Ja, daar ging het al foutquote:
Nu moet ik via de boxen van de laptop luisteren, godverdomme wat een kut geluid vergeleken met de oude handel.quote:
Zeg dat wel!quote:
Het kost mij wel weer duitenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef S.Seagal het volgende:
Je gaat morgen toch nieuwe halen. Niet zo zeuren man je lijkt wel een vrouw
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:14 schreef Penisbaard het volgende:
Zelfgemaakte boksen? Solderen? Ben je soms zo'n hardwerkende burger?
quote:
Z-5500, serieus, heb nog geen betere gehoord, zelfs de harmon/kardon 'high-end' setjes zijn niet beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan goed solderen maar de bolletjes zitten zo dicht op elkaar dat het geen zin heeft en wat bedoel je met zo'n hardwerkende burger?
[..]
Ik ga voor een 5.1 boxen-set kijken, heb je nog wat tips?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:22 schreef Martinovibes het volgende:
Dan koop je een versterker printje bij de conrad voor 13 euro en je bakt er weer vrolijk op los
Waarom is solderen oldschool? Is er dan een nieuwere techniek?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:22 schreef Davoice het volgende:
Solderen, dat is wel heel erg oldschool.![]()
Maar lastig is dat, zo'n tinbrug
Thanks for the advice, dan ga ik morgen maar eens kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Z-5500, serieus, heb nog geen betere gehoord, zelfs de harmon/kardon 'high-end' setjes zijn niet beter.
Speakers zijn het niet, want deze komen van een oude radioquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef ufopiloot het volgende:
Als je het boxen noemt faal je sowieso al.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Z-5500, serieus, heb nog geen betere gehoord, zelfs de harmon/kardon 'high-end' setjes zijn niet beter.
Je moeder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |