Slaap lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
jeweettochhhhhhhhhIk ga mn nest in, have fun
![]()
Paul, ik ben blij dat je dit heugelijke moment met ons wilt vierenquote:
Wat let je om terug in bed te gaanquote:
Ik ging met de buuv op stapquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat let je om terug in bed te gaan
Hoeveel mensen heb je daarvoor moeten zuigen?quote:
Paranormale beursquote:
Daar heb ik maar 1 reactie op :quote:
Ik ben blijkbaar zeer mannelijk, mijn relatie is een grap en ik moet wat met een vrouw beginnenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 reactie op :_ !!!
*proest*quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zeer mannelijk, mijn relatie is een grap en ik moet wat met een vrouw beginnen
Zo zaten de buuv en ik dus ookquote:
Die paranormale shit is 1 pot natquote:
Ranzigquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:24 schreef Myraela het volgende:
Omg, dit noemen ze een taart.
[ afbeelding ]
Prrrrrrrtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef Myraela het volgende:
Dat terwijl we een poep-user hier hebben.
de meeste vaste gasten vonden ons niet meer leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef Myraela het volgende:
Dat terwijl we een poep-user hier hebben.
Ik weet het. Is ook alleen maar omdat ik alleen ben vandaag, anders bleef ik gewoon thuis.quote:
Jij bent een goede werknemerquote:
Weet ikquote:
Leuk dieet is datquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik![]()
En toch, codeïne en koffie is goed. Krijg je toch een partij energie van
geen idee, voor ik het door had, al op invoeren gedruktquote:
verslavingsdrangquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen idee, voor ik het door had, al op invoeren gedrukt
Oke, nou tot de volgende keer dan maar weerquote:
Inderdaad. Lichaam vind het waarschijnlijk niet leuk vanavond, maar dat merken we vanzelfquote:
Het was rustig, alleen wat gezeur over een nieuwe KLB-mod. en daarna een vlinder die in de fik is gezet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, kan iemand me even een klein overzichtje geven van de relletjes en dergelijke die ik gemist heb afgelopen weekend?
Ik heb geen zin om me helemaal in te gaan lezen en zo.
Zal aan je denkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah knallende koppijn en nu moet ik minimaal 5 uur in de auto zitten
http://forum.fok.nl/topic/1328853quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, kan iemand me even een klein overzichtje geven van de relletjes en dergelijke die ik gemist heb afgelopen weekend?
Ik heb geen zin om me helemaal in te gaan lezen en zo.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Hehe ja stiekem weet ik wel dat dat topic over mij gaat hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JIJ BENT TOCH MOD?!!11 DOE NIET ZO SCHIJNHEILIG!
ik kan niet in @quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef justmattie het volgende:
Ik dacht dat dit een openbaar forum was
Jij bent echt raar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ik moest hierheen zeiden ze .............![]()
![]()
![]()
Reden tot feestvreugde, op de redactie zullen ze nu wel met koffie en gebak rondgaan denk ikquote:
Ik ook niet,,,,,, ben wel es wat vreemd, maar raar, nou neequote:
Ik vond die inzending voor Fok Idols of zoiets wel raar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet,,,,,, ben wel es wat vreemd, maar raar, nou nee
Best wel behoorlijk vreemd hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet,,,,,, ben wel es wat vreemd, maar raar, nou nee
Nee, BoWaquote:
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje geleden afgezworen had?quote:
Hij kreeg ontwenningsverschijnselenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje geleden afgezworen had?
Ik kreeg ineens weer een nostalgische bevliegingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje mijd als de pest, en je tijd verdoet in de KLB SC?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik moest gisteren "even" heen en weer naar Den Helder. Had dus knallende koppijn en dat heb ik geweten ook.
Ik had dus een afslag gemist en de eerstvolgende was Zwolle. Daar zo gigantisch fout gereden dat ik bijna bij de apenheul was
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik moest gisteren "even" heen en weer naar Den Helder. Had dus knallende koppijn en dat heb ik geweten ook.
Ik had dus een afslag gemist en de eerstvolgende was Zwolle. Daar zo gigantisch fout gereden dat ik bijna bij de apenheul was
Weet je de route alvast voor de meetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Aangezien dit topic inmiddels zich op pagina 6 bevindt durfde ik de gok wel te wagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze reeks al een tijdje mijd als de pest, en je tijd verdoet in de KLB SC?
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef justmattie het volgende:
Ik kon in April m'n OV kaart ophalen maar dit ben ik ''vergeten''
zou dit nu nog kunnen, aangezien ik 'm maandag misschien nodig heb
Moet wel zeggen dat ik niemand ken die er zoveel maanden te laat mee was, maar toen ik hem na 2 maanden kwam ophalen werd er niets over gevraagd en werd hij gewoon klaargemaakt. En anders zeg je ze gewoon zoveel maanden in het buitenland stage te hebben gelopen.quote:
Ik kan dat ophaalbewijs ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik niemand ken die er zoveel maanden te laat mee was, maar toen ik hem na 2 maanden kwam ophalen werd er niets over gevraagd en werd hij gewoon klaargemaakt. En anders zeg je ze gewoon zoveel maanden in het buitenland stage te hebben gelopen.
In dat geval kun je het wel op je buik schrijven. Zonder afhaalbewijs geef ik je weinig kans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan dat ophaalbewijs ook niet meer vinden
Nou ja, ik ga nooit met het OV en nu wil ik eens een keer is dat ding verlopenDus dat vertel ik daar wel en dat ik dat bewijsje nooit hebt ontvangen
Godverdomme, als ik me kan indentificeren en mn OV nummer op de oude en nieuwe kaart zijn hetzelfde is er toch geen probleem. Wat een droeftoeters zijn het danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In dat geval kun je het wel op je buik schrijven. Zonder afhaalbewijs geef ik je weinig kans.
Ga er heen en probeer het uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Godverdomme, als ik me kan indentificeren en mn OV nummer op de oude en nieuwe kaart zijn hetzelfde is er toch geen probleem. Wat een droeftoeters zijn het dan
Ga ik zo ook doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga er heen en probeer het uit.
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:33 schreef justmattie het volgende:
Ik heb gewoon de OV kaart mee gekregen![]()
Mooi verhaaltje eromheen verteld, ding nooit gekregen blablaquote:
Ik niet, heb genoeg aan mijn abbo op dit moment. Maar zal toch eens overmoetenquote:
kom, hij smaakte schijnbaar erg goedquote:
Lijkt mij een goede reden om niet te luisterenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK KOM ZO OP RADIO VERONICA MET MIJN MOPJE
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede reden om niet te luisteren
Heb je wel een zware stem opgezet, of horen we dan een piepstemmetje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK KOM ZO OP RADIO VERONICA MET MIJN MOPJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |