abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72072227
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:36 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb ook gefaald

[ afbeelding ]
Gelukkig, ik ben niet de enige
pi_72074708

wel beetje eentonig kwa kleur, maar ach
pi_72079984
En weer mijn verlanglijstje + inloggegevens weg
know'm sayin?
word? word.
pi_72083669
@ Alors, het zijn heerlijke schoentjes, lekker luchtig maar toch stevig genoeg om een hele dag in rond te lopen
pi_72088385
ok ik had nog andere besteld, dus ik kijk wel welke leuker zijn.

....of beide als ik niet kan kiezen
know'm sayin?
word? word.
pi_72092517
Waar vinden jullie al die schattige sandaaltjes en waarom vind ik ze niet

Het erge is, ik kan ze nu niet eens meer vinden in dit topic. Ik word gek!
I would go along with someone like you
pi_72092782
Waarom staat dit 'Bij de kassa ligt een nog niet afgeronde bestelling/wijziging.' bij m'n 'Nog niet geleverde bestellingen' in rode letters?
I will take the sun in my mouth
pi_72092949
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef warrel het volgende:
Waarom staat dit 'Bij de kassa ligt een nog niet afgeronde bestelling/wijziging.' bij m'n 'Nog niet geleverde bestellingen' in rode letters?
Omdat er bij de kassa een nog niet afgeronde wijziging of bestelling ligt. Je moet dus nog even het bestelproces afmaken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_72093344
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Omdat er bij de kassa een nog niet afgeronde wijziging of bestelling ligt. Je moet dus nog even het bestelproces afmaken.
Je hebt gelijk, al was het gekke dat ik de bestelling moest afmaken met niets bij de kassa.. Maar nu lijkt het weer goed te gaan. Thanks!
pi_72099502
Gisteren bij een echte H&M geweest, en niet eens iets gekocht Vind de webshop veel overzichtelijker haha
I had a signature once. It was awful.
pi_72099547
Ik sta nog steeds niet manco.
pi_72105235
TEEEEERING, ze hebben gewoon mijn bestelling van 200 euro eruit gegooid, AL MIJN SPULLEN!!!!
pi_72105250
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef Kleintje19 het volgende:
TEEEEERING, ze hebben gewoon mijn bestelling van 200 euro eruit gegooid, AL MIJN SPULLEN!!!!
aah jeetje dat meen je niet klote zeg.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:39:03 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72105274
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef Kleintje19 het volgende:
Had je kortingscodes gebruikt dan? Of gewoon zomaar? Wel balen zeg .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_72105291
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Had je kortingscodes gebruikt dan? Of gewoon zomaar? Wel balen zeg .
gewoon zomaar... ik kreeg een 10% code en die heb ik niet eens gebruikt, er zat een jurkje bij dat ik zo graag wilde, en nu poef, weg
pi_72105351
WTF??? en nu staat het er weer
ik ging opnieuw bestellen, en ineens heb ik alles dubbel
*slaakt een diepe zucht*
pi_72105421
nou gelukkig maar

ik heb nogmaals gefaald, mw jurkje en riem, en ik zie nu dit. Ik had er al een zwak voor en vind het eigenlijk wel heel tof staan bij haar

know'm sayin?
word? word.
pi_72105593
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef alors het volgende:
nou gelukkig maar

ik heb nogmaals gefaald, mw jurkje en riem, en ik zie nu dit. Ik had er al een zwak voor en vind het eigenlijk wel heel tof staan bij haar

[ afbeelding ]
is dat een jurk?
vind hem meer een ik-heb-de-trui-van-me-broer gepikt jurk
pi_72105635
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:55 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

is dat een jurk?
vind hem meer een ik-heb-de-trui-van-me-broer gepikt jurk
Het is een oversized shirt die je als jurk kunt dragen
know'm sayin?
word? word.
pi_72106143
Is het tegenwoordig normaal dat je bij de EERSTE herrinnering meteen aanmaningskosten á ¤5,95 krijgt??
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:26:42 #171
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72106247
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef maartjeh het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat je bij de EERSTE herrinnering meteen aanmaningskosten á ¤5,95 krijgt??
Mogen ze niet doen, als je belt of een mail stuurt halen ze het weer weg. Je hoort inderdaad eerst 2 herinneringen te krijgen, daarna mogen ze je aanleveren en/of aanmaningskosten rekenen. Maar goed, ze proberen het altijd, en er zullen genoeg mensen zijn aan wie ze zo wat extra's verdienen (want ze draaien al zow einig omzet ).
pi_72106360
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mogen ze niet doen, als je belt of een mail stuurt halen ze het weer weg. Je hoort inderdaad eerst 2 herinneringen te krijgen, daarna mogen ze je aanleveren en/of aanmaningskosten rekenen. Maar goed, ze proberen het altijd, en er zullen genoeg mensen zijn aan wie ze zo wat extra's verdienen (want ze draaien al zow einig omzet ).
Dan ga ik daar nu METEEN over mailen. Ik krijg een 1e herrinnering, meteen +¤5,95. HALLOOOO er zijn ook mensen op vakantie?! (Eh ja, ik nu niet hoor, maar daar gaat 't niet om. )
pi_72107887
WHUTTTTT?!

'Beste Tamara,

Bedankt voor je e-mail.

Bij H&M kun je op ieder gewenst tijdstip on-line zien hoe hoog je saldo is. Dat is niet bij ieder bedrijf zo, vandaar dat de meeste andere bedrijven je wel een extra herinnering sturen zonder aanmaningskosten. Maar het is wel toegestaan om je bij de volgende factuur herinneringskosten te rekenen.

We kunnen het dus helaas niet voor je verwijderen.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.'

Ja, TEN EERSTE;
alsof het saldo bijgewerkt wordt op de H&M-site. Uh, NEE.
Ten tweede; een herinnering is niet voor niets een HERINNERING en misschien was ik wel op vakantie????

Serieus dit vind ik zooooo slecht.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:36:59 #174
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72107944
Huh. Mijn levering zou eind augustus komen, staat er nu ineens: Helaas te laat, nieuwe levering: begin september. Wtf?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:40:24 #175
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72108020
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef maartjeh het volgende:
WHUTTTTT?!

'Beste Tamara,

Bedankt voor je e-mail.

Bij H&M kun je op ieder gewenst tijdstip on-line zien hoe hoog je saldo is. Dat is niet bij ieder bedrijf zo, vandaar dat de meeste andere bedrijven je wel een extra herinnering sturen zonder aanmaningskosten. Maar het is wel toegestaan om je bij de volgende factuur herinneringskosten te rekenen.

We kunnen het dus helaas niet voor je verwijderen.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.'

Ja, TEN EERSTE;
alsof het saldo bijgewerkt wordt op de H&M-site. Uh, NEE.
Ten tweede; een herinnering is niet voor niets een HERINNERING en misschien was ik wel op vakantie????

Serieus dit vind ik zooooo slecht.
Dan zou ik terugmailen met gegevens wanneer je laatste saldo update is gedaan, en vragen wanneer volgens hen de betalingstermijn verstreken is. Open anders eens een topic in WGR in hoeverre dit toegestaan is, die extra kosten bij de eerste herinnering?
pi_72108572
Volgens mij mag dat echt niet, aangezien bij je saldo geval (los van dat er vaak helemaal geen saldo staat) volgens mij geen betalingstermijn staat, en herinneringen volgens mij ook verplicht schriftelijk moeten.
pi_72108717
Ik heb even rondgekeken maar het schijnt wel te mogen als het in hun algemene voorwaarden staat.
quote:
Mocht je het verschuldigde bedrag niet hebben betaald op de vervaldatum die is opgenomen op de Maandfactuur, brengt H&M je bij een eerste aanmaning ¤ 5,75 en vervolgens bij een tweede aanmaning nog eens ¤ 7,75 aan aanmaningskosten in rekening. Mocht betaling uitblijven, zal H&M nog een derde - en tevens laatste - aanmaning zenden.
Tenzij je wil aanvechten dat de daadwerkelijk door hun gemaakte kosten lager zijn dan die 5,75 maar denk dat je daar niet ver mee komt.
pi_72108834
waarom mailen ze niet even dan? bol.com kan het ook dus waarom zij niet?
know'm sayin?
word? word.
pi_72109673
Ok, aangezien ik toch van de suffe vragen ben
Ik heb een nalevering die bestaat uit dingen die begin september, en half september worden geleverd. Kan ik deze nalevering weer kosteloos (geen extra verzendkosten dus) splitsen in 2 pakketjes?
pi_72110300
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:01 schreef warrel het volgende:
Ok, aangezien ik toch van de suffe vragen ben
Ik heb een nalevering die bestaat uit dingen die begin september, en half september worden geleverd. Kan ik deze nalevering weer kosteloos (geen extra verzendkosten dus) splitsen in 2 pakketjes?
Het kon altijd wel, maar ze controleren wel meer heb ik het idee...
Maarja begin sept is volgende week al, en half 2 weken later..
know'm sayin?
word? word.
pi_72111481
Manco, wooo.
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:31:41 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72111488
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb even rondgekeken maar het schijnt wel te mogen als het in hun algemene voorwaarden staat.
[..]

Tenzij je wil aanvechten dat de daadwerkelijk door hun gemaakte kosten lager zijn dan die 5,75 maar denk dat je daar niet ver mee komt.
Algemene Voorwaarden worden wel eens opgesteld zonder te voldoen aan de wettelijke regels.. dus soms sta je toch in je recht.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:05:41 #183
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_72113850
Heeft iemand deze jas al in de winkels gezien?
Anders denk ik dat ik hem moet gaan bestellen maar ik ben een beetje bang dat ik de maat niet goed zal hebben
En tja, ik heb nog nooit ietrs retour gestuurd en blablabla.

Anyway.. wanted:
pi_72114342
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef -Peach het volgende:
Huh. Mijn levering zou eind augustus komen, staat er nu ineens: Helaas te laat, nieuwe levering: begin september. Wtf?
Ja ik ook weer....
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72114447
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand deze jas al in de winkels gezien?
Anders denk ik dat ik hem moet gaan bestellen maar ik ben een beetje bang dat ik de maat niet goed zal hebben
En tja, ik heb nog nooit ietrs retour gestuurd en blablabla.

Anyway.. wanted:
[ afbeelding ]
Van retouren ga je niet dood hoor Besteld hem gewoon 2 maten en stuur er dan 1 terug.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:53:08 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72118322
Hoi lieve mede-shop-aholics, IK BEN TERUGGGG

Jullie zijn echt te bizar snel gegaan met de topics Ik heb niet alles gelezen, wat doorgescrollt maar verder niet, dat was echt te veel. Kan iemand me de samenvatting geven? Ik zag iets over wederom de verschrikkelijke klantenservice?

Mijn sjaal is trouwens weer verplaatst, heb alweer 2 kaartjes ontvangen van 'sorry te laat' via de post, heb 'm in april besteld, ik gok er nu op dat ik 'm volgend jaar ergens krijg
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_72118757
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:53 schreef Enfermera het volgende:
Hoi lieve mede-shop-aholics, IK BEN TERUGGGG

Jullie zijn echt te bizar snel gegaan met de topics Ik heb niet alles gelezen, wat doorgescrollt maar verder niet, dat was echt te veel. Kan iemand me de samenvatting geven? Ik zag iets over wederom de verschrikkelijke klantenservice?

Mijn sjaal is trouwens weer verplaatst, heb alweer 2 kaartjes ontvangen van 'sorry te laat' via de post, heb 'm in april besteld, ik gok er nu op dat ik 'm volgend jaar ergens krijg
Geezzz is dat die sjaal voor je moeders verjaardag?????

Klantenservicegemekker in het kort: als je kortingen misbruikt of in het verleden hebt misbruikt, je gepakt kan worden. Ook tijdens legaal kortingsgebruik kun je nog genaaid worden vanwege een misbruik in het verleden. Dus houd je bestelling in de gaten want ze verwijderen niet alleen de korting, maar ook je gehele order en als je het zelf niet checkt dan krijg je pas een week later per brief notificatie hiervan.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72118794
Hey! Mooie vakantie gehad?

Ach ja het was hier best rustig vond ik eigenlijk Klantenservice is zoals gewoonlijk niet altijd even vriendelijk en kundig. Niet echt iets bijzonders gebeurd geloof ik.

En nieuwe artikelen he
know'm sayin?
word? word.
pi_72120120
Ik heb gewoon al bijna een maand niks besteld
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:07:41 #190
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72120555
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:09 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Geezzz is dat die sjaal voor je moeders verjaardag?????

Klantenservicegemekker in het kort: als je kortingen misbruikt of in het verleden hebt misbruikt, je gepakt kan worden. Ook tijdens legaal kortingsgebruik kun je nog genaaid worden vanwege een misbruik in het verleden. Dus houd je bestelling in de gaten want ze verwijderen niet alleen de korting, maar ook je gehele order en als je het zelf niet checkt dan krijg je pas een week later per brief notificatie hiervan.
Haha ja dat is die sjaal ja ernstig he.

Damnn. Serieus? Dat is echt triest. Nouja, mooi dat ik het weet iig
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef alors het volgende:
Hey! Mooie vakantie gehad?

Ach ja het was hier best rustig vond ik eigenlijk Klantenservice is zoals gewoonlijk niet altijd even vriendelijk en kundig. Niet echt iets bijzonders gebeurd geloof ik.

En nieuwe artikelen he
Jaaa echt een supervakantie gehad In mn postgeschiedenis staat een topic over Italie waar ik mijn hele verhaal in heb gepost, als je het wilt lezen

Jaaa nieuwe dingennn Maar ik mag van mezelf nog niks bestellen (en ga dat ook echt niet doen), eerst onze creditcards van de vakantie afbetalen.
pi_72122459
Ik heb ook nog steeds niks besteld sinds mijn pakket van de preview
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:16:15 #192
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72122780
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Wat goeddd!!
pi_72122957
Nou ik ben een echte faler hoor ik wel, ik heb vandaag weer allerlei dingen toegevoegd
know'm sayin?
word? word.
pi_72123780
WB Enfermera!!!
Je hebt niet veel gemist hier, enkel wat space-outfitjes (lees: veel pailletstof) en erg veel bont

pi_72123853
@ Alors, Wat voor dingen? graag met plaatjes
pi_72123898
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef alors het volgende:
Nou ik ben een echte faler hoor ik wel, ik heb vandaag weer allerlei dingen toegevoegd
ik wil er ook zoveel ingooien, maar had 200 euro heb er voor 70 euro uitgegooid, want ik heb voor 70 euro een stuk staaf door mn tong laten boren, ik moet dus echt even dimmen want heb in de maand juli en augustus al ruim 700 euro opgeshopt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72124154
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
High five
pi_72124275
Speciaal voor Linnie

ik heb nog laarzen waar ik ze omheen wil monteren

maar is maat 34 dus ik weet niet of ie gaat passen.

know'm sayin?
word? word.
pi_72124452
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja dat is die sjaal ja ernstig he.
Omg

Ja, ik ben er ook heel eventjes weer. Al 2 maanden niets besteld.
Noot noot.
pi_72124670
quote:
Het inloggen is mislukt, a.u.b. gegevens controleren en opnieuw proberen. PIN-code vergeten? Deze kan opnieuw per e-mail gestuurd worden.
Gedaan en nu klopt die nog steeds niet.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')