We zijn tot 9 uur open, maar we moeten nog opruimen enzo dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En die zijn tegenwoordig tot 10 uur open ja
Helaas voor het personeel maar gelukkig voor de consument
Ik ben ook lief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef murp het volgende:
[..]
het kassameisje
ik vind dat altijd van die lieve meisjes-meisjes
Nee die neemt hij nooit mee (mag niet van mij) maar om een of andere duistere reden doet de afstandsbediening van de tv het niet meer en dus kunnen we niet naar het av kanaal zappen om te wii-en. En ik weiger om hem aan te sluiten op een ieniemini tvquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
Ola
Heeft R. de WII weer mee ofzo Hups?
Koop dan een nieuwe afstandbedieningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die neemt hij nooit mee (mag niet van mij) maar om een of andere duistere reden doet de afstandsbediening van de tv het niet meer en dus kunnen we niet naar het av kanaal zappen om te wii-en. En ik weiger om hem aan te sluiten op een ieniemini tv
Nah binnenkort ff nieuwe tv aanschaffen deze is al zo oudquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe afstandbediening![]()
Dat kan ook. Gewoon het probleem rigoureus aanpakkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah binnenkort ff nieuwe tv aanschaffen deze is al zo oud
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
ZIjn er ook kassameisjesvullers?
Nee ga ik zo kijken als ik terugkomquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef justmattie het volgende:
HUPPELSSSSS Heb je OEREND HARD al gezien?
Whiskey, als ik m'n biertje opheb schenk ik er ook maar 1 inquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ff mn vriend wegbrengen die gaat aan de whiskey bij vrienden
Oke oke okequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ga ik zo kijken als ik terugkom
We hebben hier iets van 5 flessen staan, kreeg hij allemaal voor zn verjaardagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whiskey, als ik m'n biertje opheb schenk ik er ook maar 1 in
Hierbij meld ik mij vrijwillig aan. It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:
Ik kreeg er 3 (nog lekkere goede ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben hier iets van 5 flessen staan, kreeg hij allemaal voor zn verjaardag
OLAAAAAAAAquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:02 schreef Perenijs het volgende:
De pin was vandaag op het werk kapot. Een grapjas riep dat om, met een excuses voor het ongemak, en dat de klanten nog wel contant of in natura (!!!![]()
) kon betalen.
Ik zag allemaal bejaarden verschrikt opkijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
OLAAAAAAAA
Echt, vrijdagmiddag grapjes ofniet!
Zulke dingen moeten wel eens kunnen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ik zag allemaal bejaarden verschrikt opkijken
Ik zou niet weten wat voor grapjes het waren. Met het omroepgespuis heb ik gelukkig niets te maken.
Dat is wel waar. Wij hebben ook wel eens buien waarin we elkaar met broodjes gaan bekogelen. Maar toch is het omroepgespuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zulke dingen moeten wel eens kunnen hoor
Dan is dan weer not done in een winkelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Wij hebben ook wel eens buien waarin we elkaar met broodjes gaan bekogelen. Maar toch is het omroepgespuis![]()
Zit je in de overuren Murp?quote:
Neequote:
Maar als je wil mag je hier wel baggeren hoorquote:
Als je Slowchat in de TT hadafgekort had ik de moeite niet eens genomen om te posten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als je wil mag je hier wel baggeren hoor
Ik zal het onthouden voor eventuele volgende delen die ik openquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je Slowchat in de TT hadafgekort had ik de moeite niet eens genomen om te posten.
Jij bent ook aardig zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor eventuele volgende delen die ik open
Het is half 2 snachts, ik kan niet zuipen omdat ik straks mn vriend moet ophalen (uit de kroeg notabene) en het is saai op FOK! en toch geef ik je "toestemming" dat je mag baggeren.quote:
Lieverdquote:
Zo groot is Emmen toch niet, kan hij niet fietsenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is half 2 snachts, ik kan niet zuipen omdat ik straks mn vriend moet ophalen (uit de kroeg notabene) en het is saai op FOK! en toch geef ik je "toestemming" dat je mag baggeren.
En dan nog zeuren dat ik niet aardig ben
Je doet toch iets fout als je je vriend uit de kroeg op moet halen, en ja het is vakantie, maar ik zeur heul niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is half 2 snachts, ik kan niet zuipen omdat ik straks mn vriend moet ophalen (uit de kroeg notabene) en het is saai op FOK! en toch geef ik je "toestemming" dat je mag baggeren.
En dan nog zeuren dat ik niet aardig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |