ooooh die dingen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
45 ct per pak en overheerlijk
feeding your inner fatty huh?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vandaag sinds lange tijd weer. gelijk bruut ingeslagen
eten muizen keukenrol?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef E.T. het volgende:
Geen konijn hier trouwens..
Wel een piepklein muisje sinds vanavond![]()
(Swets kan het nog niet over z'n hart verkrijgen om dat verzwakte beestje buiten te zetten.. Zie je die grote vent voor je, boven m'n beslagkom dat muisje aaien.. stukje brood erbij, snippertjes keukenrol ..)
Zo heb ik gisteren 9 wentelteefjes gegeten ..onder het mom van 'niets in huis'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
feeding your inner fatty huh?![]()
![]()
ik heb ook trek in chocola, maar weer es niets in huis. Behalve een bakje verse ananas maar die heb k net al op. muh
Ahhhh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef E.T. het volgende:
Wel een piepklein muisje sinds vanavond![]()
(Swets kan het nog niet over z'n hart verkrijgen om dat verzwakte beestje buiten te zetten.. Zie je die grote vent voor je, boven m'n beslagkom dat muisje aaien.. stukje brood erbij, snippertjes keukenrol ..)
welk formaat wil je m hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er toevallig iemand of voor een foto op canvas 60,- normaal is?
Ligt aan het formaat, Ingrid. Kijk bijvoorbeeld eens bij Herinneringenoplinnen. Die zijn niet zo duur en de kwaliteit is primaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er toevallig iemand of voor een foto op canvas 60,- normaal is?
O hee, daar moet ik morgen heenquote:
Nee, maar der Hema welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is jouw google kapot ingrid?
de beslagkom is daar te hoog voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww en dan komt hij bij, rent er ineens vandoor en verdwijnt je voorraadkast in. Bene there, done that
Loki is een albino! Ik zal even voor je kijken of ik wat op mijn compie heb staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zoek een mooie foto van een wit konijn eigenlijk.
en anders maak je gewoon een mooie paint voor Rockaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Loki is een albino! Ik zal even voor je kijken of ik wat op mijn compie heb staan
Is jouw google kapot rocka?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zoek een mooie foto van een wit konijn eigenlijk.
jaaaa I vote for paint!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:23 schreef Lois het volgende:
[..]
en anders maak je gewoon een mooie paint voor Rocka
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
ah, ik zoek es effe op albino ipv white rabbittnx!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef phluphy het volgende:
Hé ik zie een Lois!
* phluphy geeft kopjes
Content he! niet de buitenkantquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
oeh kleurdoos, ik zou bijna gaan geloven dat je hema-agenda's hebt ontworpen
zelfs op deviant heb ik gekoekeloerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
je komt wat rare dingen tegen, wel apart
Wij!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
in deutschland misschien?
Wie o wie heeft er een konijntje thuis?
Dat phluphy ding heeft gewoon een karakteristiek koppiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Zo zie je maar dat het toch nog loont om je talen te spreken.
Danke!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat phluphy ding heeft gewoon een karakteristiek koppie
Niet door mij ontworpen he, en een versie van jaren geleden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef Saffier het volgende:
Mooie ringen Vick!
Macka de Diamonde site gedeeltelijk van jouw handken je de site van Aller Spanninga ook? Die is zo mooi, maar ik ben bevooroordeeld ik vind die ringen gewoon geweldig.
Ah, een punga. Met twee grote punga's op z'n kop en een wiebelneusje!quote:
Ik denk dat als je m een week opzet datie nog taai is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, dus hij zal niet meer zo lekker smaken?
(Rewimo dacht nl dat we het weer over eten hadden)
Was ie nie zelluf gemaakt dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:49 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Kleurdoos met je paints![]()
en Spuug!the evil killer rabbit
ik heb spamalot gezien in Londen en hij was echt hilarisch, echt een aanrader
ja maar niet eng treurig ofzo. Hoe omschrijf je dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, hij is wat treurig. Eerste van een reeksje denk ik. Heb er weer een beetje zin in.
Nee, maar wel Minervaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Mooi rocka! (toevallig ook op de AKI gezeten ? )
ja, Ezraatje was er alweer om kwart over 5quote:
Als je het zo leest, staat het best wel gek. Mogelijk een vorm van kannibalisme, zelfs!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb al ontbijt voor de kippen gemaakt, 1 kilo sate
Zo kan ie ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb al ontbijt van de kippen gemaakt, 1 kilo sate
wowquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:56 schreef Luchtbel het volgende:
Mooi he ladyIk vind het ook geweldig dat hij nog leeft
Hij is bijna blind en nu echt heel oud hoor maar leeft helemaal op als Jolie komt. Staat enthousiast aan de rand van de weg te klappen voor een fietsend kind (dat hij niet kan zien) geeft complimenten bij nieuwe schoenen 'mooi met die kraaltjes' (voelt hij want hij kan ze niet zien) en krijgt de slappe lach omdat hij altijd van haar wint met 'wie het langst elkaar kan aankijken zonder te lachen' (hij weet dat ze zicht uitslooft om gekke bekken te trekken: maar hij ziet niks!!!)
Succes met werken vandaag!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een superlieve opa LB
pfft ik ben een beetje nerveus! Mijn schoonzusje was afgelopen maandag uitgerekend dus er kan nu elk moment iets gebeuren! Bij ieder sms-je of steeds wanneer mijn telefoon gaat maakt mijn hart een sprongetje
Tnx <3quote:
Ja heel goed zelfs! Het ziet er een stuk rustiger uit, er zitten een soort vellen op nu en het doet nog steeds geen zeer volgens mijn kleine bikkelquote:
Volgens mij zitten ze hier nog niet zo lang. Een tijdje geleden werd daar het hele huis leeggemaakt en daarna hebben we er nooit meer iemand gezien. Maar sneu is het wel, ik wilde nog aanbieden dat ze de volgende keer even op onze deur kon kloppen dat als het hem te lang duurde wij weer even konden bellen. Maarja, dan lijkt het net alsof ik denk dat ze hem altijd alleen achterlaat. Nouja, misschien kom ik d'r nog wel een keer tegen, kan ik het alsnog doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:20 schreef Saffier het volgende:
Arm ventjeeen half uur nog wel
vraag dan aan de buurvrouw of ze (voor nood) even een oogje in het zeil willen houden, arm kind
ruilen tegen:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik gooi maar eens een pinguin in de strijd tegen al die knijnen!![]()
[ afbeelding ]
Kim, zielig dat jochie. Denk niet dat die moeder dat nog eens doet...
kattenvoer natuurlijk, denkje dat het kost?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij trakteert moussy ons op een vleespasteitje met slagroom
neuh, alleen bruin met witte vlekken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja livelink, dit is de papaGrooooooote zorgen he
Ik zal em weer weghalen.
Buff, weg knijn?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:36 schreef moussy het volgende:
Wij hadden een zwart konijn wat René Jezus had genoemdmaar dat beest werd formaat vlaamse reus en was zelf in de grootste maat hondenbench niet tevreden te houden, dus die is in goed overleg naar 1 of andere konijnenbult gegaan.
Onze hamsels hebben namen in het thema Weer.... plensje en bliksem,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:40 schreef livelink het volgende:
Onze konijnen vroeger kregen Bijbelse namen. Dat was een idee van mijn moeder. Zo heette één konijn Jeremias en de andere Zacharias. Maar ja, die hadden in ieder geval namen. Ik heb sinds kort twee konijntje die nog steeds naamloos zijn. Katja en Job mochten de namen uitzoeken, maar die komen elke dag met nieuwe namen. Dat werkt dus niet. Ik had eigenlijk net als mijn moeder vroeger gewoon de knoop door moeten hakken en ze een naam moeten geven.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Deze blijft ook zo geniaal
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:37 schreef Stout het volgende:
Moussy van harte ! Hoop dat Cas net zo geniet van zijn verjaardag als jongste gisteren !
Heeft ie ook vanmorgen kadootjes gekregen ?
mijn kat heet wombatquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Geniet effe lekker, buuf.
en die wombat, misschien teken ik die ook nog es een keertje
Nee, opsturen wordt niks denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:43 schreef moussy het volgende:
Oh Rewimo, bij Kaufland hebben ze gevulde aardappel dingetjes, 'dat is ook een aanrader, vooral die met kaas. Helaas heb ik ze in NL nooit gevonden en kunnen ze ook niet echt lekker frips over de post
Ja die!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:05 schreef Rewimo het volgende:
* naar CD kijkt die hier voor mijn neus ligt
doe maar voor nu, zie je over 20 jaar weer terugquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Zullen we er maar 2,5 van maken?
Gaan we voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:33 schreef Belana het volgende:
[..]
doe maar voor nu, zie je over 20 jaar weer terug
Gelukkig, ben ik niet gekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:54 schreef Lois het volgende:
Kim ik had precies hetzelfde als jij bij Wendy
als ik later groot ben wil ik ook zo'n huis als Wendy
Hè wat fijn dat je je wat beter voeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
zo, begin me eindelijk weer wat mens te voelen
straks lekker even een frisse neus gaan halen, en daarna langs Thijs.
vandaag ook geen visite en morgen ook niet, gewoon lekker rustig aan met z'n 3tjes.
Het ligt eraan wat ik nodig heb, maar aangezien ik altijd lopend ben haal ik het zelden binnen 10 minuten. Met de auto haal ik het uberhaupt niet in 10 minuten trouwens. Voordat ik de parkeergarage uit ben ben ik al 10 minuten verder. Maar leuk dat jij het wel in 10 minuten kanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:45 schreef freecell het volgende:
Wombat
En Mous gefeliciteerd!
Kim: dat is dan wel knap lang voor alleen een boodschapAls ik snel een boodschap doe ben ik binnen 10 minuten terug en zelfs dan laat ik geen kinderen alleen in huis.
Ik heb aan 2 kanten een winkelcentrumpje op resp. 5 en 8 minuten afstand zitten, dat helptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat ik nodig heb, maar aangezien ik altijd lopend ben haal ik het zelden binnen 10 minuten. Met de auto haal ik het uberhaupt niet in 10 minuten trouwens. Voordat ik de parkeergarage uit ben ben ik al 10 minuten verder. Maar leuk dat jij het wel in 10 minuten kan.
Het hoeft ook niet in één keer!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
stapje voor stapje Freecell
koppijn heb ik ook al dagen last van, gisteravond was het even weg, en nu begint het weer.
Goed puntquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:11 schreef Belana het volgende:
ik krijg vaak hoofdpijn als ik te weinig drink, misschien is dat het dames?
zeker als je bv geeft trouwens
Dat is waar! Hoe oud was het ventje ongeveer? Jaartje of 2,5 als ik het zo lees?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
Maar dan kunnen ze ook lezen, en je nummer bellen als er wat is. Dat vind ik al een heel verschil met een mannetje wat huilend in de deuropening zit dat zijn moeder nooit meer terugkomt.
Als ze nou een briefje voor hem had kunnen maken met daarop de uitleg waarom ze even weg was en dat hij haar moest bellen als hij wakker werd was het ook al weer een stuk minder dramatisch geweest.
Maf zijn dat soort dingen hè?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb hier voor het gebouw laatst een meisje opgeraapt wat gevallen was. Die kon me ook niet vertellen waar ze vandaan kwam en waar ze heen moest. Ja, dat haar moeder moest werken. Maar wie er dan oppas was en waar dat dan was wist ze niet meer. Ze was met twee jongetjes aan het spelen (waar ik het idee van had dat ze dáár ook bleef) en die trokken hun mond ook al niet open.
Ik moet er toch niet aan denken dat mijn kind ooit ergens op straat ligt vlakbij een drukke weg en niet kan vertellen wie er op haar past.
laat ik het zo stellen: toen ik ontgroend werd in mijn studententijd, mochten dit alleen drinken....verder niks... En echt liters van dat spul moesten opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is waar! Hoe oud was het ventje ongeveer? Jaartje of 2,5 als ik het zo lees?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Is die eigenlijk alleen in het noorder te krijgen of hebben jullie zuiderlingen dit geniale drankje ook?
Nee, maar ze kwam redelijk in paniek terug, dus ik denk niet dat ze het nog een keer doet. Trouwens, dat gaat mij ook helemaal niks aan. Verder wonen er hier nog meer mensen in de gang en wij waren de enigen die het na een half uur wel welletjes vonden. Dat vind ik eigenlijk ook wel raarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:47 schreef Saffier het volgende:
Soms kan je niet anders, dat besef ik ook wel, maar als het niet persé hoeft zou ik het niet doen. Weet je ook waarom je buurvrouw even weg moest Kim?
Ik vind dat altijd lastig om te schatten. Ik denk dat ie net naar school gaat/zou gaan, dus een jaar of 4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is waar! Hoe oud was het ventje ongeveer? Jaartje of 2,5 als ik het zo lees?
Er zit geen alcohol in die hooghoudt hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Saffier het volgende:
Oh getver Stout, daar hou je dan idd trauma's aan over
Ons ontgroenen ging heel leuk/gemoedelijk. Ik dronk (nog steeds niet trouwens) geen druppel alcohol en wilde dus ook niet aan drankspelletjes meedoen, was allemaal prima en werd geaccepteerd en gerespecteerd, als ik dan nu die verhalen van het coma-zuipen-ontgroenen wel eens hoor
wat raar, bij die in Hertzogenrath hebben ze ze welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Mous, waren het Kartoffeltaschen? Die zijn in elk geval met kaas erin, ik heb twee soorten meegenomen. Eten we dan wel een keer als qltel er niet is of zoLijkt me lekker, bedankt voor de tip!
En geen Schogetten bij de Kaufland trouwens
jaaaa ich bin hiero!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Huup zat vanochtend toch nog gezellig mee te posten?
jij bent toch die kloon van dat vervelende wicht?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
jij bent toch die kloon van dat vervelende wicht?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
jij bent toch die kloon van dat vervelende wicht?
vriendinnetje van je?quote:
Geen zijkant en ws. een gevalletje mosterd/maaltijd, maar dit is was Rikketik:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
phlup, en bedankt he, dat je me zo inschatIk ben al dagen/weken aan het zoeken... en zoek eigenlijk een koppie van de zijkant maar ik kan maar niet vinden wat ik in gedachten heb of waar ik wat mee kan zeg maar...
Wel erg leuke foto kleurdoos. Heb je die ook groter? Wellicht toch wel mooi om in z/w uit te printen oid. Gewoon voor de heb.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:00 schreef Stout het volgende:
Zeg is er hier nog iemand die met de dierenasielactie mee wil met wegbrengen ? Ik rij toch en heb nog een stoel over dus roep maar ff via PM
Oja graag wel op /aan de route![]()
Ja, Baardkonijn hè. (we twijfelden om hem Chriet te noemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, het is wel een schatje van een pluis zeg <3 Maar ik kan er niet zo veel mee geloof ikSorry! (Vooral ook door dat gepluis)
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:16 schreef RockabeIIa het volgende:
es70 tnx maar neen![]()
Wel mooie kop verders!
Ik heb inmiddels een enorme verzameling met knijnen aangelegd op mijn pc en kan een tijdje vooruit. Zeer grappig om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn, ik dacht altijd dat ze net als chinezen en babies allemaal hetzelfde waren(en ook dat bleek achteraf niet het geval!)
maltijdsalade, lekker fris met dit weer!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? We zijn weer met z'n tweetjes.
Moet tante er ook van meeeten? Anders idd een salade.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? We zijn weer met z'n tweetjes.
Doe je goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:42 schreef k_i_m het volgende:
Dat mot Beppie niet. Maar ik heb het probleem al opgelost, ik heb ons gewoon uitgenodigd bij mijn beste vriendin
.
ahjoh, retehandig man zo'n draagdoek! heb jij je handen vrij om je bikinilijn te epilerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:58 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja, dat zou kunnen iddals Senna me voldoende tijd laat, want die is ernstig van het bij mama of papa hangen 's avonds.
En natuurlijk heb ik hem op het hart gedrukt dat hij zijn telefoon bij zich moet hebben en ook regelmatig even checken of ik hem niet in grote nood heb gebeld dat ie thuis moet komen omdat het niet lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |