Omdat er bij de kassa een nog niet afgeronde wijziging of bestelling ligt. Je moet dus nog even het bestelproces afmaken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef warrel het volgende:
Waarom staat dit 'Bij de kassa ligt een nog niet afgeronde bestelling/wijziging.' bij m'n 'Nog niet geleverde bestellingen' in rode letters?
Je hebt gelijk, al was het gekke dat ik de bestelling moest afmaken met niets bij de kassa.. Maar nu lijkt het weer goed te gaan. Thanks!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Omdat er bij de kassa een nog niet afgeronde wijziging of bestelling ligt. Je moet dus nog even het bestelproces afmaken.
aah jeetje dat meen je nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef Kleintje19 het volgende:
TEEEEERING, ze hebben gewoon mijn bestelling van 200 euro eruit gegooid, AL MIJN SPULLEN!!!!
Had je kortingscodes gebruikt dan? Of gewoon zomaar? Wel balen zegquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef Kleintje19 het volgende:
TEEEEERING, ze hebben gewoon mijn bestelling van 200 euro eruit gegooid, AL MIJN SPULLEN!!!!
gewoon zomaar... ik kreeg een 10% code en die heb ik niet eens gebruikt, er zat een jurkje bij dat ik zo graag wilde, en nu poef, wegquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had je kortingscodes gebruikt dan? Of gewoon zomaar? Wel balen zeg.
is dat een jurk?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef alors het volgende:
nou gelukkig maar
ik heb nogmaals gefaald, mw jurkje en riem, en ik zie nu dit. Ik had er al een zwak voor en vind het eigenlijk wel heel tof staan bij haar
[ afbeelding ]
Het is een oversized shirt die je als jurk kunt dragenquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is dat een jurk?
vind hem meer een ik-heb-de-trui-van-me-broer gepikt jurk
Mogen ze niet doen, als je belt of een mail stuurt halen ze het weer weg. Je hoort inderdaad eerst 2 herinneringen te krijgen, daarna mogen ze je aanleveren en/of aanmaningskosten rekenen. Maar goed, ze proberen het altijd, en er zullen genoeg mensen zijn aan wie ze zo wat extra's verdienen (want ze draaien al zow einig omzetquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef maartjeh het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat je bij de EERSTE herrinnering meteen aanmaningskosten á ¤5,95 krijgt??
Dan ga ik daar nu METEEN over mailen. Ik krijg een 1e herrinnering, meteen +¤5,95. HALLOOOO er zijn ook mensen op vakantie?! (Eh ja, ik nu niet hoor, maar daar gaat 't niet om.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mogen ze niet doen, als je belt of een mail stuurt halen ze het weer weg. Je hoort inderdaad eerst 2 herinneringen te krijgen, daarna mogen ze je aanleveren en/of aanmaningskosten rekenen. Maar goed, ze proberen het altijd, en er zullen genoeg mensen zijn aan wie ze zo wat extra's verdienen (want ze draaien al zow einig omzet).
Dan zou ik terugmailen met gegevens wanneer je laatste saldo update is gedaan, en vragen wanneer volgens hen de betalingstermijn verstreken is. Open anders eens een topic in WGR in hoeverre dit toegestaan is, die extra kosten bij de eerste herinnering?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef maartjeh het volgende:
WHUTTTTT?!
'Beste Tamara,
Bedankt voor je e-mail.
Bij H&M kun je op ieder gewenst tijdstip on-line zien hoe hoog je saldo is. Dat is niet bij ieder bedrijf zo, vandaar dat de meeste andere bedrijven je wel een extra herinnering sturen zonder aanmaningskosten. Maar het is wel toegestaan om je bij de volgende factuur herinneringskosten te rekenen.
We kunnen het dus helaas niet voor je verwijderen.
Wij hopen je hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.'
Ja, TEN EERSTE;
alsof het saldo bijgewerkt wordt op de H&M-site. Uh, NEE.
Ten tweede; een herinnering is niet voor niets een HERINNERING en misschien was ik wel op vakantie????
![]()
![]()
Serieus dit vind ik zooooo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |