vinden
Nou ja, ik ga nooit met het OV en nu wil ik eens een keer is dat ding verlopenDus dat vertel ik daar wel en dat ik dat bewijsje nooit hebt ontvangen
Godverdomme, als ik me kan indentificeren en mn OV nummer op de oude en nieuwe kaart zijn hetzelfde is er toch geen probleem. Wat een droeftoeters zijn het danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In dat geval kun je het wel op je buik schrijven. Zonder afhaalbewijs geef ik je weinig kans.
Ga er heen en probeer het uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Godverdomme, als ik me kan indentificeren en mn OV nummer op de oude en nieuwe kaart zijn hetzelfde is er toch geen probleem. Wat een droeftoeters zijn het dan
Ga ik zo ook doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga er heen en probeer het uit.
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:33 schreef justmattie het volgende:
Ik heb gewoon de OV kaart mee gekregen![]()
Mooi verhaaltje eromheen verteld, ding nooit gekregen blablaquote:
Ik niet, heb genoeg aan mijn abbo op dit moment. Maar zal toch eens overmoetenquote:
kom, hij smaakte schijnbaar erg goedquote:
Lijkt mij een goede reden om niet te luisterenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK KOM ZO OP RADIO VERONICA MET MIJN MOPJE
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede reden om niet te luisteren
Heb je wel een zware stem opgezet, of horen we dan een piepstemmetje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK KOM ZO OP RADIO VERONICA MET MIJN MOPJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |