Algemene Voorwaarden worden wel eens opgesteld zonder te voldoen aan de wettelijke regels.. dus soms sta je toch in je recht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb even rondgekeken maar het schijnt wel te mogen als het in hun algemene voorwaarden staat.
[..]
Tenzij je wil aanvechten dat de daadwerkelijk door hun gemaakte kosten lager zijn dan die 5,75 maar denk dat je daar niet ver mee komt.
Ja ik ook weer....quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef -Peach het volgende:
Huh. Mijn levering zou eind augustus komen, staat er nu ineens: Helaas te laat, nieuwe levering: begin september. Wtf?
Van retouren ga je niet dood hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand deze jas al in de winkels gezien?
Anders denk ik dat ik hem moet gaan bestellen maar ik ben een beetje bang dat ik de maat niet goed zal hebben![]()
En tja, ik heb nog nooit ietrs retour gestuurd en blablabla.
Anyway.. wanted:
[ afbeelding ]
Geezzz is dat die sjaal voor je moeders verjaardag?????quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:53 schreef Enfermera het volgende:
Hoi lieve mede-shop-aholics, IK BEN TERUGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn echt te bizar snel gegaan met de topicsIk heb niet alles gelezen, wat doorgescrollt maar verder niet, dat was echt te veel. Kan iemand me de samenvatting geven?
Ik zag iets over wederom de verschrikkelijke klantenservice?
![]()
![]()
Mijn sjaal is trouwens weer verplaatst, heb alweer 2 kaartjes ontvangen van 'sorry te laat' via de post, heb 'm in april besteld, ik gok er nu op dat ik 'm volgend jaar ergens krijg![]()
Haha ja dat is die sjaal jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:09 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Geezzz is dat die sjaal voor je moeders verjaardag?????![]()
Klantenservicegemekker in het kort: als je kortingen misbruikt of in het verleden hebt misbruikt, je gepakt kan worden. Ook tijdens legaal kortingsgebruik kun je nog genaaid worden vanwege een misbruik in het verleden. Dus houd je bestelling in de gaten want ze verwijderen niet alleen de korting, maar ook je gehele order en als je het zelf niet checkt dan krijg je pas een week later per brief notificatie hiervan.
Jaaa echt een supervakantie gehadquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef alors het volgende:
Hey! Mooie vakantie gehad?
Ach ja het was hier best rustig vond ik eigenlijkKlantenservice is zoals gewoonlijk niet altijd even vriendelijk en kundig. Niet echt iets bijzonders gebeurd geloof ik.
En nieuwe artikelen he
Wat goeddd!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb ook nog steeds niks besteld sinds mijn pakket van de preview
ik wil er ook zoveel ingooien, maar had 200 euro heb er voor 70 euro uitgegooid, want ik heb voor 70 euro een stuk staaf door mn tong laten boren, ik moet dus echt even dimmen want heb in de maand juli en augustus al ruim 700 euro opgeshoptquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef alors het volgende:
Nou ik ben een echte faler hoor ik wel, ik heb vandaag weer allerlei dingen toegevoegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
High fivequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb ook nog steeds niks besteld sinds mijn pakket van de preview
Omgquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat is die sjaal jaernstig he.
![]()
quote:Het inloggen is mislukt, a.u.b. gegevens controleren en opnieuw proberen. PIN-code vergeten? Deze kan opnieuw per e-mail gestuurd worden.
Sjonge jonge. Wordt denk ik een cadeau voor haar volgende verjaardag!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat is die sjaal jaernstig he.
![]()
want ik wil dingen bij topshop bestellen wat in totaal boven de 1200 euro uitkomtquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
want ik wil dingen bij topshop bestellen wat in totaal boven de 1200 euro uitkomt![]()
![]()
maar winkelen is zo leeeeuk![]()
Heb je ooit eens iets geretourneerd naar Topshop? Zo ja, wat kost dat en werkt het een beetjequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
want ik wil dingen bij topshop bestellen wat in totaal boven de 1200 euro uitkomt![]()
![]()
maar winkelen is zo leeeeuk![]()
Volgens mij kan dat niet... Dat vind ik ook zo klote he, en je moet een creditcard hebben. Zoveel gedoequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je ooit eens iets geretourneerd naar Topshop? Zo ja, wat kost dat en werkt het een beetje? Want dat weerhoudt me ervan daar te bestellen.. ze hebben zoveel leuks
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |