Hoop duels live op Eurosport.quote:23/08 Grp A Ukraine 13:45 Netherlands
23/08 Grp A Finland 18:30 Denmark
24/08 Grp B Germany 16:00 Norway
24/08 Grp B Iceland 19:00 France
25/08 Grp C England 16:30 Italy
25/08 Grp C Sweden 19:00 Russia
26/08 Grp A Ukraine 16:30 Denmark
26/08 Grp A Netherlands 19:00 Finland
27/08 Grp B France 16:30 Germany
27/08 Grp B Iceland 19:00 Norway
28/08 Grp C Italy 16:30 Sweden
28/08 Grp C England 19:00 Russia
29/08 Grp A Finland 16:30 Ukraine
29/08 Grp A Denmark 16:30 Netherlands
30/08 Grp B Germany 15:00 Iceland
30/08 Grp B Norway 15:00 France
31/08 Grp C Russia 18:00 Italy
31/08 Grp C Sweden 18:00 England
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:55 schreef Zwoerd het volgende:
Dragen ze tegenwoordig al rokjes?
Is Harmke Pijpers nog steeds coach ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
De uefa had er zin in om de hele namen te publiceren.
Wat heeft een damesteam nou aan Pijpers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Harmke Pijpers nog steeds coach ?
Dat is die mondvol waar Zwoerd het over had.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:33 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wat heeft een damesteam nou aan Pijpers?
Mooi schot ook voorafgaand aan de 2-0.quote:
Nederland is beter deze eerste helft, gooien de druk er goed op.quote:Op zondag 23 augustus 2009 14:16 schreef Irrem het volgende:
[..]
Mooi schot ook voorafgaand aan de 2-0.
Eurosport zendt trouwens het EK uit.
Woensdag 26/08 18.45 tegen Finland
Zaterdag 29/08 16.30 tegen Denemarken
Daar kijk ik ook naarquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:06 schreef stefan92 het volgende:
Als je voor het niveau kijkt kan je net zo goed naar de plaatselijke b1 kijken.
Klopt niet, of ze moeten de afgelopen paar jaar iets verbeterd zijn. Jaar of vier terug verloren ze nog van het zevende van Papendrecht, met allemaal mannen van ruim boven de 40 en soms zelfs de 50.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar
Heb ooit gelezen dat het niveau van de dames toppers is te vergelijken met tweede klasse bij de mannen.
Die moffen zijn echt goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:53 schreef borisz het volgende:
De Duitsers winnen met 4-0 van Noorwegen, drie goals in blessuretijd.
Jij zou al weggespeeld worden door het b-team van Iranquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moffen zijn echt goed
De Noren zijn niet de minsten
De invoering van de eredivisie voor vrouwen heeft daar zeker aan bijgedragenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef borisz het volgende:
Maar het niveau van het duel van Nederland viel me mee met een paar jaar geleden, toen leek het veel slechter.
Vroeger niet tegenwoordig welquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:21 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Jij zou al weggespeeld worden door het b-team van Iran
quote:
Weet iemand hiervan de reden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Josefine Öqvist, helaas niet geselecteerd
Vreemd hè?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Trouwens zeer zwakke arbitrage bij de meeste wedstrjden.
Publiek of speelster?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:16 schreef Bjoro het volgende:
Zit eigenlijk te wachten op pics van de enkele mooie meid die er rond loopt
en voor vanavond.....HUP HOLLAND !
ben niet zo kritischquote:
Of 2e.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:47 schreef borisz het volgende:
Oekraine - Denemarken is iig 1-2 geworden. Dus NL is iig derde nu nog beste nummer drie worden.
goed plan tong !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef tong80 het volgende:
Momenteel speelt Nederland tegen de Denen.
Te zien op eurosport.
Ik ga later kijken eerst het hockey. Stand 0-0 trouwens.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef methodmich het volgende:
Vandaag mochten de dames ontspannen van Vera:
[ afbeelding ]
Ja ons doelsaldo is beterquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef tong80 het volgende:
Hebben we nou aan één punt genoeg voor de kwartfinale ?
Helemaal mee eens... die linksback is niet best... die Koster daarentegenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
Toch kan het nog veel beter Vulture, als ze nou eens leren de bal in de ploeg te houden en niet alles naar voren te knallen, zoals in de laatste 20 minuten. Als ze er al eens doorheen kwamen dan was de aanval vrijwel altijd meteen gevaarlijk. Verdedigend staat het vrij goed, behalve die Surinaamse, aanvallend is het prima maar echt een middenveld heb ik neit gezien.
die donkere (Dyanne Bito) is de rechtsbackquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... die linksback is niet best... die Koster daarentegen
Dat was ze vorig jaar met 23 goals. Nu heeft ze er 8 in liggen, 8 minder dan nummer 1 . Maar wel een klassespeelster!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Melis is trouwens topscoorster in de grootste dames competitie in Zweden.
Die bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die donkere (Dyanne Bito) is de rechtsback
Is donderdag pas. Maar zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
Vera Pauw zei dat de NOS had toegezegd om de kwartfinale live uit te zenden. Zouden ze eigenlijk wel moeten doen. In plaats van dat wijf van een Matthijs van Nieuwkerk
Hier in zweden zijn de kijkcijfers enorm. Meer dan een miljoen bij de openingswedstrijd, op negen miljoen inwoners!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
Vera Pauw zei dat de NOS had toegezegd om de kwartfinale live uit te zenden. Zouden ze eigenlijk wel moeten doen. In plaats van dat wijf van een Matthijs van Nieuwkerk
Zweden heeft de grootste damescompetitie van de wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hier in zweden zijn de kijkcijfers enorm. Meer dan een miljoen bij de openingswedstrijd, op negen miljoen inwoners!
En er wordt ook niks minder dan een finale verwacht.
Maar ze willen allemaal naar de USA, daar zijn ze prof namelijk..quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zweden heeft de grootste damescompetitie van de wereld.
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar ze willen allemaal naar de USA, daar zijn ze prof namelijk..
Hoelang moeten die rustenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef borisz het volgende:
Kwartfinales
donderdag 3 september
FIN v ENG 15.00
NED v FRA 19.00
vrijdag 4 september
GER v ITA 15.00
SWE v NOR 19.00
Aah! Dus zelfs medewerkers van Eurosport lezen mee hier..quote:Op woensdag 2 september 2009 17:09 schreef eurosport het volgende:
Eurosport doet donderdag 3 september om 19:00 uur rechtstreeks verslag van de kwartfinale tussen Nederland en Frankrijk van het EK vrouwenvoetbal in Finland. Het commentaar bij deze tweede kwartfinale is in handen van Herman Hobert.
LET OP: De wedstrijd begint om 19.00 uur ipv 20.00 uur! Deze fout in diverse media is ontstaan vanwege het tijdsverschil met Finland. Zorg dus dat u niet te laat inschakelt om te zien of de Oranje Dames opnieuw kunnen stunten op het EK!
Frank Kramer kan nog veel van dit forum lerenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Aah! Dus zelfs medewerkers van Eurosport lezen mee hier..
Maak ik van de gelegenheid even gebruikquote:Op donderdag 3 september 2009 09:35 schreef eurosport het volgende:
Het is altijd goed om even te kijken wat er speelt onder de kijkers hè;)
19:00u, tong !quote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef tong80 het volgende:
1-0 voor Engeland. Goed uitgespeeld en goed afgemaakt.
En voor vanavond Hup Holland Hup.
Echtquote:
En heel veel kijkplezier toegewenst! En laat ik hier potjandriedubbeltjes geen kritiek lezen op Herman Hobert, want iedere commentator heeft zijn eigen kwaliteiten!quote:
tja het blijft een kenner ! (op het gebied van goede voorzettenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:06 schreef tong80 het volgende:
2-0 en Kramer voorspelde de goede voorzet waaruit gescoord werd door de Engelsen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja het blijft een kenner ! (op het gebied van goede voorzetten)
hoopt op nog een paar corners voor Finland !quote:Op donderdag 3 september 2009 16:42 schreef Silenus het volgende:
Haha, Kramer beleeft z'n finest moment met deze slotfase.
ik ook alleen de 1e helft...ben echt benieuwd !quote:Op donderdag 3 september 2009 17:55 schreef Irrem het volgende:
Ik kan helaas alleen de eerste helft zien. Ik hoop zo dat ze winnen
Even vragen aan de user eurosport waar hij is danquote:
"Ik weet niet hoe het u vergaat, maar ik zit iedere keer weer op het puntje van mijn stoel."quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
Hehe deze commentator kan er ook wat van hoor.
Hey vriend.quote:
Gaat nog, nog geen geel of een doelpunt dus. Kan nog niet klagen.quote:
Eurosportquote:
Allert blijven en ook achter de struiken kijken. Als je dan een vlag ziet vlaggen zit de scheids nooit ver uit de buurt.quote:
valt mij ook op !quote:Op donderdag 3 september 2009 19:09 schreef Klopkoek het volgende:
Ze spelen een stuk sportiever lijkt het ook wel (ik heb al meerdere wedstrijden gezien).
quote:
De Captain?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef Foca het volgende:
[..]
Overigens verdenk ik de laatste vrouw van Oranje er ook van dat ze pot is
Staat wel aardig te verdedigen trouwens.
http://www.onsoranje.nl/n(...)ranjeLeeuwinnen.htmlquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
Er zijn er toch ook 2 van FC Twente vrouwen bij? Zo ja wie zijn dat
Mijn beste vriendin speelt rugby.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
Zitten er heterovrouwen bij volgens jullie?
hoezo, kun je vanavond niet ?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
Boeien of iemand pot is. Als ze de orgie maar tot na het toernooi bewaren.
Dat zijn de andere twee landen buiten China op top niveau.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb ook wel eens de USA en Brazilië zien ballen maar dat is toch nog wel wat stapjes hoger. Duitsland zal wel weer zeker het toernooi gaan winnen?
Hoezo, het gaat verdomd goed. Nederland is een ontwikkelingsland op dit gebied, je mjoet er niet teveel van verwachten.quote:
Het is ook de tactiek om dat niet teveel te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Nederland kan die bal niet vasthouden, das wel jammer.
Het zou wel handig zijn als ze een bal zo konden aannemen dattie niet 1.5 meter van de voet ketstquote:Op donderdag 3 september 2009 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Nederland kan die bal niet vasthouden, das wel jammer.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
wie voetbal a la Real Madrid verwacht
We hebben niet allemaal dezelfde kwaliteiten als TRquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn als ze een bal zo konden aannemen dattie niet 1.5 meter van de voet ketst
Doen ze dat in DB allemaal? Een punt vervangen voor eenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn als ze een bal zo konden aannemen dattie niet 1.5 meter van de voet ketst
Frankrijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Ranking_Joe het volgende:
wie is beter? kheb t net aangezet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Ranking_Joe het volgende:
FRAquote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Ranking_Joe het volgende:
idd niveau tweede klasse in Nederland. :/quote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Kopbal het volgende:
Wie is die blonde chick met haarband?
Wat een niveau trouwens
Behoorlijk niveau? Er zit totaal geen lijn in. Ze kunnen geen bal fatsoenlijk aannemen, balbezit langer dan 3 stationnetjes is ook een unicum, manvrouwdekking hebben ze ook nog nooit van gehoord, ze rossen alles maar naar voren. In de hoop dat die misschien een keer toevallig goed valt.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
wie voetbal a la Real Madrid verwacht komt inderdaad bedrogen uit, maar ik vind het van behoorlijk niveau hoor.Frankrijk wel stukken ebter, maar Nl houdt aardig stand!
Volgens mij hebben er meer een haarband in.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Kopbal het volgende:
Anouk Hoogendijk, heeft zelfs al een topic op Fok!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Kopbal het volgende:
Wat een niveau trouwens
Denk dat mening tweede klasser dit team genadeloos klop geeft.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:19 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
idd niveau tweede klasse in Nederland. :/
Ben met je eens dat er veel mis gaat, maar als je dit vergelijkt met damesvoetbal op clubniveau, dan vind ik het wel aardig.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Behoorlijk niveau? Er zit totaal geen lijn in. Ze kunnen geen bal fatsoenlijk aannemen, balbezit langer dan 3 stationnetjes is ook een unicum, manvrouwdekking hebben ze ook nog nooit van gehoord, ze rossen alles maar naar voren. In de hoop dat die misschien een keer toevallig goed valt.
Die Fransen zijn technisch iets vaardiger, maar bakken er verder ook niet veel van.
Bij hockey komt meer behendigheid met stick kijken lijkt me, voetbal is puur fysiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
De hockey-dames doen technisch amper onder voor de mannen. Dan kan het met voetbal toch ook?
100%quote:
Ouwe rokkejagerquote:
Kluivert.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
Ze moeten ook gewoon een kerel tot bondscoach maken.
Daarom zijn hockeydames meestal hetero en voetbaldames lesbisch.Het is dat stick gevoelquote:Op donderdag 3 september 2009 20:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij hockey komt meer behendigheid met stick kijken lijkt me, voetbal is puur fysiek.
doe!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef Kopbal het volgende:
Heeft iemand de Bokito-grap al gemaakt?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef Klopkoek het volgende:
Zijn ze echt massaal lesbisch daar?
En idd, voor Kluivert is dit wel een mooi klusje in velerlei opzichten.
Die vrouwen zullen ook echt niet alles op het doel schieten hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef Kopbal het volgende:
Kluivert kan buschauffeur worden van dit elftal. O wacht...
Ik wil ook pingels, krijg je 15-15 ofzo, aangezien de keepers er niks van bakken.
Met Frank waren we zoe rijk vanmiddagquote:
Haha, coaching voor dummies.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Die "coaching" van Pauw ook... "GA DOOR" "HOU VOOR JE" (x10)
Zo gaat het bij het betaalde voetbal ook nog steeds binnen het veldquote:
Frank is drama, deze is nog beter zelfsquote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Frank waren we zoe rijk vanmiddag
Als ze net zoals die bikini-chicks van Veronica de strafschoppen nemen, dan wordt het misschien 2-2 na 30 pingels.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:45 schreef Foca het volgende:
[..]
Die vrouwen zullen ook echt niet alles op het doel schieten hoor
Dat zou jij wel willen hé ouwe pikkenpijperquote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgen we nu de badscene met Barbara Barend?
Heel slecht maar blijft leukquote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Kopbal het volgende:
Doen ze ook aan shirtjes ruilen, of is dat een veel te slechte grap?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Kopbal het volgende:
Doen ze ook aan shirtjes ruilen, of is dat een veel te slechte grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |