Ze antwoordde 'nee' toen ze vroegen of ze al eens aan een talentenjacht op tv had meegedaan. En deze zong ook nog beter dan Rachel (vond ik).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:33 schreef Marloes het volgende:
Rachel van idols bedoel ik dan, maar nu weet ik het al niet zeker meer
Die mocht willen dat ze zo kan zingen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:34 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk ook Roxeanne Hazes.
De mysterie gast alleen niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Karina het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Roxanne Hazes ook al een keer aan een talentenjacht had meegedaan volgens mij, weet het niet zeker.
Je hebt een platencontract bij Tenman Records en mag jammen met Timberlake, dan denk ik dat je niet echt meer behoefte hebt om in Popstars jezelf te gaan verkopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij was die mistery guest Esmee. Ik weet alleen niet of ze een dochter is van een bekende Nederlander.
Alsof Patricia het dan niet gehoord zou hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik denk toch dat het Christina ( weet opeens weer hoe ze heet) is
Roxeanne kan echt niet zoo zingen hoowr
Dat is wel een goeie inderdaad, de meeste kinderen zullen we niet kennen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
Volgens mij is het een onbekende dochter van een bekend iemand, en aangezien er tientallen/honderden BN'ers in alle mogelijke categorieën rondlopen, is het een beetje moeilijk raden. Zou jij weten hoe de dochter van een van de leden van Golden Earing er bijvoorbeeld uit ziet? Ik noem maar even een zijspoor.
Ze zei dat ze wist hoe het is om bekend te zijn bij een groot publiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
Volgens mij is het een onbekende dochter van een bekend iemand, en aangezien er tientallen/honderden BN'ers in alle mogelijke categorieën rondlopen, is het een beetje moeilijk raden. Zou jij weten hoe de dochter van een van de leden van Golden Earing er bijvoorbeeld uit ziet? Ik noem maar even een zijspoor.
Pleasequote:
So you wanna be a popstar, was niet echt een talentenjachquote:Trutje Hazes zal het niet zijn, want die heeft al aan zo'n show meegedaan toch?
Wel dan is het die van Patty Bradquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof Patricia het dan niet gehoord zou hebben.
Ja sorry, zo noemen we haar in de Currygate topics al maanden nu, dus dat ram je er niet zo één twee drie meer uitquote:
Niet? Hoe noem je dat dan?quote:So you wanna be a popstar, was niet echt een talentenjach
Ik volg de bladen niet zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen is ze het dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |