ooooh die dingen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
45 ct per pak en overheerlijk
feeding your inner fatty huh?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vandaag sinds lange tijd weer. gelijk bruut ingeslagen
eten muizen keukenrol?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef E.T. het volgende:
Geen konijn hier trouwens..
Wel een piepklein muisje sinds vanavond![]()
(Swets kan het nog niet over z'n hart verkrijgen om dat verzwakte beestje buiten te zetten.. Zie je die grote vent voor je, boven m'n beslagkom dat muisje aaien.. stukje brood erbij, snippertjes keukenrol ..)
Zo heb ik gisteren 9 wentelteefjes gegeten ..onder het mom van 'niets in huis'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
feeding your inner fatty huh?![]()
![]()
ik heb ook trek in chocola, maar weer es niets in huis. Behalve een bakje verse ananas maar die heb k net al op. muh
Ahhhh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef E.T. het volgende:
Wel een piepklein muisje sinds vanavond![]()
(Swets kan het nog niet over z'n hart verkrijgen om dat verzwakte beestje buiten te zetten.. Zie je die grote vent voor je, boven m'n beslagkom dat muisje aaien.. stukje brood erbij, snippertjes keukenrol ..)
welk formaat wil je m hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er toevallig iemand of voor een foto op canvas 60,- normaal is?
Ligt aan het formaat, Ingrid. Kijk bijvoorbeeld eens bij Herinneringenoplinnen. Die zijn niet zo duur en de kwaliteit is primaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er toevallig iemand of voor een foto op canvas 60,- normaal is?
O hee, daar moet ik morgen heenquote:
Nee, maar der Hema welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is jouw google kapot ingrid?
de beslagkom is daar te hoog voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww en dan komt hij bij, rent er ineens vandoor en verdwijnt je voorraadkast in. Bene there, done that
Loki is een albino! Ik zal even voor je kijken of ik wat op mijn compie heb staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zoek een mooie foto van een wit konijn eigenlijk.
en anders maak je gewoon een mooie paint voor Rockaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Loki is een albino! Ik zal even voor je kijken of ik wat op mijn compie heb staan
Is jouw google kapot rocka?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zoek een mooie foto van een wit konijn eigenlijk.
jaaaa I vote for paint!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:23 schreef Lois het volgende:
[..]
en anders maak je gewoon een mooie paint voor Rocka
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
ah, ik zoek es effe op albino ipv white rabbittnx!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef phluphy het volgende:
Hé ik zie een Lois!
* phluphy geeft kopjes
Content he! niet de buitenkantquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
oeh kleurdoos, ik zou bijna gaan geloven dat je hema-agenda's hebt ontworpen
zelfs op deviant heb ik gekoekeloerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
je komt wat rare dingen tegen, wel apart
Wij!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
in deutschland misschien?
Wie o wie heeft er een konijntje thuis?
Dat phluphy ding heeft gewoon een karakteristiek koppiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Zo zie je maar dat het toch nog loont om je talen te spreken.
Danke!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat phluphy ding heeft gewoon een karakteristiek koppie
Niet door mij ontworpen he, en een versie van jaren geleden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef Saffier het volgende:
Mooie ringen Vick!
Macka de Diamonde site gedeeltelijk van jouw handken je de site van Aller Spanninga ook? Die is zo mooi, maar ik ben bevooroordeeld ik vind die ringen gewoon geweldig.
Ah, een punga. Met twee grote punga's op z'n kop en een wiebelneusje!quote:
Ik denk dat als je m een week opzet datie nog taai is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, dus hij zal niet meer zo lekker smaken?
(Rewimo dacht nl dat we het weer over eten hadden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |