Sjonge jonge. Wordt denk ik een cadeau voor haar volgende verjaardag!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat is die sjaal jaernstig he.
![]()
want ik wil dingen bij topshop bestellen wat in totaal boven de 1200 euro uitkomtquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
want ik wil dingen bij topshop bestellen wat in totaal boven de 1200 euro uitkomt![]()
![]()
maar winkelen is zo leeeeuk![]()
Heb je ooit eens iets geretourneerd naar Topshop? Zo ja, wat kost dat en werkt het een beetjequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
want ik wil dingen bij topshop bestellen wat in totaal boven de 1200 euro uitkomt![]()
![]()
maar winkelen is zo leeeeuk![]()
Volgens mij kan dat niet... Dat vind ik ook zo klote he, en je moet een creditcard hebben. Zoveel gedoequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je ooit eens iets geretourneerd naar Topshop? Zo ja, wat kost dat en werkt het een beetje? Want dat weerhoudt me ervan daar te bestellen.. ze hebben zoveel leuks
!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
En dat zijn alleen maar zwart/grijze dingen (broek, coltrui en vest). Terwijl ik juist allemaal gekleurde dingen had besteld zodat ik wat variatie zou hebben in mijn kledingkast.
Thaaanks!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef Linnie20v het volgende:WB Enfermera!!!
Je hebt niet veel gemist hier, enkel wat space-outfitjes (lees: veel pailletstof) en erg veel bont![]()
Uhm, geen idee, nog nooit iets teruggestuurd. Maar ik geloof dat het wel kan hoor, en ik had gewoon van alles size 8 genomen, dat is als het goed is maat 36, en het paste gelukkig allemaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je ooit eens iets geretourneerd naar Topshop? Zo ja, wat kost dat en werkt het een beetje? Want dat weerhoudt me ervan daar te bestellen.. ze hebben zoveel leuks
!
Die broek is goed hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:08 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik gehouden trouwens.
Ik heb teruggemaild hoe het dan kan dat ik bij een eerdere '1e herinnering' geen aanmaningskosten moest betalen. Kreeg daarop terug dat dat wél moest. (Joh, ik kan toch wel lezen? Het stond NIET op m'n factuur.)quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zou ik terugmailen met gegevens wanneer je laatste saldo update is gedaan, en vragen wanneer volgens hen de betalingstermijn verstreken is. Open anders eens een topic in WGR in hoeverre dit toegestaan is, die extra kosten bij de eerste herinnering?
Dit vind ik nou echt een gevalletje "Radar" ofzo:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:19 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb teruggemaild hoe het dan kan dat ik bij een eerdere '1e herinnering' geen aanmaningskosten moest betalen. Kreeg daarop terug dat dat wél moest. (Joh, ik kan toch wel lezen? Het stond NIET op m'n factuur.)
Heb teruggemaild dat dat niet zo was, dat ik dit echt te belachelijk voor woorden vind, en dat ze een van hun betere klanten aan het kwijtraken door de manier waarop zij de laatste tijd met hun klanten omgaan.
Krijg ik gewoon GEEN REACTIE meer op. wtffff.![]()
![]()
Nu je het zegt, inderdaad. Sowieso dat ze nu ineens niet meer reageren. WHUTTTT?! Als dit in de AH of de 'levende-lijve'H&M was gebeurd had ik zéééker de bedrijfsleider erbij gewild. Jammer genoeg werkt dit niet zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een gevalletje "Radar" ofzo:
- Je hebt die factuur met herinnering waar geen aanmaning op staat
- Tussentijds zijn de algemene voorwaarden veranderd
- Hier zijn bestaande klanten niet van op de hoogte gesteld, en je bent als bestaande klant zeker niet akkoord gegaan met die nieuwe voorwaarden
- Oftewel, ze mogen dit niet rekenen
Toch?
Bel op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, inderdaad. Sowieso dat ze nu ineens niet meer reageren. WHUTTTT?! Als dit in de AH of de 'levende-lijve'H&M was gebeurd had ik zéééker de bedrijfsleider erbij gewild. Jammer genoeg werkt dit niet zo.![]()
Ik ben wel echt fuuucking pissig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |