abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72072227
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:36 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb ook gefaald

[ afbeelding ]
Gelukkig, ik ben niet de enige
pi_72074708

wel beetje eentonig kwa kleur, maar ach
pi_72079984
En weer mijn verlanglijstje + inloggegevens weg
know'm sayin?
word? word.
pi_72083669
@ Alors, het zijn heerlijke schoentjes, lekker luchtig maar toch stevig genoeg om een hele dag in rond te lopen
pi_72088385
ok ik had nog andere besteld, dus ik kijk wel welke leuker zijn.

....of beide als ik niet kan kiezen
know'm sayin?
word? word.
pi_72092517
Waar vinden jullie al die schattige sandaaltjes en waarom vind ik ze niet

Het erge is, ik kan ze nu niet eens meer vinden in dit topic. Ik word gek!
I would go along with someone like you
pi_72092782
Waarom staat dit 'Bij de kassa ligt een nog niet afgeronde bestelling/wijziging.' bij m'n 'Nog niet geleverde bestellingen' in rode letters?
I will take the sun in my mouth
pi_72092949
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef warrel het volgende:
Waarom staat dit 'Bij de kassa ligt een nog niet afgeronde bestelling/wijziging.' bij m'n 'Nog niet geleverde bestellingen' in rode letters?
Omdat er bij de kassa een nog niet afgeronde wijziging of bestelling ligt. Je moet dus nog even het bestelproces afmaken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_72093344
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Omdat er bij de kassa een nog niet afgeronde wijziging of bestelling ligt. Je moet dus nog even het bestelproces afmaken.
Je hebt gelijk, al was het gekke dat ik de bestelling moest afmaken met niets bij de kassa.. Maar nu lijkt het weer goed te gaan. Thanks!
I will take the sun in my mouth
pi_72099502
Gisteren bij een echte H&M geweest, en niet eens iets gekocht Vind de webshop veel overzichtelijker haha
I had a signature once. It was awful.
pi_72099547
Ik sta nog steeds niet manco.
pi_72105235
TEEEEERING, ze hebben gewoon mijn bestelling van 200 euro eruit gegooid, AL MIJN SPULLEN!!!!
pi_72105250
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef Kleintje19 het volgende:
TEEEEERING, ze hebben gewoon mijn bestelling van 200 euro eruit gegooid, AL MIJN SPULLEN!!!!
aah jeetje dat meen je niet klote zeg.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:39:03 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72105274
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef Kleintje19 het volgende:
Had je kortingscodes gebruikt dan? Of gewoon zomaar? Wel balen zeg .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_72105291
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Had je kortingscodes gebruikt dan? Of gewoon zomaar? Wel balen zeg .
gewoon zomaar... ik kreeg een 10% code en die heb ik niet eens gebruikt, er zat een jurkje bij dat ik zo graag wilde, en nu poef, weg
pi_72105351
WTF??? en nu staat het er weer
ik ging opnieuw bestellen, en ineens heb ik alles dubbel
*slaakt een diepe zucht*
pi_72105421
nou gelukkig maar

ik heb nogmaals gefaald, mw jurkje en riem, en ik zie nu dit. Ik had er al een zwak voor en vind het eigenlijk wel heel tof staan bij haar

know'm sayin?
word? word.
pi_72105593
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef alors het volgende:
nou gelukkig maar

ik heb nogmaals gefaald, mw jurkje en riem, en ik zie nu dit. Ik had er al een zwak voor en vind het eigenlijk wel heel tof staan bij haar

[ afbeelding ]
is dat een jurk?
vind hem meer een ik-heb-de-trui-van-me-broer gepikt jurk
pi_72105635
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:55 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

is dat een jurk?
vind hem meer een ik-heb-de-trui-van-me-broer gepikt jurk
Het is een oversized shirt die je als jurk kunt dragen
know'm sayin?
word? word.
pi_72106143
Is het tegenwoordig normaal dat je bij de EERSTE herrinnering meteen aanmaningskosten á ¤5,95 krijgt??
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:26:42 #171
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72106247
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef maartjeh het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat je bij de EERSTE herrinnering meteen aanmaningskosten á ¤5,95 krijgt??
Mogen ze niet doen, als je belt of een mail stuurt halen ze het weer weg. Je hoort inderdaad eerst 2 herinneringen te krijgen, daarna mogen ze je aanleveren en/of aanmaningskosten rekenen. Maar goed, ze proberen het altijd, en er zullen genoeg mensen zijn aan wie ze zo wat extra's verdienen (want ze draaien al zow einig omzet ).
pi_72106360
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mogen ze niet doen, als je belt of een mail stuurt halen ze het weer weg. Je hoort inderdaad eerst 2 herinneringen te krijgen, daarna mogen ze je aanleveren en/of aanmaningskosten rekenen. Maar goed, ze proberen het altijd, en er zullen genoeg mensen zijn aan wie ze zo wat extra's verdienen (want ze draaien al zow einig omzet ).
Dan ga ik daar nu METEEN over mailen. Ik krijg een 1e herrinnering, meteen +¤5,95. HALLOOOO er zijn ook mensen op vakantie?! (Eh ja, ik nu niet hoor, maar daar gaat 't niet om. )
pi_72107887
WHUTTTTT?!

'Beste Tamara,

Bedankt voor je e-mail.

Bij H&M kun je op ieder gewenst tijdstip on-line zien hoe hoog je saldo is. Dat is niet bij ieder bedrijf zo, vandaar dat de meeste andere bedrijven je wel een extra herinnering sturen zonder aanmaningskosten. Maar het is wel toegestaan om je bij de volgende factuur herinneringskosten te rekenen.

We kunnen het dus helaas niet voor je verwijderen.

Wij hopen je hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.'

Ja, TEN EERSTE;
alsof het saldo bijgewerkt wordt op de H&M-site. Uh, NEE.
Ten tweede; een herinnering is niet voor niets een HERINNERING en misschien was ik wel op vakantie????

Serieus dit vind ik zooooo slecht.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:36:59 #174
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72107944
Huh. Mijn levering zou eind augustus komen, staat er nu ineens: Helaas te laat, nieuwe levering: begin september. Wtf?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:40:24 #175
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72108020
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef maartjeh het volgende:
WHUTTTTT?!

'Beste Tamara,

Bedankt voor je e-mail.

Bij H&M kun je op ieder gewenst tijdstip on-line zien hoe hoog je saldo is. Dat is niet bij ieder bedrijf zo, vandaar dat de meeste andere bedrijven je wel een extra herinnering sturen zonder aanmaningskosten. Maar het is wel toegestaan om je bij de volgende factuur herinneringskosten te rekenen.

We kunnen het dus helaas niet voor je verwijderen.

Wij hopen je hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.'

Ja, TEN EERSTE;
alsof het saldo bijgewerkt wordt op de H&M-site. Uh, NEE.
Ten tweede; een herinnering is niet voor niets een HERINNERING en misschien was ik wel op vakantie????

Serieus dit vind ik zooooo slecht.
Dan zou ik terugmailen met gegevens wanneer je laatste saldo update is gedaan, en vragen wanneer volgens hen de betalingstermijn verstreken is. Open anders eens een topic in WGR in hoeverre dit toegestaan is, die extra kosten bij de eerste herinnering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')