quote:Zaelek1776 (10 uur geleden)
0
Antwoorden
I love this song! This show reminds me of how I lost my mom when i was very young, but in the afterlife I will see her again. I can't wait for that day, I love you mom.
Zaelek1776 (10 uur geleden)
0
Antwoorden
It is so cool he goes and sees his family, this is the worlds best movie. This is such a touching yet sad ending, his friends last line was cool.
pali4life086 (18 uur geleden)
0
Antwoorden
the way he sees his family in the afterlife......the tears start coming out
megakakroto (22 uur geleden)
0
Antwoorden
russell crowe was incredible as maximus, great film sad but happy ending if you know what i mean
knev5 (2 dagen geleden)
+1
Antwoorden
he is now with his kid and wife
Toen moest ik ook huilen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:41 schreef Rosbief het volgende:
Huilen![]()
Echte bazen huilen niet!Op het stuk van Mufasa's dood in The Lion King na dan
Echte mannen ook niet..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:41 schreef Rosbief het volgende:
Huilen![]()
Echte bazen huilen niet! Op het stuk van Mufasa's dood in The Lion King na dan
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:41 schreef Rosbief het volgende:
Huilen![]()
Echte bazen huilen niet!Op het stuk van Mufasa's dood in The Lion King de dood van Bambi's moeder na dan
Ik bewijs toch het tegendeel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bambi is een kleuterfilm, niet voor echte bazen.
Ligt er aan of ik gezopen heb. De pot lijkt dan zo klein.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie plassen ook zittend?
Zeer goede film en die muziek is weergaloos!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:10 schreef Cahir het volgende:
Dadelijk komt het ontroerende einde, moet nu al bijna huilen![]()
Gaat Will Smith dood?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest huilen bij het einde van Hitch net. Zo mooi.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:30 schreef J.Herrer het volgende:
Dat wijf is wel geilhelemaal in The Devil's advocate
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dr komt helemaal geen kut in voor.... HOAX
Daarom werd ik juist emotioneel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef ufopiloot het volgende:
Je moet juist blij zijn, hij kan nu eindelijk naar zijn vrouw en zoontje toe.
Dat heb ik sinds ik mijn nieuwe auto heb bij 2 Fast 2 Furiousquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Daarom werd ik juist emotioneel.
Sinds ik zelf een zoontje heb kan ik niet meer tegen dit soort dingen.
Dit is de eerste keer dat ik hem op TV ziequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef Kwaliteit het volgende:
Alweer die kutfilm? Die is al zovaak uitgezonden.
Toen VERONICA TV starte na dat rampenplanzender(veronica/kindernet) en nu (V8 -> VERONICA) was dit zelfs de openingsfilm
Wat een giller he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef Kwaliteit het volgende:
Alweer die kutfilm? Die is al zovaak uitgezonden.
Toen VERONICA TV starte na dat rampenplanzender(veronica/kindernet) en nu (V8 -> VERONICA) was dit zelfs de openingsfilm
Dat denk je nu, maar in plaats daarvan zal ze jou met een strap-on in je kont pakken terwijl jij tranen met tuiten huilt en naar je mammie aan het roepen bentquote:
Ik moest ook bijna huilen bij HP6quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Echt huilen kan ik het niet noemen, maar laat toch wel eens een traantje hoor bij een film.
Denk aan Gladiator, Ladder 49, Terminator 2, Harry Potter 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
.........aah laat ook maar, deze is gewoon te makkelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest ook bijna huilenmaar ik was in een te groot gezelschap dus ik heb m'n tranen maar ingeslikt
!
Whehe bij the Green Mile heb ik gehuild als nooit tevorenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:44 schreef Cara het volgende:
Er zijn twee films waar mannen mogen huilen, dat zijn The Green Mile en Shawshank Redemption.
Gladiator, NEE.
Ik zal wel niets met slikken meer zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
.........aah laat ook maar, deze is gewoon te makkelijk
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:33 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik had dat toen ik Terminator 2 voor het eerst zag in de bioscoop. Als op het eind Arnold's duim omhoog gaat in het gloeiende staal.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |